Přejít na obsah

Držák nápojů original


Doporučené příspěvky

Ahojda. Dneska sem si do oktávy nahodil tmavej interier z faceliftu a na středovym tunelu (vedle ručky) sem objevil držáček na nápoje. Do teď sem to řešil upravenym držáčkem na okno jako měli kdysi v mekáči. Takže objevení existence origo držáku mě hodilo hned na cestu bádání jak tuhle exkluzivitku zprovoznit. Vzhledem k tomu, že první odkaz na držáček pro L&K byl s cenovkou 3.100,- Kč sem se rozhodl provést tuning opravou mýho dílu. Už sem pár blbůstek na oktávce oživoval (popelník, různý světýlka atd) ale u držáku nějak nemůžu rozlousknout co ho drží v zavřený poloze. Je pořád otevřený a při zamáčknutí se nijak nearetuje. Měl by někdo k dispozici fotečku mechanismu pojitky? Případně nějaký popisek kde co do čeho zapadá a tak. Mám pocit, že mi nějaký cvakátko chybí 😄 Díl mám vymontovaný v garáži, zítra dohodím foto.

Při té příležitosti se ještě optám na co mám v novém středovém panelu v mezeře napravo od ručky připravené dva závity rovnoběžně s pákou? Origoš nebo homemade? Taky přidám foto.

Díky všem 😉

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak sem si koupil ještě jeden držáček a vyrobil si jeden funkční. Držák v zavřenym stavu drží zobáček č. 1, do něj je zapadlý výstupek z dílu č. 2 v oblasti zelené šipky. Na opravu zobáčku je na foru návod i s rozměry. V mym případě jsem ještě musel našponovat pružinu č. 5, páč neměla sílu na otevření.

DBFE6DB2-2A38-4011-A791-94A8526C0F7A.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Když vynechám předfaceliftové interiéry, do kterých tyto doplňky nepasují, zbyde přibližně 10 let výroby oktávek. Z těch 10 let se přibližně 1 rok vyráběl interiér šedý a ne černý. Myslim, že i kdyby to kdysi existovalo, bude nemožné to sehnat. Osobně jsem ani těch černých držáků nápojů moc nepotkal. O držáku brýlí ani nemluvím, ten sháním do teď.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...