Dix Odesláno Červen 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červen 6, 2020 I motorizace a to1.0 TSI s manuálem a DSG a výbava Active. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červen 10, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2020 Scout: https://www.auto.cz/skoda-octavia-scout-oficialne-dobrodruznejsi-kombik-ma-2-0-tdi-evo-i-pohon-prednich-kol-134768 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 10, 2020 Sdílet Odesláno Červen 10, 2020 Vypada to dobre👍 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oktavián Odesláno Červen 11, 2020 Sdílet Odesláno Červen 11, 2020 Škoda Octavia 4 VRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 11, 2020 Sdílet Odesláno Červen 11, 2020 Ten zadek v ty cerny barve teda nic moc vyraznyho. Jsem hodne zvedavej na ceny 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Oktavián Odesláno Červen 12, 2020 Sdílet Odesláno Červen 12, 2020 @jirka3 no tak nějak si nemyslím, že by při ohlášení ceny byl Wau efekt "Tyjo to je super cena, levnější než jsem si myslel..." 😄 V posledních letech to je spíše naopak... lidi pokládají Škodovku historicky za levné auto a tak to už přestalo být... Uvidíme 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 12, 2020 Sdílet Odesláno Červen 12, 2020 ve stribrne je to malinko lepsi je tam videt jak ta horni cast kufru 5d presahuje tu spodni, skoro to vypada ze vystupuje vic nez spodni hrana 5d na narazniku. Nezanikne tolik ani ten prolis ve spodni casti narazniku 1 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 12, 2020 Sdílet Odesláno Červen 12, 2020 Taky se toho trochu bojim. Posledni wau efekt byl u Octavia 3 RS za nejakych 629 tis tusim 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červen 24, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červen 24, 2020 Ceníky MY 2021: cenik octavia 2020-06-24.5ad14d1532d7ed5e96ede61e24ef0156.pdf octavia-125-2020-06-24.080dc3745282b53cc24f09900d602d6e.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červen 26, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červen 26, 2020 CNG: 200507_Tiskova_zprava.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červenec 3, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 3, 2020 https://www.auto.cz/nove-skody-octavia-scout-a-rs-poprve-nazivo-to-je-trefa-do-cerneho-135066 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červenec 3, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2020 Moooc pekny. Hlavne to RS v cerveny barve. Jen se teda trochu bojim tech cen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červenec 10, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 10, 2020 Včera jízda s LB. Nafta v v automatu na 18 kolech Perseus antracitové.Fitrují asfalft a kostky hodně dobře.DCC není potřeba.HUD super.Ergo sedačky parádní. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červenec 14, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 14, 2020 Asistenční systémy: 200714_Tiskova_zprava.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červenec 16, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 RS a Scout v konfigurátoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 Tak jsem to zkousel a jsem na milionu jako prd😒 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 za mega si radeji koupim 300konovy golfa kterymu nehraje radio se 4x4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 No jsou ty ceny teda dost sebevedomy Jinak v realu se mi OIV nelibi tolik jako na fotkach, opticky pusobi takova nejaka "mala". Myslel jsem si, ze se mi to ze zacatku zda, ale kdyz je vidam vic a vic, tak nezda 🙂 RS i Scout ale cajk 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 ja konfiguroval RS v benzinu a s manhalem. Dal jsem jen par priplatku- Alcantaru a tak. A vysledna cena milion. Na RS jsem se hodne tesil a premyslel o nem, ale za milion nevim nevim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 (upraveno) auta už nebudou levnější, potřebují z lidi vytáhnout eura. Upraveno Červenec 16, 2020 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 Škodovka dava slevy dealerům, zkusil bych to možná přes nějakou skladovku. Za mega koupíš rozhodně i něco lepšího než RSo 😞 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 třeba rso s panoramou 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 Nebo treba takhle, od boku? Konfigurátor.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 “Holé” RS a začíná na necelých 900tis.Kč, to je nadělení. Než RS, to raději ročního Golfa R. No, přeji ŠA úspěsňá léta :-). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 buď v klidnu oni rocni golfy R za chvili dojdou nastoupi G8 R s cenou ze budes rad za cenu velmi rychlej stehovaku z bolky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 (upraveno) přesně tak, poslední golfy R stáli ceníkově přes 1,1 https://www.autasuper.com/nabidka/10223/ https://www.autasuper.com/nabidka/9111/ Upraveno Červenec 16, 2020 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červenec 17, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2020 Ja prave RS planoval jako takovy auto pro radost po navratu do CR. Hodne moc se mi libi. Ale ta cena je dost vysoka. Nikdy bych si nemyslel, ze to reknu, ale zacinam i premyslet o i30N 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 17, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2020 ted uplne nevim jak je na tom prostorove i30N ale mam pocit ze by nejaka posledni skaldovka mk7 GTI mohla byt za krasne