Jump to content

Octavia 1 - klepe - záhada


Recommended Posts

Dobrý den dámy a pánové, obracím se na Vás s dotazem resp. problém který mě poslední týden neskutečně irituje.
Zakoupil jsem Octavii 1, 81Kw u které se po koupi a ujetí cca 1000km začalo objevovat jemné klepání které se sporadicky ozvalo při jízdě do levotočivé zatáčky. Postupem času klepání bylo intenzivnější a začalo se objevovat i do pravotočivé zatáčky a i při jízdě po nerovnostech. Klepání se zintenzovňovalo až na takovou úroven, že jsem si myslel, že mi musí do sekundy upadnou kolo. Proto jsem s vozem zajel na STK kde mě protřepali celé vozidlo s výsledkem, že nikde není žádná vůle, ale ofce klepala extrémně dál (vývoj od malinkého klepání až po extrémní klepání byl cca 300 km). S autem jsem již odmítal jezdit a tak jsem vozidlo dovezl do servisu ve kterém také na nic nepřišli, ale vzhledem k tomu, že když se ozve klepnutí tak klepnutí se projeví i ve volantu se přistoupilo na variantu, že klape samotné řizeni. Proto se vyměnilo celé řizeni, ale nechtěl jsem repas ani druhovýrobu a tak jsem si sehnal nové zavalené originální řízení s manžetami a tyčkami. Při té příležitosti se vyměnilo i horní uložení tlumičů a všechny čepy a silenbloky na ramenech. Po složení auto přestalo klepat. Ale po ujetí 500 km už to zase klepe!!! A zase se to projevuje jako na začatku, teď jsem již ve fázi, že to klepe i na nerovnostech. Zase jsem proto zajel na STK (pro jistotu na jinou) kde je opět verdikt bez vůle.
Ještě jsem zapomněl uvést, že klepání se nevyskytuje u studeného auta, ale vždy až po ujetí 15 km.

Nenapada někoho něco co by to mohlo dělat? 
Již jsem v takové fázi, že s autem nechci nikam jezdit .

Nemám problém s autem dojet k vám. Hlavně ať už to nemlati!!!
PS. Jsem přes týden v Brně a víkendy ve Znojmě.

Děkuji moc za rady 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...