Přejít na obsah

Co to může být?


Doporučené příspěvky

1.8t 110kw AGU (400k km)

dejme tomu ze čtvrtek jsem si vyzvedl auto ze servisu (výměna oleje a prasklá hadice od chladící kapaliny), a už při odjezdu ze servisu jsem si všiml škubání při akceleraci, trochu jsem to protáhl a přišlo mi to už OK. V pátek ráno (mrzlo) jsem v pohodě nastartoval, ale rozjezd byl celkem tuhej, auto trochu škubalo a musel jsem se rozjet víc pod plynem. Ovšem to hlavní ***** přišlo na první křižovatce (cca 100m od rozjezdu), kde sem se skoro nerozjel, auto skákalo jak splašená koza, otáčky kolísaly překvapivě jen trochu, za to poměrně vysoko. Chvíli jsem stal u krajnice a zkusil se rozjet, auto dal poskakovalo, občas poslalo dopředu, pak zase ztratilo výkon a po asi 100m už to jelo dobře. Říkal jsem si ze možná motor natáhl špatnej benzin (stálo 4 dny v servisu), a svítila mi rezerva. Po práci jsem teda natankoval, a šel to protáhnout na dálnici. Při větší akceleraci se to chvíli dusilo (okolo 3t otáček), ale pak to přestalo a auto jelo krásně. Sjel jsem z dálnice, a na prvním semaforu opět poskakovani, do toho jsem si všiml ze mi poměrně hlasitě vrže něco pod motorem při sešlápnutí spojky. V sobotu sem vzal auto na výlet 120km (dálnice + okresky) a auto bylo úplně v pohodě, akorát vrzala ta spojka po sešlápnutí, ale později po delším stání a vychladnutí motoru se opět auto na první křižovatce zase proměnilo v kozu, ovšem to otáčky už celkem lítaly, a a auto se při akceleraci znovu dusilo, ovšem jen jednou. Je mi jasný ze musím jet do servisu se spojkou, ale moje otázka zní, zda to poskakování a dušení muže mít taky souvislost se spojkou nebo to budou spis svíčky nebo cívky (v sobotu na dálnici auto zrychlovalo parádně a startuje dobře). Případně co dalšího myslíte ze by to mohlo byt? Na diagnostice to zatím nebylo. A ještě dodám ze při volnobehu otáčky nikam neskákají a jsou konstantní.

doufám ze jste si můj příběh užili 😄 a předem děkuji za nápady a úvahy.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...