Jump to content

Octavia IV


Recommended Posts

@krysar - mam to chapat tak, že klasika USB3A nebo USB 3.1A  neni schopne prenest 100W? dyt je tam asi tak 3x kovu nez na USB, me jde o to ze proste klasika konektor velikosti USB A je v tom stablneji zapichnutej nez jaky kolim mini, mikro nebo USB-C

Link to comment

On to Ondro srovnává s micro USB, 3,1 samozřejmě zvládá. Tu jde spíš o to, že v tom zrcátku by normální USB patice kvůli velikosti být nemohla. Jinak kde se vejde klasika USB je lepší, možná jsem to nahoře napsal nejednoznačně.
Jinak nechápu proč ještě někdo dnes do nové techniky používá micro USB, což je podle mého největší sračka v historii organizace.

Link to comment

No udajne umi az 60W, pokud je to podporovany, nevim, jestli jsou rozdily ve verzich, ale realne je to mnohem min

EDIT: jasne, s microUSB... pokud jde o telefony, tak jiny USB mimo C uz pouzivany neni

EDIT2: a s tou definici sra*ka souhlas 🙂

EDIT3: sraczka s hackem projde, ale bez hacku to haze hvezdicku 😄

Edited by krysarr
Link to comment

no dobre co je na strane telefonu to je dano, ale proc v aute neni klasika USB A ktere je stabilnejsi z pohledu kabelu a jeho zapojeni a na druhe strane at je treba USB-F az tam od C dojdeme, proto i vyrobci telefonu davaji do baleni kabely USB A a na druhe strane to co je v telefonu.

To zrcatko bych asi jeste pochopil moc mista tam neni, kabel bude kratkej ke kamere a nebudes s nim hybat protoze kamera neni mobil ktery za jizdy vezmes do ruky. Druha vec je ze jsem to zdaleka neprocetl cele, nevim mozna ten infotaiment podporuje AndroidAuto / AppleCar Play pripojeny bezdratove pak je to asi jedno, pozis mobil nabijeci podlozku a bezrat se ti spoji infotaiment a pak kabel nepotrebujes.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...