Přejít na obsah

Škubání motoru v nízkých otáčkách 1000-2500ot (1.6/75KW + LPG STAG4 + VALTEK) - Po GO motoru !!!!


Doporučené příspěvky

před 13 minutami, Ludva.kt napsal:

Váhu sem odpojil a jel. Změna žádná.

Ještě se mi stalo jak sem zkoušel to čidlo na servo, že mi probliklo dobíjení a následoval oranžovej vrtulník, kterej po cca minutě zase zhasl

Ještě jednu věc, máš někoho v okolí kdo má vag? Pokud ano tak doporučuji připojit se k jednotce motoru, blok hodnot a načíst skupinu 14, 15, 16 - v parametrů 14 je celkový výpadek zapalování a v 15 + 16 jsou jednotlivé válce. Pokud by vypadával současné za jízdy 1a4 válec nebo současné 2a3 válec je to problém cívky. V modulu je jedna cívka pro dva válce. Hlavně případně nekupuj nějaké náhrady. 

Právě teď, HynekTomas napsal:

Ještě jednu věc, máš někoho v okolí kdo má vag? Pokud ano tak doporučuji připojit se k jednotce motoru, blok hodnot a načíst skupinu 14, 15, 16 - v parametrů 14 je celkový výpadek zapalování a v 15 + 16 jsou jednotlivé válce. Pokud by vypadával současné za jízdy 1a4 válec nebo současné 2a3 válec je to problém cívky. V modulu je jedna cívka pro dva válce. Hlavně případně nekupuj nějaké náhrady. 

Já mám problém že mi vypadává 3a4valec tak toto mám vyloučené 

Odkaz ke komentáři

Ono když je to v háji tak to napíše ale když to dělá jen nějaký blbiny(hodnoty mírně mimo) tak se vyčte ale to se musí vědět co se tam vlastně hledá. 

(Dvě má asi 1.8)

Helej , za tím půjčením modulu/kabelů , stojím, popř dát tvůj do auta který funguje .

A co snímač vačky??(jestli se nemýlím když špatně funguje hází to jiskru do všech válců a trochu dřív? to vstřikuje)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak dnes jsem napíchnul Vag a přítelkyně řídila. A mám další poznatky, které popravdě moc nechápu. Nastartováno - výpadky zapalování válec 3a4 (ve volnoběhu). V tento okamžik jsem zapnul klimatizaci. Motor zvýšil otáčky, ale světe div se žádný výpadek zapalování se nekonal 🙂. Ovšem za jízdy v daných otáčkách škube pořád, ale všiml jsem si, že pokud auto škube, tak lambda sonda reguluje z chudé směsi na bohatou poměrně vysokým skokem. 

Zatím ještě chodit nemůžu tak hledám nápady 🙂

 

V 29. 6. 2022 at 0:20, Patrik77 napsal:

Ono když je to v háji tak to napíše ale když to dělá jen nějaký blbiny(hodnoty mírně mimo) tak se vyčte ale to se musí vědět co se tam vlastně hledá. 

(Dvě má asi 1.8)

Helej , za tím půjčením modulu/kabelů , stojím, popř dát tvůj do auta který funguje .

A co snímač vačky??(jestli se nemýlím když špatně funguje hází to jiskru do všech válců a trochu dřív? to vstřikuje)

Druhá Octavie AVU, mi jezdí už delší dobu se sporadickou chybou snímače vačky. Většinou po vymazání se chyba objeví pouze za deště. A žádné škubání se nekoná. Jezdí krásně, ale nechci to zakřiknout. Vyčkávám co to půjde a pak s rozvody se vymění. Teda pokud nenajdu problém v kabeláži.

Odkaz ke komentáři

Zdravim, tak nakonec se mi podařilo napíchnout auto přes VAG a bylo zjištěno vynechávání druhého válce. S problémem cukání se už peru dlouho a v autě už je nasypáno něco přes 10tis. minulý rok sem nechal dělat kde co např. obě lambdy, svíčky, kabely, zapalovací modul, komplet gumyčky na sání, relátka, čidla kde čeho a i rozvody. Zoufalství mě málem dohnalo až skoro k autoelektrikáři. Zkusil sem ještě tedy poslední záchvěv z mojí strany a koupil nový svíčky a kabely za další dva tisíce. Povolit ty šrouby na sání bylo peklo. Všechno dorvaný jako kráva a už sem to skoro vzdával u šroubu ,kterej je schovanej za držákem altíku. Inu musel sem vrtat, abych tam nástavec dostal. Asi po hodině se povedlo. Abych se k něčemu dobral a nepsal tu jak sem si potom pral trenky, tak po výměně svíček a kabelů auto neškube !!!!!!!   Můj mechanik co mi ty věci měnil, tím pádem přišel o flek a auto k němu už nepůjde

Odkaz ke komentáři
před 7 minutami, Ludva.kt napsal:

