Přejít na obsah

headerova ČernoČerná RS


Doporučené příspěvky

  

V 3. 8. 2019 at 14:54, header009 napsal:

Zásadní problém dle mého bude, že jsou světla špatně seřízená, respektive svítí strašně nízko a osvetlují tipuji tak 10 komunikace před vozidlem a to je tedy kurevsky nedostatečný a řekl bych, že i nebezpečný, hlavně tím jak to jsou ledky, tak je tam čára a dál nedopadá ani jeden lumen světelného toku. To není jak u halogenů kde je všude kolem navíc hromada odpadního světla.

Měl jsem úplně to samé a to mám 2015 natáčecí bi-xenony. Naštěstí pár otáček inbusem a vše OK, byl jsem i na technický a světla v cajku. Takže to škodovka pěkně ojebává stejně tak jako nový "Matrix světla" u Superba, kde mezi potkávacíma a dálkovýma je vidět pruh kam světlo nesvítí...

Odkaz ke komentáři
V 23. 12. 2019 at 11:19, surfman napsal:

Mě se taky loupal chrom, když jsem ji koupil na 169000 km. A vyřešil jsem to u DSG jediným trvalým řešením...

Prosim ta z akeho modelu je tato hlavica? Bolo treba nieco upravovat kedze tu je poistka zboku a povodna ma zpredu? Dik

Odoslané z SM-A705FN pomocou Tapatalku
 

Odkaz ke komentáři

No já osvětlení nohou jako takové mám, původně jsem myslel, takže jsem spíš řešil co tam dám za žárovky..

Tam bude obyčejná W5W celosklo že ? A když už Ledku tak nějakou co svítí jenom z jedné strany, protože tam parabola žádná nebude... 

Asi 6let zpátky jsem kupoval nějaké placky s čipy jenom z jedné strany do OII a světe div se svítí dodnes..

Přesně tyhle to byly, 8x 5050čip, svítilo to dostatečně a fakt suprová životnost. a Do kufrový lampičky do OII to vlezlo úplnně parádně, tady to ale nebude vhodný, chtělo by to něco stmívatelnýho, protože v infotaimentu se dá regulovat jak moc to má svítit..

https://www.dobry-obchod.cz/produkt/95vwt10-8-led-t10-bila-12v-do-vozu-audi-vw/

 

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Hoši hoši, co se to kur** děje, já jsem asi nějakej prokletej. 

Jak jsem si těsně před Vánocema vyzvedl auto z servisu konečně s tím světlem, tak pár dní na to, na štědrej den cestou ze hřbitova mi cinkla červená kontrolka zkontrolujte hladinu chladící kapaliny, nějak jsem tomu nevěnoval obvzlášť pozornost, dojel jsem domů asi kilometr, otevřel kapotu, hle hladina pod minimem, stále mě to nějak netrápilo, běžná věc dneska už, vzal jsem z garáže origo G13 co se tam válí přesně pro tyhle případy a asi deci jsem tam dolil, možná dvě ale víc ne. Hladina někde mezi, takže pohoda. 

Nějak jsem to dál nedržel v hlavě, prostě kravina a běžná věc do všech novejch škodovek jsem po nějaký době musel deci dolejt protože už jako nový to má spíš dolní hranici ale co už, na tom není pořád nic divnýho. 

Ale když se mi ta samá kontrolka rozsvítila dneska, tak to už mi opravdu rozhodilo sandál a nějak mi zamrzl úsměv na tváři. 

Kam jsem dosáhl to jsem zkontroloval, nikde žádnej únik kapaliny nevidím, nicméně je vidět, že mokro dole na krytu pod motorem a podle barvy je to ta sračka (vzhledem k tomu co ta G13 dělá lidem za problémy je to pro mě sračka) co mi schází... :(.

Dneska opět telefonát do servisu, co že vlastně všechno demontují při výměně světla. Dle technika jen nárazník a světlo, celou situaci mu popisuju a říká že je nepravděpodobné, že by to mělo spojitost ale určitě ne nemožné. No mám to v pátek přivézt, prý se na to podívají...

