kubikzovocia Odesláno Duben 15, 2010 Sdílet Odesláno Duben 15, 2010 Čaute, Predal som O1 a hľadám niečo novšie. Vybral som si Audi A4 B7(ešte možno O2 1,9 4x4) No narazil som na problém menom Motor :-) chcel by som naftu kvôli nízkej spotrebe a pohodlnému predbiehaniu. Za rok prejdem tak 15t km 60-70% v meste na čo by sa skôr hodil benzín no 1.8t má podľa mňa veľkú spotrebu a tiež si myslím že kúpou nafťáku tie ročné km zdvihnem aspoň na 20. Motory 1.8t väčšia spotreba(je 1,8t 120kW v A4 tsi alebo starý 1,8t?) 1.9Tdi 85kW 5st. manuál bez quattra 2.0Tdi veľa sťažností Otázka znie Niekde som čítal že od 2006 už sú tie 2.0 dobré. Sú aj 125kW také chybové? Keď je už chyba 2.0 známa nedá sa jej predchádzať? vraj kvôli tomu boli aj zvolávačky, znamená to že keď vymením diely čo sa kazia za nové bude spoľahlivejší? Na koľko asi vyjde oprava prasknutej hlavy? Dá sa do 85kW dať 6st prevodovka z B6 96kW? Chcel by som tam dorobiť aj nezávislé kúrenie aké s tým máte skúsenosti? Zohreje sa aj motor rýchlejšie alebo len kúrenie treba k nemu aj elektrický prívod? Lebo inak by sa podľa mňa viac oplatil diaľkový štart. Ďakujem všetkým čo to vôbec dočítajú :-) a ešte viac tým čo budú ochotný sa podeliť o odpovede P.S. posielam to na viaceré fóra aby som si prečítal rôzne názory dúfam že to nikomu nevadí O:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 21, 2010 Sdílet Odesláno Duben 21, 2010 nejlepsi bude kdyz zavitas do sekce Octavia I a II a do podsekci motor a tam si to vsechno proctes a treba se ti to v hlave nejak srovna. Ja jako clovek vetsich rozmeru rikam OII je pohodlnejsi jak A4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Duben 23, 2010 Sdílet Odesláno Duben 23, 2010 Ja bych sel asi do A4... Proste OOOO :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Červenec 4, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 nejlepsi bude kdyz zavitas do sekce Octavia I a II a do podsekci motor a tam si to vsechno proctes a treba se ti to v hlave nejak srovna. Ja jako clovek vetsich rozmeru rikam OII je pohodlnejsi jak A4 možná rozměrově ale podvozkově je OOOO s-line na 17" kolech stejně komfortní jak OII na 16" kolech na seriovém podvozku o drnčícím plastech a hluku od podvozku se ani nemá cenu bavit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 4, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 Podle me je dobry motor 1,9 tdi pd co ma okta 77kw nebo VW,pokud chces jezdit na spotrebu da se jetdit normalne kolem 4,5 l/100km ja jezdim nekdy i za 3,9 nebo nejmin 3,2l/100km ten motor 2,0 tdi byl dobrej az od roku 2007 ale musis s nim jezdit rychleji,neni staveny na pomale jizdy,volba je na tobe,vzdycky u dieselu byli nej motory 1,9 TDI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubikzovocia Odesláno Červenec 4, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 Ďakujem ja som potom plynulo prešiel k A6 (A4 bola fakt malá, menšia ako O2 ale podľa mňa o dosť pohodlnejšia ale niekomu môžu byť sedačky čo človeka doslova chytia na mieste nepohodlné) a ak by niekoho zaujímalo tak som nakoniec zobral A6 4F 2.7tdi quattro TT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Červenec 4, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 A6 jasná volba :lool: auto s kruhy je výborná volba, hitech VW :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 4, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 Ďakujem ja som potom plynulo prešiel k A6 (A4 bola fakt malá, menšia ako O2 ale podľa mňa o dosť pohodlnejšia ale niekomu môžu byť sedačky čo človeka doslova chytia na mieste nepohodlné)a ak by niekoho zaujímalo tak som nakoniec zobral A6 4F 2.7tdi quattro TT krásná ale pujdu do 3,0tdi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubikzovocia Odesláno Červenec 4, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 štěpán 4x4: teraz by som už aj ja zobral radšej 3.0 táto 2.7 je super motor ale pri 3.0 máš tak 30+kW naviac + lepšie výbavy ale ja som ju bral lebo som myslel že bude spotreba lepšia ale je rovnaká :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 4, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2011 možná rozměrověale podvozkově je OOOO s-line na 17" kolech stejně komfortní jak OII na 16" kolech na seriovém podvozku o drnčícím plastech a hluku od podvozku se ani nemá cenu bavit souhlas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 a má cenu si připlacet při tom nájezdu za naftu? On ten rozdíl ve spotřebách mezi nafťáky a benzíny už není tak velký a rozdíl ve cenách nafty a benzíny je taky zanedbatelný. Podle mě ná nafta efekt při nájezdu víc než 30t km ročně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 A nejaky adekvatni benzinovy zastupce misto toho 3.0 TDI? