Přejít na obsah

Poloviční tlak v sání AUQ


Doporučené příspěvky

Zdravím. Nesetkal se prosím někdo z vás s následujícím problémem? Nebo nějaké tipy co by to mohlo způsobovat, na co se mám zaměřit. Je to 1.8t RS (AUQ)

Během jízdy přestane tlačit turbo, respektive tlačí jen cca polovinu toho co má. Místo 0.9 začne tlačit 0.4.... až na ten tlak auto jede "normálně". Žádná kontrolka nesvítí, všimnu si toho jenom díky tomu, že to přestane mít ten správný zátah. Stačí zastavit, chcípnout motor a opět nastartovat, nebo vymazat chyby v ECU, ikdyž žádné nevypisuje (aspoň ne přes BT modul a aplikaci Torq/Dashcommand) a opět tlačí správně, teda cca 0.9

Děkuji za každou radu.

Odkaz ke komentáři

Ahoj tento problém se mi děje taky už nějakou dobu od repase turba - ale mohlo to být i delší dobu, jelikož turbo neodešlo najednou ale postupně. Mám taky Octavia 1 RS AUQ. Vyměnil jsem snad už vše: Palivové čerpadlo, palivový filtr, Váha vzduchu, svíčky Bosch i NGK, prošel všechny hadičky několikrát, vyměnil jsem i vstřiky, žádná chyba v ECU. Zkusil jsem i aditiva do paliva. Byl jsem na chipu a na zkoušku vrátil i původní soft. Nic. Pročetl tohle i další fóra nahoru dolů a mám nakonec podezření na jednu z těchto tří věcí: 1) Chyba v elektru popřípadě v řídící jednotce - za mě nejpravděpodobnější, jelikož s autem už jsem řešil spoustu elektro problémů - chce to někoho kdo ti propípá kabeláž ale to je nic moc robota popřípadě vyzkoušet jinou řídící jednotku, 2) Regulační ventil turba - je možné že jak se zahřeje tak někde udělá chybu a auto "spadne" do jakéhosi polonouzáku - někdy pomůže nově nastartovat někdy ne 😞 , nicméně dá se zkontrolovat manuálně zda třeba nedrhne, 3) Těsnění kolem palivové soustavy - málo paliva málo zplodin pro turbo, věc co chci ještě vyzkoušet ačkoliv únika paliva ani vyšší spotřebu nepozoruji. 

Na VAGu není žádná chyba. Měření tlaku turba je v pohodě - křivka kopíruje požadovaný tlak a auto táhne skvěle, avšak po čase cca . 20 - 50 km dojde z ničeho nic k výpadku výkonu. Měřený tlak je jak píšeš pod požadovanou hodnotou cca těch 0,4. Výpadek je relativně náhlý. Při jízdě na tempomat nejde poznat, ale při jízdě na plyn jde cítit lehké škubnutí auta - trošku jako by jsi měl těžkou nohu a na mikrosekundu jsi ji stáhnul. Pak už auto jede bez výkonu skoro jak 1.8 ale bez T 😞  

Pokud to někdo vyřešil budu rád když se ozve. Zatím si nikdo neví rady. 

Odkaz ke komentáři

Asi mi nic jiného než to píchnout na VAG nezbyde. Únik tlaku pokud myslíš někde nějaká dírka ve vedení, to si nemyslím vzhledem k tomu že to třeba hodinu tlakuje normálně a pak zničeho nic tlakuje polovinu a stačí znovu nastartovat nebo promazat "chyby" a opět to nějakej čas tlakuje dobře. Kdyby byla někde nějaká dírka nebo prasklá spona nebude tam tlak nikdy.

před 6 minutami, OIKroutibrk napsal:

Asi mi nic jiného než to píchnout na VAG nezbyde. Únik tlaku pokud myslíš někde nějaká dírka ve vedení, to si nemyslím vzhledem k tomu že to třeba hodinu tlakuje normálně a pak zničeho nic tlakuje polovinu a stačí znovu nastartovat nebo promazat "chyby" a opět to nějakej čas tlakuje dobře. Kdyby byla někde nějaká dírka nebo prasklá spona nebude tam tlak nikdy. 

Chová se to přesně jak píše Muffina. Akorát já to tedy nikdy v tahu nepozoroval. Já mám podezření na WG nebo ventil co ho ovládá. Pokud teda neplacá
m úplný blbosti. Ten ovládá jaký ventil? N75?

 

Upraveno uživatelem OIKroutibrk
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj tak mám aktualizaci. Vyměnil jsem řídící jednotku motoru a problém je vyřešen. Prý už byla téměř mrtvá a jak ji chtěli načíst tak už se jim to nepovedlo. Dali tam jinou, upravili mapu a světe div se problém vyřešen. Z auta je zase raketa. Sice jsem s ním zatím ujel jen ca 100 km, ale z předchozích zkušeností v zimě, když se to po 20 km zahřálo a přestalo táhnout tak se to už neděje. Dokonce i špatné studené starty jsou tímto vyřešeny. Kdyby se něco pokazilo ještě se tu ozvu, teď s tím budu chvilku jezdit dokud to jde 😄 Myslí, že spoustě lidí by výměna jednotky pomohla, jenže se vždy začíná od jednodušších věcí, co se zkouší vyměnit. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...