Mě už to kur** nebaví, nemám na to náladu, čas ani peníze... Samozřejmě vydělávám, takže o ledvinu nepřijdu, ale že bych je chtěl cpát do vlkohradu, to bych je raději poslal do austrálie koalám 😥

Odkaz ke komentáři

@stringo

To mě samozřejmě taky ne, ale tak teoreticky, jde dolů nárazník, v okolí světla tam hadice jsou takže teoretická šance tam je, reálně téměř nulová.

@Beuticek

To snad ne, však nemám najeto ani 50TKm, nechce se mi věřit tomu, že by byla v háji vodní pumpa. Nemám zkušenost, že by u koncernu tekla, jo že se protáčely vrtulky to ano, ale jinak nic...

Mě shodou okolností odešla vodní pumpa teď na medvědovi, jenomže ten má 4,5 roku a přes 300TKm a tam už to chápu, navíc tam ta kapalina tekla tak litr/minuta. 

Abych pravdu řekl ani nevím, kde vodní pumpa u tohodle motoru je, zkusím kouknout.

Odkaz ke komentáři

Já byl před Vánocema na první výměnu oleje (proplach po 5tkm) a když jsem spolužákovi řekl, že si chci auto odkoupit, hned mi řekl, ať si hlídám vodní pumpu a ložiska na kolech. Že u OIII FL odchází dost často.. Takže tu pumpu si nech určitě prověřit a případně vyměnit na kulanci. 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem na to koukal, sice jenom zrcátkem, protože nemám moc čas, nemám k dispozici zvedák nechce se mi pod tím válet v tomhle počasí, ale fakt to všechno nasvědčuje tomu, že teče vodní pumpa...

Je to další nepříjemnost, ale doufám, že když je to takhle provařený problém, tak se k tomu postaví čelem, pumpu vymění a jde se dál..

v erwinu jsem ke svému vin, když jsem na to koukal někde napodzim žádné TPI ohledně vodní pumpy neviděl, nemá náhodou někdo nějaké číslo ?

Odkaz ke komentáři

Ahoj,
koukám jak se s ní trápíš. Místo toho aby dělala radost,tak jenom starosti. Já když jsem O3 si jí koupil tak mi brácha řikal,že se kroutí zadní náprava(vlečná). Prej šetří na materiálu,tak jsem čuměl. Mám najeto 71tk,a pazvuků ve vnitř je dost. A to sní jezdím jenom o víkendech. Canton repro vpředu chrastí,je to horší než v jedničkové octavii. Furt do toho člověk něco sype,ale stejně jí mám rád.
Jsem zvědav na OC IV.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Taky mám těch pazvuků mraky, repráky mi chrastí i ty obyčejné. Najeto 150t km, kupoval jsem teda ojetou. Něco jsem vyřešil svépomocí, něco snad vyřeší výměna repro (ono ty origo stejně stojej za ho*no) a na zbytek kašlu. Stejně to dojezdím do 10let nebo max 250t km a vyměním... 

Odkaz ke komentáři

Takže máme tady infromace ze servisu: 

Nahlášeny dva problémy. 

Závada číslo 1: únik chladcí kapaliny do motorového prostoru.

Závada číslo 2: Usazeniny v expanzní nárdžce a nevyhovující odstín chladící kapaliny. 

Zjištění č. 1: Únik chladící kapaliny z oblasti tělesa termostatu+vodního čepradla, nutná výměna. 

Zjištění č. 2: Degradace chladící kapaliny, nutný výplach systému a použití nové chladící kapaliny. 

Obě tyto závady podle očekávání jsou známým problémem, proto požadavek na spolúčast výrobce vozidla (kulance).  

Vyjádření ŠA č. 1: Kulance uznána ve výši 100% z ceny ND a 70% z ceny servisních úkonů. 

Vyjádření ŠA č. 2: Kulance uznána ve výši 70% z ceny ND a 0% z ceny servisních úkonů. 

 

Původně jsem zvažoval možnost odvolání a požadování vyšší spoluúčasti především u bodu č. 2.  Nakonec jsem z tohoto řešení uhnul, protože by to bylo složité, táhlo by se to delší dobu a přestože jsem přesvědčen o úspěchu, tak mám pocit, že by to ve finále taková výhra nebyla. 

