Jump to content

Malinové eLKáčko


Dakie

Recommended Posts

Tak to je docela škoda, že nedokáže zůstat stát, to by mi u toho automatu asi docela chybělo... 😞

2.0 TSI je super, ale pokud nejezdíš jako závodník, tak i ta 1.5 TSI je živější než ta moje nafta, takže podle mě pro Octavii úplně super motor :palec:

Link to comment

Dnes jsem to znovu testoval a zastaví to, ale pak se adaptivák vypne, tím pádem musím šlápnout na brzdě, protože jinak automat pomalinku jede.. Ale pak zas stačí jen zapnout tempomat a sleduje kolonu s tím, že udržuje nastavený odstup.

2,0 mě právě moc nepřesvědčila, jezdil jsem teda se 4x4, ale že by to bylo nějak o moc živější oproti 1,5ce to se říct nedá. A přesně, živý je to dostatečně a zatím stále zajíždím, takže nejedu do červených :) Dnes ráno zas nezávislý topení, to je prostě pecka nemuset škrábat.. A pak si pustím vyhřívané sedačky a volant :wub:

Link to comment

pěkná ať slouží a máte spoustu štastných km

máš tam autohold, přijde mi to jako nesmysl že se ten adaptivni vypne a je potřeba auto uvest do klidu brzdou a stát na brzdě.

Je ale možné že je to schválně aby octavia nedosahovala kvalit jiných vozidel koncernu

Link to comment

Díky Ondro :) Je tam asistent rozjezdu do kopce, což je autohold, ne? Schválně jsem se na to dneska zaměřil a fakt zastaví, vypne adaptivní a pak začne popojíždět na volnoběh.. Třeba to půjde dokódovat, už jsem domluvený s Honzou na pár věcí.. 

Někde si nakousnul, že se nemá tankovat u Shell, kde tedy doporučuješ tankovat benzín N95? 

Link to comment

aha moje chyba, myslel jsem funkci automaticka parkovaci brzda nebo jak se tomu nadava, proste zastavis s automatem na krizovatce  cervenou na a pustis brzdu a auto stojí dokud neslapnes na plyn.

Co se tyka tankovani nevim jestli 1.5TSI potrebuje nebo ne N98 ale ja vsechny auta pokud to jde a je v dosahu taknuju na EuroOilu protože minimálně nafta je bez BIOsložky nevím jak benzín. Benzín mají N95 pak N95e což je aditivovanej a pak N98. Pokud není na blízku EuroOil tak Benzina a když ani ta ne tak mě většinou zachrání OMW jina už začínam chytat nervy a spokojím se s MOLkou

Link to comment

O3 právě nemá automatickou parkovací brzdu, asi tím, že nemá elektrickou ruční brzdu.

U toho pocitového výkonu a zrychlení ti hodně sebere ta 4x4. Už jak jsem musel párkrát přesedat té mojí původní Octavie a řídil jsem 1.6 TDI 81 nebo 85kW tak jsem neměl pocit u pružného zrychlení, že by ten menší motor byl nějaký handicap. Ale při startu to dvoulitr jasně vyhrával díky 4x4

Link to comment
  • 2 weeks later...

Moc teď nejezdím, není čas.. Takže se pomalu blížíme ke 2t. Spotřeba zatím 7.6 - jezdím převážně dálnici (25km do práce, z toho 20km právě dálnice..). Jen mě zlobí personalizace, kdy si budíky nechtějí pamatovat nastavení a volba jízdních profilů také ne 😞

IMG_20191112_055219.jpg

IMG_20191112_055235.jpg

Link to comment

Tak nevím jak to ten tvůj počítač spotřeby dělá, ale já mám méně zelených lístků 😂😂😂 , vyšší průměrku a nižší spotřebu 

před 1 minutou, Dakie napsal:

Pouzivam porad stejny klic, prave vse nastaveno, jen jizdni profily a budiky si nepamatujeemoji26.pngJinak sedacka, zrcatka, predvolby stanic, sparovany telefon si pamatuje..

Odesláno z mého YAL-L41 pomocí Tapatalk
 

To je divný, jako muzu se zeptat, jak to má sup 3

Link to comment

Vzal jsi v potaz DSG? [emoji6] Vyssi prumer je dany kratkyma trasama a taky nezavislym topenim [emoji7] To jede v podstate kazdy den rano na 30min. Prumer rychlosti je zkazeny jeste ze servisu, kdy auto stalo 9h nekde nastartovany..

Odesláno z mého YAL-L41 pomocí Tapatalk

Link to comment

Ale třeba mně Ferda při nějakém zákroku, buď deaktivace SS nebo odblok obrazu říkal, že lístečky nebudou sedět. ale to je to poslední co bych řešil já tam mám tu svojí desítku a jsem v klidu. Ještě kdyby mě přestala holka zlobit tak jsem šťastnej.

Webasto je návykový jako prase, tak ho používám hodně [emoji3]

Link to comment
před 28 minutami, Dakie napsal:

Vzal jsi v potaz DSG? emoji6.png Vyssi prumer je dany kratkyma trasama a taky nezavislym topenim emoji7.png To jede v podstate kazdy den rano na 30min. Prumer rychlosti je zkazeny jeste ze servisu, kdy auto stalo 9h nekde nastartovany..

Odesláno z mého YAL-L41 pomocí Tapatalk
 

Já spíš myslel ty úsměvné lístky 😂😂

Link to comment

Ještě s minulým autem jsem se párkrát snažil ty lístky sesbírat a mít co nejvyšší číslo, ale to pak člověk musí jet jak šnek 😄 A řadit podle toho, jak radí auto je hrůza.. Teď mě i na DSG překvapí, když jedu 33km/h do kopce na D3 a otáčky 1100 :))) Tak vždycky manuálně podřadím. 

Martine, ještě bych na seznam přidal adaptivní tempomat a je to kompletní 🙂

Link to comment

Nedalo mi to a resetoval jsem si komplet profil a zkoušel nastavit vše znovu. Bohužel jsem neuspěl a proto jsem včera psal na chat Škoda Auto a bylo mi odpovězeno, že ani budíky, ani jízdní mód nelze připojit k jednotlivým profilům řidiče.. Takže jediné, co si pamatuje je nastavení módu Individual (ale to si pamatovalo i předchozí auto bez personalizace :)) ).. Takže pokaždé holt musím přepínat 😄 

Link to comment

Je zaujimave, ze nas passat z konca roka 2015 si pamata nastavenie sedadla, zrkadiel, jazdny profil a aj nahlad na virtual cockpite a to nemusim mat ani druhy kluc, staci len prepnut uzivatela.

Ja sa inak s dsg nekaslem, netukam si do padiel, proste stlacim plynovy pedal a podradi 🙂

Link to comment
  • Dakie locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...