Jump to content

Fabia IV


Dix

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Já ty Fábie tady v Krkonoších potkávám už dlouho, včera už i bez maskování. Co k tomu říct. Už F3 se řekněme dala, F4 vidím jako OK, na rozdíl od předchůdců F1 a F2.

Cena není zrovna lidová. Na ježdění okolo komína klidně poslouží i Dáčka, což je prostě fakt. Uvidíme, jak se budou vyvíjet ceny dále, ale za mě bohužel drahý, to si už připlatím 100k a mám Berlingo (ale i jiné), které má úplně jinou užitnou hodnotu.

Link to comment
Ja jen doufam, ze udelali neco s kvalitou plechu, protoze F3 je jak z papiru a bourat bych v tom OPRAVDU nechtel
Je na tom Polo lip ? Nevím kde se v matrixu co prepnulo ale konečně je chuť nahradit 18 let starou Fabii o které ja uz tvrdím ze je nebezpecna x let za novější a kvůli rozměrům je právě v hledáčku F3 nebo Polo
Link to comment

Bože motory na renault kastle na renault [emoji85]

Původně jsem tam místo Renault měl dvě znaménka větší menší a mezi nimi vykřičník ale i tohle mě anti sprostá inteligence fóra odhalila schválně jestli to smaže i tu prdel tady na konci ( )¤( )

Link to comment
před 50 minutami, Ol@f napsal:

Je na tom Polo lip ? Nevím kde se v matrixu co prepnulo ale konečně je chuť nahradit 18 let starou Fabii o které ja uz tvrdím ze je nebezpecna x let za novější a kvůli rozměrům je právě v hledáčku F3 nebo Polo

To bohuzel nevim, to budou muset rict kluci, co maji prehled. Kazdopadne F3 mame jednu ve firme a ma to za sebou par pojistnych udalosti, a to fakt nechces. Technicky bez problemu (tedy ted jsme meli takovou srandu, ze se podelal mechanismus steracu a ty sly proti sobe, jak se vzpricily, prorazily celni sklo. Ted se hadam s pojistovnou, ktera to nechce uznat na all-risk pripojisteny celni sklo, ani na havarijko. Takze kdyby se vam nekdy neco takovyho stalo, vemte sroubovak nebo cihlu, at vam to uznaji). Ale k tematu, to auto jde rozparat o buzirkovej plot, o sloupek tomu kolega orval pul predku, sloupek zustal na miste. Cely druhy bok orvala predchozi uzivatelka, kdyz strejchla dodavku, normalne to rozparala o korbu od svetla az po nadrz, dodavce nebylo v podstate nic, treti kolega z pobocky s tim celkem razantne u pumpy nacouval do naky KIA, zadek na kasi, kia mela prasklou masku. A jeste par let zpatky to jeden kolega poslal pri parkovani do kolmyho parkovaciho mista do plastovyho sloupku, co ukoncoval ten parkovaci prostor, sloupek prezil, dvere se musely vymenit. Jestli chces menit jednickovou poctivou fabku za tohle, nedelal bych to 🙂

I google napovi:

Jen pro odvážné: Jak dopadla reálná nehoda nové Fabie se Superbem? | AutoRoad.cz

Nehoda u Kamenného Újezdu zkomplikovala páteční provoz na frekventované komunikaci | POŽÁRY.cz - ohnisko žhavých zpráv | hasiči aktuálně (pozary.cz)

Atd.

A vzpomen na pandury 🙂

Link to comment

Tohle všechno ve mě spolu s poznámkou u jedné Fabie 3 na netu nevzbuzuje důvěru Vůz byl v minulosti opravován v autorizovaném servisu po střetu se zvěří, fotografie z opravy k nahlédnutí. Interiér nenese známky používání.

Když k tomu přidám vzpomínku jak dopadl ten general co tusim v rapidu potkal čelně toho mustanga mam chuť utíkat.

Nicméně ta FI je v hroznem stavu, leda najít jiný kus.

Link to comment
před 13 hodinami, krysarr napsal:

Nevim, jakou mas predstavu o stari a pro koho to je urceno, co cena, atp., ale co neco takovyho?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/308/19121345?goFrom=list

hele s ním je to složitý, je to auto na 99% tras do 5km, někdy jen ani ne 500m :wallbash:  má svou hlavu, prvni argument je chci škodovku mám servis 3km od baráku, ríkám to už asi není autorizák kam můžeš jezdit když se koupí nějaké předváděčka s tovární zárukou, reakce aha. Na tyhle trasy to chce MPI jinak to TSI pujde kakat, ale prosímtě když najedeme skoro nic nemá se to kde posrat .... a takhle dokola, kdybych nemusel raději to neřeším a tak do toho do te eskapady s vyběrem nechci zatahovat další lidi protože vím že to bude akorát o nervy

Link to comment

Ty jo, tak to uplne rozumim, neco podobneho jsme resili u nas, kdyz dedovi povodne vzali Nissana. Jak kdybych ho slysel... od te doby jezdi jednickovou fabii HTP a uz asi nicim jinym nebude, pac mu letos bude 92. A nedokazali jsme mu dodnes vysvetlit, ze casy, kdy s tim musi do autorizaku, uz jsou pryc. Takze to mame sterace za 2000, vymena zarovky za 800 a tak podobne. Rocni prohlidka za haluz. Nastesti tenkrat vzal HTP, takze to sice nejede, ale je to jednoduchej motor

Link to comment

Příplatková výbava:

Asistovaná jízda 2.0-56 000 Kč
Oranžová Phoenix-18 600 Kč
Style Plus-20 000 Kč
Vyhřívané čelní sklo-5 900 Kč
Nádrž 50 litrů-1 000 Kč
Kolenní airbag a zadní airbagy-12 000Kč
18" kola LIBRA-38 500 Kč
Tažné zařízení,odnimatelné-17 900 Kč
Zadní kotoučové brzdy-2 000 Kč
Parkovací kamera-7 500 Kč

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...