Přejít na obsah

headerova ČernoČerná RS


Doporučené příspěvky

Takže proběhlo další letmé testování, a došel jsem k závěru, že vliv nastavení odstupu, nastavení jídního profilu, či přepnutí konkrétního setupu nemá na chování ACC v tomto režimu defacto žádný vliv. Opravdu při rychlostech nad 200km/h při dojíždění aut která jedou těch 110-130 jak se po dálnicích bězně jezdí, to reaguje pozdě, panicky, vždycky se řvoucí výstrahou brzděte. Prostě ten radar to auto zaznamená na krátkou vzdálenost a ten rozdíl rychlostí je tak velký, že než to vyhodnotí stiuaci tak člověk brzdí sám. Přestože to ten ACC taky dobrzdí ale je to hodně krizová situace. Přitom když jsem dojížděl něco co jelo tak těch 150-160 to reagovalo relativně dobře, tudíž problém bude v tom rozdílu rychlostí, a dosahu radaru. 

Video sem dávat nebudu, případně ho dojedu natočit někde jinde, nehci bejt u Borhyový na papíře..

Teď otázka, je to závada ? Je to vlastnost ? dá se s tím nějak pracovat, kalibrovat ? 

Možná by mohli vědět kluci co dělají elektriku. 

@ferda25 nebo @Rolbař

Odkaz ke komentáři

zeptám se blbě nejspíš ale pro jistotu nad těch 200km/h to dastaneš tak že ti jde nastavit taková rychlost na ACC? Ne tak že bys nastavil 160km/h na ACC a dál to tlačil plynem? Protože v těch materiálech pro předFL je napsáno že rychlost ACC je omezena na 160km/h kvůli dosahu paprsku 120m. Vím že máš FL a že nemáš materiály k vlastnostem/schopnostem ACC u FL jen se ujišťuju nad scénářem testu.

Odkaz ke komentáři

No dvě možnosti, zkoušel jsem obě, rozjedu se na kolik chci, zapnu ACC a při rychlostech třeba 230 mi tam automaticky skočí 210 a zpomalí to na 210 pak to tu rychlost drží,

Druhá možnost nacvakám ručně na ACC max, to je těch 210 a nechám to zrychlit třeba z 80 km/h výsledek stejný

Výstřižek.PNG

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

kdyz vezmu ze 160km/h je 44m/s, po odectu cca 10% proměřování je ze 160km/h na tacho v reálu 144km/h coz je 40m/s, pak dosah paprsku u predFL 120m odpovída 3 vterinam.

Jestlize na ACC u Octavia 3 jde nastavit 3 stupne rozestupu (kazdy stupen by mela byt vterina - tak je to aspon u VW a ja tam mam 4) tak OK, pokud ma ale Octavia 3 stupne 4 jako VW tak to jaksi nevychazi o jednu vterinu respektive dosah by mel být pro FL s limitem 160km/h a 4 vteriny odstup 160m, popis pro predFL ktery header dal na předchozí stráce uvádí 120m.

Pro FL a 210km/h (realna rychlost 189m/h tedy 52.5m/s) by pak dosah měl být pro 3 vteriny 160m a pro 4 vteřiny 210m.

Odkaz ke komentáři

To ja tam mam tech stupnu minimalne ctyri, mozna i pet abych nekecal... Ale to auto mi to na 200metru proste nevezme, respektive mi prijde, jakoby ho radar nevidel, mozna tak 100-150 metru co ho to zaregistruje a pak to zacne neco delat. A to uz je logicky pozde...

Ikdyz ja samozrejme nedokazu odhadnout pri te rychlosti, mozna to fakt je. Netuším, mě to přijde pozdě a to že to reaguje s alertem na brždění taky něco vypovídá..

 

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

120m při odstupu 3.6s odpovídá tachometrove rychlosti 133km/h za předpokladu ze mas na aute gumy ktere jsou předepsané v technicaku. Mas možnost za pomoci kamery nebo gps appky v mobilu zjistit reálnou rychlost při 130 tacho ?

 

Máš tam nekde v manualu popis k tem jednotlivým odstupum? Odhadoval bych to na 1,0 , 2,0 , 2,5 , 3,0 a 3,6 s

Odkaz ke komentáři
před 29 minutami, Dakie napsal:

Ve vzdalenosti si jen nastavujes ty jednotlivy stupne/carky.. Velmi mala, mala atd.. Ale neni to tam v metrechemoji26.png

@Dakienávod mu na  straně 233 říká že je to ve vteřinách a to v rozmezí 1 - 3,6 a na základě tohohle obrázku to vypadá že v infotaimentu by mohlo být více informací.

 

Výstřižek.PNG

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...