Zdravim, tak nakonec se mi podařilo napíchnout auto přes VAG a bylo zjištěno vynechávání druhého válce. S problémem cukání se už peru dlouho a v autě už je nasypáno něco přes 10tis. minulý rok sem nechal dělat kde co např. obě lambdy, svíčky, kabely, zapalovací modul, komplet gumyčky na sání, relátka, čidla kde čeho a i rozvody. Zoufalství mě málem dohnalo až skoro k autoelektrikáři. Zkusil sem ještě tedy poslední záchvěv z mojí strany a koupil nový svíčky a kabely za další dva tisíce. Povolit ty šrouby na sání bylo peklo. Všechno dorvaný jako kráva a už sem to skoro vzdával u šroubu ,kterej je schovanej za držákem altíku. Inu musel sem vrtat, abych tam nástavec dostal. Asi po hodině se povedlo. Abych se k něčemu dobral a nepsal tu jak sem si potom pral trenky, tak po výměně svíček a kabelů auto neškube !!!!!!!   Můj mechanik co mi ty věci měnil, tím pádem přišel o flek a auto k němu už nepůjdeto je supe

Tak paráda!!!! Je super že se povedlo. Výměna svíček je masakr, ale dá se to. Jen je lepší, když se rozebírá sání. Vyměnit rovnou i těsnění na sání. Tak ať šlape!!!

Odkaz ke komentáři

Ahojte koukám že se řeší skubani náhodou jsem narazil na tento příspěvek tak se taky podělím. Mám 2.0AQY 85kw+ LPG, momentálně, nové vstřiky, váhu, lambdy, svíčky, kabely, nový systém LPG, nový kat, jel jsem na dovcu auto začalo po 400km skubat, Diag hlásila chudá směs + bohatá+ nízká účinnost katu myslel jsem že je chyba v nastavení LPG . No nějakou dobu jsem s tím jezdil a teď až se pustil do svíček, protože svicky na LPG jsou nejlepší s jedním trnem a s menším odtrhem koupil jsem svicky na LPG kde je pouze odtrh nastaven na 0,90 (jinak stačí koupit klasické a sklepnout je na těch 0,90) auto od 2500 otáček jelo ok ale když jsem ubral a chtěl přidat skubalo jako prase na benzin  i plyn. Zkusil jsem svicky s více body a ještě horší, nakonec jsem ty nové jednobodove sklepnul na 0,85 a světě div se, auto jede jak z praku absolutně bez skubani akorát na LPG vyhazuje chybu účinnosti katu to budu ještě řešit s plynařem. 

Upraveno uživatelem Jackrik
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj všem! 

Tak jsem včera pokročil a nakonec se rozhodl vyměnit těsnění pod škrtící klapkou. A světe div se? Výpadky zapalování naprosto bez záznamu a škubání se pozměnilo v jemné pocuknutí. Teď s tím budu chvíli jezdit a uvidí se zda to bylo fakt ono. Určitě napíšu jak to dále vypadá jestli je po problému, nebo se problém ještě ukáže.  

V 23. 7. 2022 at 3:11, Jackrik napsal:

Ahojte koukám že se řeší skubani náhodou jsem narazil na tento příspěvek tak se taky podělím. Mám 2.0AQY 85kw+ LPG, momentálně, nové vstřiky, váhu, lambdy, svíčky, kabely, nový systém LPG, nový kat, jel jsem na dovcu auto začalo po 400km skubat, Diag hlásila chudá směs + bohatá+ nízká účinnost katu myslel jsem že je chyba v nastavení LPG . No nějakou dobu jsem s tím jezdil a teď až se pustil do svíček, protože svicky na LPG jsou nejlepší s jedním trnem a s menším odtrhem koupil jsem svicky na LPG kde je pouze odtrh nastaven na 0,90 (jinak stačí koupit klasické a sklepnout je na těch 0,90) auto od 2500 otáček jelo ok ale když jsem ubral a chtěl přidat skubalo jako prase na benzin  i plyn. Zkusil jsem svicky s více body a ještě horší, nakonec jsem ty nové jednobodove sklepnul na 0,85 a světě div se, auto jede jak z praku absolutně bez skubani akorát na LPG vyhazuje chybu účinnosti katu to budu ještě řešit s plynařem. 

Záhada je že mé dvě Octavie 1.6 75Kw AVU, BFQ vyhazují obě chybu účinnosti katu (příliš nízký), ale obě prošli emisemi na výbornou. Protože ta chyba tam nikdy neskočí hned. Ironie je ale ta, že pokud se udělá test katu přes VAG, tak vždy vyjde na výbornou. Jedna LPG STAG a druhá MAGIC4, zkoušel jsem měnit lambdu za katalyzátorem, ale úspěch se nekonal. Budu rád, pokud ti plynař něco poradí a podělíš se o informace.   

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...