Max2k Odesláno Březen 21, 2021 Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 Prosím zkušené jak odstranit kody P2004 a P2015, vyměnil jsem snad už vše. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 21, 2021 Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 před 39 minutami, Max2k napsal: vyměnil jsem snad už vše A tedy jsi měnil co? Dohledal sis info k těm chybám? Máš to na CDAA nebo BZB? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Max2k Odesláno Březen 21, 2021 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 Cdaa, komplet sání, teď senzor přepínaní klapek, váhu vzduchu. Po startu pořád lítaj otáčky, občas chcípne. Chyby stále dokola 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 21, 2021 Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 (upraveno) Pokud je nové sání včetně ventilu N316, i senzor G336, tak už jen kabeláž ... Otestuj si přes diag, jak G336 ukazuje, ať už na běžícím motoru přes plyn nebo jen prstem, sk. 143 😉 PS - G336 někdo přizpůsobil nebo ne? Upraveno Březen 21, 2021 uživatelem rayx 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Max2k Odesláno Březen 21, 2021 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 Děkuji, to bohužel nevím, bylo to v servisu. Mohl by jsi mi popsat kde ty senzory najdu a jak vypadaji, a jak to otestovat a nastavit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 21, 2021 Sdílet Odesláno Březen 21, 2021 Pokud to bylo v servisu, řeš to s nimi jako reklamaci, zvlášť když víš, že se chybky zapisují znovu. Pokud na místě vytočíš motor, tak při překračování 3000ot musí ventil N316 hejbnout klapkami a to musí vidět G336, který je na druhým konci klapek. Vyhledej na foru G336 pro další info. G336 je normálně bez sundání sání nepřístupný, bez diagnostiky taky nic neuděláš ... G336 se adaptuje ve skupině 142 😉 Měřit to jen multimetrem je zbytečný ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kristy Odesláno Květen 7, 2023 Sdílet Odesláno Květen 7, 2023 (upraveno) Viřívý klapky chyba P2015 zaseklý klapky. A opravený se zase rozbijou. Tyhle drahý opravy to na dlouho stejně nevyřeší. Teď stojí origo sání 20.000! Neorigo sání jednotka nepřijme. Tak jsem ty výřivý klapky už vyndal a dal jsem už raději definitivně záslepky a mám pokoj na furt. Na netu jsou drahý, ale na bazoši a bazarech levný do 2 tis.. Koupil jsem tedy na bazaru a těsní suprově. Zlobí vždycky ty klapky i když to vypadá na škrtící klapku aj. Moje zkušenost a drahá.. Upraveno Květen 7, 2023 uživatelem Kristy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukaso Odesláno Leden 1 Sdílet Odesláno Leden 1 Ahojte, mám tu zopár kódikov do zbierky, na ktoré by som sa chcel popýtať s motorom CDAA: 1. 000289 - Throttle position sensor G69 s chybou P0121 Implausible Signal - Intermitted 2. 000545 -Angle Sensor 2 for Throttle G188 s chybou P0221 Implausible signal Intermitted 3. 9480469 - Control Circuit for A/C Compressor s chybou B10A9 15 [009] Open or Short to Plus Prvé 2 chyby sú sporadické, vyskytnu sa možno raz za 2 mesiace a súvisia s kontrolkou "EPC". Dočasné riešenie spočíva v odstavení auta na kraji cesty, vypnutí a zapnutí motora, po 100m "EPC" zmizne a auto ide ako má, až na tompomat. To musím ešte raz motor vypnúť a zapnúť, predpokladám, že dôvodom je, aby "EPC" nesvietilo pred vypnutím motora a potom už ide aj tempomat. Podľa toho čo som si prečítal kade tade ide o "nesúlad" polohy plynového pedála s polohou škrtiacej klapky. Takže je buď zlý plynový pedál - toto neviem ako vyskúšať, alebo škrtiaca klapka 06F133062J - cez víkend som ju mal vonku, je krásna čistá, bez usadenín, išla prstom voľne pohnúť, dal so ju teda naspet. Čo by som však ešte rád pozrel je to "súkolesie" na škrtiacej klapke, či nieje nejak pohnuté a s ním spojený "potenciometr škrtící klapky", ktorý ako predpokladám, je práve pod tým plastom na škrtiacej klapke a tu je otázka, ako dať ten plast dolu. Je tam 5 šróbov - 4 z nich je torx no problem, ale ten piaty a zrovna ten čo je najviac vzadu, je "slepý" - vypadá presne ako tie zvyšné torxy, ale v strede proste nemá ten otvor "hviezdu". Takže predtým ako ho zničím, prečo je to tak? Nieje to tak naschvál, nedrží vnútri nejakú špirálovú pružinu alebo niečo, čo mi strelí do oka po jeho demontáži a čo už nikdy nedám naspäť? Tretia chyba, tuto som skontroloval všetko čo sa dalo, riadiaca jednotka A/C vyšle 12V, ale týchto 12V jednoducho nepríde ku kompresoru klimatizácie, takže v tomto prípade je to skôr "Open". Ak dám kompresoru externých 12V, roztočí sa a klíma ide v pohode (zatiaľ to mám teda spravené len manuálne - "plus" z baterky cez prirobený vypínač pri prednom nárazníku a do kompresora - ide dokonca aj regulácia chladenia vnútri v kabíne). Takže kabeláž. Schéma je dosť jednoduchá - riadiaca jednotka A/C, svorkovnica T28 (alebo T128?) no a kompresor, nič iné cestou nieje. Tu mám jedinú otázku - kde sa svorkovnica T28 nachádza? V popise je "Na ľavej strane pred vodičom v motorovom priestore". To je dosť slabý popis. Svorkovníc je tam veľa a niesú nijak označené. Niekto so skúsenosťami alebo s nápadom, ako túto svorkovnicu nájsť? Ďakujem za odpovede alebo aj za nasmerovanie na správnu cestu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.