Je potřeba vzít v úvahu fakt, že se jedná o vozidlo po záruce a veškerá spolúčast je iniciativa výrobce, nikoliv povinost. Jsou značky které se kulancí vůbec nezabývají. Byť nejsem spkokojený na sto procent je asi na místě poděkovat, za to že se tomu v první příležitosti postavili víceméně čelem. 

Co se týče pazvuků tak já jsem na ně obvzlášť citlivý a snažím se to řešit, především to střešní okno mne točí do vrtule, ale to nemůže jít do nekonečna. 

Plánuju se na pazvuky do budoucna zaměřit a řešit to, ale to až v dlouhodobějším horizontu. 

Jinak hlavy vzhůru jezdím teď občas Teslou za tři oktávky a vrže taky, to je prostě budoucnost  😫

Odkaz ke komentáři

Tak dneska auto vyzvednuto ze servisu, provedeno vše co je popsáno o příspěvěk výš. Spoluúčast za celou tuhle srandu byla z mé strany lehce přes 5k. 

Moje doporučení pro všechny: 

Občas alespoň letmo mkrněte do nádobky, jak ta chladící kapalina vypadá, je lepší na to přijít dřív, než až když je pozdě. Protože ta G13 je taková sračka, že to svět neviděl. Jasnej úkaz toho, že novější neznamená lepší! Zlatá spolehlivá G12

Odkaz ke komentáři

Já si s multilinkem na pazvuky od nápravy nestěžuju, a to že ten obrovskej kufr je řádnej zesilovač. V kombinaci s DCC prostě nemám podvozku co vytknout a oproti OII je to za mne oborovský krok kupředu a na svoji třídu je ten podvozek s multilinkem opravdu slušnej. 

Odhlučnění je určitě dobrá věc, akorát bych dveře nechal ze začátku dýl a zkusl bych ten zavazadlovej prostor v tvém případě kde si myslím že by to pomohlo těm rázům od kliky. 

V čem mi přijde ale OIII slabší jsou všeobecně pazvuky spojené s krutem karoserie, přijde mi že vržou gumy ve dveřích. 

A co mi přijde úplně mizerný je aerodynamika zrcátek, tam při rychlostech nad 200kmh mám pocit že tam mám křídla a né zrcátka..

Odkaz ke komentáři

Naštěstí mi to přes 200kmh nejede 😄 Takže to neřeším. Ale vím co myslíš, připadá mi, že to nastává už při 100kmh+.

S tím krutem karoserie si myslím, že máš pravdu, oproti OII je to dost poznat, ale třeba kolega má Passat B8, a tam nějaký pazvuky jsou občas taky... 

Chtěl jsem začít od dveří, protože mám pocit, že v těch u spolujezdce je nějakej mrtvej reprák, ale je fakt, že kufr by dával mnohem větší smysl. A multilink s DCC bych hrozně chtěl, ale měl jsem tehdy nějakej limit no... Snad příště 🙂 

Odkaz ke komentáři

to je fuk, prostě od nich jde nepřirozený aerodynamický hluk. Ale zase u kamarádovýho lexusa RX400 HL se při vysoké rychlosti klepou skla, takže taky nic moc. 

Ale furt si myslím že vržou gumy, plasty a kraviny, prostě né vada konstrukce ale špatně udělaný a spasovaný. Samozřejmě to, že se dneska používají všude tvrdý plasty tomu taky nahrává... 

Repráky jsou taky kapitola sama o sobě, přijde mi že SS Dynaudio co byl v OII hrál líp oproti Cantonu a obojí porovnávám s Columbusem. Mimochodem ty repráky když je auto vymrzlý tak nic moc, ale když se to trošku ohřeje, tak se to srovná. 

Však jasný, příště to klapne, jestli nebude vlečka všude 😄 evoluce..

Odkaz ke komentáři

A máme tady malé bezvýznamné výročí, pevně doufám, že už mě holka přestane srát😂. Minulý týden jsem na ní už musel hrábnout rukavící, protože byla tak zasviněná, že keramika přestala účinkovat, teď je jak nová 🙂

Mimochodem dneska jsem si dal jízdu s asi tak 5% trakcí na tý ledovce co tu je, kromě toho že to byla pěkná show mám jeden postřeh. 