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 ono moc benzinových A6tek není drtivou převahu má právě 3,0tdi a já bych do benzinu nešel voní mi nafta 3,0tdi mám vyzkoušené a není problém s ní jezdit pruměr za 7 a toho výkonu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 No prave proto se ptam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubikzovocia Odesláno Červenec 5, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 myslím že jediný adekvátny benzín je 3.2FSI no ja mám dlhodobú spotrebu 8,6 takže tých 7 maximálne keď jazdíš tak 80% mimo mesta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 tak samozřejmě že mimo město co tu 2,7 načipovat neuvažuješ? udělá ti to stejnou hodnotu jako 3,0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubikzovocia Odesláno Červenec 5, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 no ja som prešiel z 1.6 75kW na 2.7 132kW takže výkon mi zatiaľ stačí :-D ale už som uvažoval že keď mi to bude za pár rokov málo tak sa to upraví, ale to by som menil už aj turbo a vstrekovače a nakoniec samozrejme čip to by mohlo byť tak 180kw a pokoj na daľších pár rokov :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 Taky řešení já pujdu do 3.0 a pujde do ní i čip, hodnota bude skoro 200kw a to už bude hodně slušné. Teď jsem se byl dívat na dva hezké kousky ale ty kilometry po ověření hooooodně neseděly 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 A co pro to dojed do Nemecka? Mozna das o neco vic penez, ale kdyz vezmes ze salonu ojety, tak na to mas i zaruku jeste. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 Houmík: víš co na kup nepospíchám klíďo si počkám na slušný kus ale udivuje mě že 3leté A6 se až tak moc rozchází kilometry 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubikzovocia Odesláno Červenec 5, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 no v SR ČR nemôžeš čakať reálne km to sa u nás nenosí :-D ja som od toho viac menej rezignoval a na ukor km a výbavy som hľadal čo najlepší stav a nakoniec mi aj tie km celkom sedia len z výbavy som musel upustit také vychytávky ako pamäťové sedačky, webasto alebo čo som veľmi chcel adaptívny tempomat ale to som doteraz v žiadnej nevidel :-D ale ako houmik píše pozri aj nemecko ideálne z audi predajní a budeš mať overený stav a určite dobrú výbavu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 Jasny, ale vis sam, ze u nich koupis lepsi kousky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 (upraveno) jen tak naťuknu u 3roky staré A6 se kilometry rozcházeli byla stočená o bezmála 200000km a to je MASO!!!! Upraveno Červenec 5, 2011 uživatelem štěpán 4x4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 tak oni právě A6, obzvlášť 3,0 tdi, jezdí po Německu, potažmo po Evropě, jezdí dost km, klidně i 60-70.000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 No vzdyt to ale nic neni, ne? Mas 2-3 roky stary auto, ktery bude mit najeto nejakych 150.000 km, rozhodne se to neda srovnavat s necim, co koupis v CR. Vzdyt vite, jak to u nich chodi, jezdi do prace denne klidne 100-150 km, ale vsechno to najedou po dalnici v dobrym stavu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
štěpán 4x4 Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 no jasně ale ten konkretní vuz měl na tachometru 180tis km ale pravdivý udaj byl 380tis km =stočeno 200tis km to je to maso a 3roky starý auto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 Jo, to je tenhle konkretni pripad. Jiny auta se do CR nedovazi, bud bourany a nebo takovy, co maji hodne najeto. Nic jinyho se jim nevyplati. Kdyby mel koupit auto, ktery ma najeto kolem tech 150.000 km, tak ho stejne draz neproda, nez co ho poridi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 5, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2011 jestli nekdy koupit A6 tak ted, konci model nabiha nova generace modely 2010 jsou jako predvadeci za silene nizke ceny v porovnani kde to bylo predtim, coz ve finale snad stlaci jeste ceny ojetin. Ja mit penize pockam az bude v prodeji novej kombik a uz jen checkuju skladove vozy na audi.cz nejlevnejsi A6 sedan 2010 3.0TDI jako skladovka - 900 000 Kc nejlevnejsi A6 avant 3.0TDI jako skladovka 1 180 000 Kc oboji tiptronic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Červenec 6, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2011 Ondro, to seš ale trochu jinde s tou cenovkou než je schopna většina uživatelů za auto tady na fóru dát ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 6, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2011 chtel jsem jen poukazat ze ted se to muze zdat nejvyhodnejsi a ze to muze ovlivnit i ceny ojetin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.