penize, nebo jedno z tech R co tu daval marecek a mas po to lepsi nez hjondééé 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Červenec 17, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 17, 2020 Náběh motorizací: iV- 36KT/20 2.0 TSI 180 KW man- 44KT/20 2.0 TSI 180 KW DSG- 36KT/20 2.0 TDI 147 KW DSG- 41KT/20 2.0 TDI 147 KW 4x4 DSG- 41KT/20 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ondralko Odesláno Srpen 17, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2020 "S novou Octavií Combi 2.0 TDI 110 kW DSG jsem strávil 1200 kilometrů po českých cestách. Většinou s koly na zadním nosiči a klimatizací. Posledních sto kilometrů byla drsná jízda při testování brzd a podvozku v křivoklátských lesích. Spotřeba se přesto udržela na 4,9 l/100 km, přičemž po zavedení On Board Fuel Consumption Monitoring (každé auto na sebe musí umět prásknout svojí spotřebu za celou životnost, aby se případně dalo dodanit, když bude vypouštět víc emisí CO2 než se slíbilo při homologaci) značně klesla nepřesnost palubního počítače a víc než pět litrů to tak nyní není. Kdo bude jezdit plynule, úsporně a bez kol, nemůže mít vyšší spotřebu než 4,5 l/100 km. To auto má naprosto fascinující aerodynamiku. Plachtí ještě líp než superb, a to jsem jezdil Combi. Limuzíny budou ještě lepší. Je to opravdu neskutečné, kolik kilometrů člověk najezdí s motorem na volnoběh. Svůj vliv jistě mají i tyto plochá litá kola, která se lidem moc nelíbí, ale na dálnici nevíří vzduch. Dále má nádhernou směrovou stabilitu. Jede po dálnici rovně jak mercedes W124. Tlumiče DCC zcela povolí a nechají jej ladně houpat nahorů dolů, což byl vždy znak opravdového bouráku. Obrovským kladem dnešních škodovek je zcela přesné řízení, v němž kupodivu není cítit gyroskopický moment zvětšených kol (dříve 225/40 R18, dnes vždy o profilové číslo více - v tomto rozměru tak 225/45 R18), řízení je zcela sametové, jemné, citlivé na každý milimetr pohybu. Na dálnici prostě dokonalý relax, zvlášť když velmi zatočili s asi největší nectností hranatého předchůdce - aerodynamickým hlukem. Nepřidám se k hejtingu jízdních vlastností. Ano, testovaný vůz na nerovném povrchu odskakoval a nechoval se pěkně. Kombinoval totiž hned dvě nešťastné věci - DCC pro vlečenou zadní nápravu a velký tlak v pneumatikách. Kombinace elektronicky proměnných tlumičů a vlečené zadní nápravy byla možná už u předchůdce, v praxi na ní nenarazíte. Celé elektronické tlumiče za 25 000 Kč jsou v octavii velmi vzácný příplatek, obvyklý kdyžtak u nejdražších variant RS, co vzadu mají samozřejmě víceprvek. Tlumiče DCC totiž při klidné jízdě povolí. Když pak jedno kolo projede dírou, přenese se to přes zkrutnou příčku i na kolo druhé a povolený tlumič nestihne zareagovat. Takže kvůli díře na vnitřní straně zatáčky odskočí i kolo vnější, takže celý zadek. To je technická danost, nelze s tím nic dělat a krásně mi to potvrdil třeba nedávný test Renaultu Talisman na 19" kolech - ten má taky vzadu vlečku a ze superklidné a nádherně ovladatelné laguny 4 Control se vinou elektronických tlumičů změnil v divně drkotající rosolovité auto. Samozřejmě že na rovných franocuzských dálnicích je to paráda - talisman i octavia. Doporučuji DCC nebrat a naopak zvolit sportovní podvozek. Samostatně je za 3500 Kč, velmi zajímavý je ale Sportovní paket Plus. Za 15 000 Kč vám ke sportovnímu podvozku přidá progresivní strmější řízení, sportovní sedačky, tříramennýá volant, černý strop a řadu další estetiky. Zavání sabotáží, že žádná z novinářských škodovek jej nemá. Prý dostali befel prezentovat se jako komfortní, nikoliv jako sportovní značka. Takže například když už budete trvat na těch tlumičích DCC (na dálnici houpou fakt krásně), tak je ve škodovce nemůžete mít s tím strmějším řízením - to umí jen Seat Leon. Kombinaci DCC a progresivního řízení přinese až RS. No a aby ta (v praxi vzácná, ale u novinářských aut dominující) kombinace vlečené zadní nápravy a DCC byla úplně tragická, je kvůli emisím CO2 nyní předepsaný tlak v pneumatikách minimálně 2,5 baru. Když navíc někdo novinářský kus nafoukal na hodnoty pro plnou zátěž (2,8 baru), tak je z toho po chvíli ostré jízdy 3,1. A takové kolo nezůstane na silnici, ani kdyby ty tlumiče byly třeba Nitron a opřené do fakt tuhé karosérie, kterou žádný kombík ani liftback z principu mít nemůže. Upustil jsem si to na 2,3 vpředu a 2,4 vzadu, nastavil to jako referenční tlak a auto samozřejmě úplně jiné. Ale netvrdím, že dobré - na ztráty přilnavosti kol odhazovaných tuhou vlečkou velmi citlivě reaguje ESP a zatím u každé starší škodovky platilo, že když řídim dobře, tak nezasahuje, tak tady mi za to v zatáčkách zbytečně zasahovalo. Každý, koho nová octavia zajímá, nechť si počká na příští technický speciál Světa motorů - vyjde 21.9. V něm přinesu mnoho konkrétních rad pro specifikaci auta, ale třeba i jak si zjednodušit život s tím novým audiosystémem. Chtěl bych o škodovkách umět psát tak přínosně a jejich příznivcům přinášet tak hodnotné informace, jako to umí Aleš Matušek na RNews.cz o renaultech. Ta značka si to zaslouží, ty auta jsou dobrá a kritika, z níž si má fabrika něco vzít (například že poslat nedodělaný auta dealerům, pak jim zakázat je prodat a nutit je to opravovat v nesmylsných normočasech, byla prostě pasárna, na tom trvám a ve Světě motorů to napíšu v celé nahotě) musí být objektivní a technicky podložená. Ne typu, že první pes štěkne a ostatní se přidají ani si nekoupí u benzínky za stokorunu tlakoměr." 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.