Nevím jestli má facelift novou verzi ESP nebo nějakou modernější ale oproti OII a OIII MR2013 ta stabilizace celkem hezky pracuje s nedotáčivostí, takže ikdyž jedu na ledu cihlu samozřejmě uškrceno ASRkem tak místo aby se to hrnulo po čumáku ven, tak to celkem hezky krouží, na tom ledu to bylo absolutně evidentní...

2020-01-22 09.53.40.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Někdo tady sdílí zážitky z cest, někdo ze servisu, že jo. Každej máme něco 🤠.

Aktuálně auto stojí v servisu od pondělí, snad už je hotový, jen chtěli nechat dovyschnout interiér. 

A co se tedy stalo?

Jedem si v klidu ze Špindlu z nedělní procházky s bráchou po kopcích, sedneme do auta, cesta klídek a pohoda. Asi po 20kilometrech cesty se začalo brutálně potit komplet všechny skla, říkám si možná je to tím, jak jsme přišli z venku, totálně propocený, sice to v nových autech neznám ale budiž. Nevěnoval jsem tomu žádnou velkou pozornost, zapnu ofuk na čelní sklo, žádná změna. Zapnu výhřev, kterej to v pohodě stíhá odpařovat. Po chvíli má známá červená kontrolka s nízkou hladinou chladící kapaliny. Říkám si, asi když měnili tu kapalinu asi 3 týdny a 750km zpět, zůstala někde nějaká bublina, tak se to odvzdušnilo, sice technik říkal že určitě dolívat nebude potřeba byl jsem na to připravenej a v kufru měl G13 a destilku. Zastavím, že tam něco opatrně doleju. K mému překvapení po otevření nádobky kde bylo asi 3cm pod min vyletěla hladina až na max. Tak jsem tu veteš naházel zpátky do kufru s tím, že nějaká haluz. Jelo se dál, v tuhle chvíli se interiér rosil víc a víc, a nebejt vyhřívaného čelního skla, tak se s tím nedá jet, jenom doplním, že celou dobu jsem sledoval co se dalo, ručička teploty se nehla z 90 ani o milimetr, olej studenej tak jak by měl být. Po chvíli jsem zkusil opět plný ofuk čelního skla. V tuhle chvíli mi přišlo, že je v autě mlha a cítím chladící kapalinu. V tu chvíli mi došlo, že je zle. za dalších asi 10km opět kontrolka nízké hladiny. To už jsem byl asi kilometr a půl od baráku, tak jsem s tím dojel domů. Otevřel jsem nádržku, prázdná a už se do ní ani nic nevrátilo. Nechal jsem vystydnout motor a šel to dolejt. No vešlo se tam asi dva litry destilky, olej čistej, jak novej, ani nejmenší náznak nějaké závady, z výfuku žádná pára. 

Cestou jsme si ještě všimli, že topí jenom levá půlka auta, pravá studená. 

V pondělí telefon do servisu, už celkem otrávanej. Řekli ať to přivezu, že na dálku nic nepoznají. 

V servisu jsme se s technikem bavili a dospěli k názoru, že je to s největší pravděpodobností radiátor topení, což jsem si myslel od začátku. Příznaky tomu napovídaly, a navíc jsem četl jak se chovají ucpaný radiátory u diseselů díky tomu zkurvenýmu růžovýmu zázraku. Technik mi řekl, že měnil radiátor dvakrát obě auta přes 150 a obě auta naftový, druhej technik, že si vybavuje jednou a ví že diesel a neví kolik KM. 

Mistr na dílně druhý den potrvdil, že teče radiátor topení. Pánové v servisu dostali jasný instrukce, ať se obrátí na ŠA, protože mi nikdo nebude tvrdit, že tři týdny po výměně vodní pumpy, proplachu chladícího okruhu, a najetých 850ti kilometrech se jedná o nenadálou závadu. 

Prioritou je dát auto do kupy, a pak se bude řešit co, jak proč a kdo bude co platit.

Podle prvotní informace mistra z dílny to vypadá, že tahle motorizace je jedna z mála kde nemusí ven celá palubka kvůli výměně radiátoru, ale to nemám zatím potvrzený. 

Takže asi tak, nepředpokládám, že by se někdo z Vás s touhle problematikou setkal a když ano, tak spíš někdo jako @milos0785 který podle všeho pracuje v servisu. 

Takže asi tak...

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...