Tavi Odesláno Červenec 7, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2019 O víkendu jsem měnil spínač zpátečky a pochvaloval jsem si jak tam ta zpátečka krásně zapadne a světla svítí. Po ujetí cca 100m jsem zjitil, že řazení 1-5 je naprosto těžkopádné a musí se k němu vyvíjet opravdu hrubá síla. Poznamenám: Není slyšet žádné broušení nebo počítání zubů. Olej je tam cca 50tis km, bylo měněno jen čidlo zpátečky. Nevíte čím by to mohlo být? Z ničeho nic. Předtím šlo řadit jedním prstem. Dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červenec 7, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2019 Treba napisu blbost, ale nema byt pod cidlem zpatecky treba nejaka podlozka? Jako ze by jsi ji tam ted nemel a cidlo by ti treba v prevodovce drhlo o nejakou hridel? Jinak si nedovedu spojit souvislost, ze ti do vymeny cidla razeni slo a po vymene nejde...? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Červenec 7, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 7, 2019 Bingo, ale starý čidlo jí nemělo, i když jsem jí na eshopu našel. Bral jsem to výměna kus za kus.. do Etky jsem se pravda nekoukal. Problém je že jsem zas někde jinde a 24 ořech tu nemám. Šlo to ukrutně ztuha (celková výměna) a tak doufám že jsem to moc neutáhnul nebo tou cestou něco nezkřivil. Můžu čidlo vytočit sikama ale bojim se že vyletí olej (než zas dorazim do garáže, kde se na to celý můžu podívat). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červenec 7, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2019 Zkus ho jen trochu povolit, ale nevysroubuj ho uplne, myslim, ze by pak melo jit razeni lip a olej by ti pak ani nemel vylitavat ven, max. bude trosku prolinat zavitem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Červenec 7, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 7, 2019 Zkusím, ale bude to trvat zas tejden než si na to najdu čas. Snad v průběhu tejdne dostanu možnost to povolit. Mezitím objednám podložku a další cajky. nvm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Červenec 11, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 11, 2019 Update: Povolil jsem spínač a řazení jde líp. Ale furt nechce povolit 2-3-4-5. Když ho povolím na volno, tak řazení nemá vůbec vůli (jde tak lehce, že člověk může řadit pohledem). Olej kupodivu neprolíná (nebo mi cestou vytek). Při střídmě povoleném čidle svítí (furt) zpátečka a našel jsem jasně zlatavou kovovou šupinu na čidle. Kvalty jdou sporadicky zařadit/vyřadit. Plus se motor šíleně hřeje, to nevím jestli mám připisovat těm meziplynům, nebo poruše na sahaře když jsem na chvíli vyndal baterku. Pomoc?😩 Edit: Chladicí kapalina byla na risce min a mám v plánu doplňovat g13. Podložky přišly, ale z toho co jsem zkoušel nasimulovat opatrným pootáčením spínače, asi nepomohou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Červenec 12, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 12, 2019 V 7. 7. 2019 at 17:29, Konny napsal: Treba napisu blbost, ale nema byt pod cidlem zpatecky treba nejaka podlozka? Takže rozuzlení: Žádná podložka tam nikdy nebyla. Koupil jsem, 'podložku pod spínač zpátečky' a nepasuje!😂 Auto vařilo kvůli nezapojenýmu kabelu u pojistkovky na baterce, takže jsem jel minimálně 50km pod plným plynem a motor ani píp. Takže moje blbost. Staré čidlo padne, nové ne. Pro porovnání čidla na obrázku (to poškrábané je nové): Celková délka - stejná Délka závitu: Nový - kratší, starý - delší Provedení 'hlavy' spínače: Nový - zakulacený, starý - válec A ona podložka, která stejně nepadne: Kupoval jsem stejný typ, se stejným přídomkem a stejně nepadne. Uffff... O víkendu ten starý spínač utáhnu a pořádně prokvaltuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.