Přejít na obsah

Gufero převodovky - pravá strana, výměna i s pouzdrem


MROZ

Doporučené příspěvky

Ahoj přátelé tohoto vozu.

Měnil jsem tekoucí gufero na hřídeli poloosy na levé straně. Když už jsem to měl vypuštěné, tak jsem preventivně vyměnil i kroužek na straně pravé, což jsem neměl dělat, protože teď je levá strana suchá a pravá teče. Při vyndavání kroužku jsem trošku zohnul ten rantlík pouzdra gufera (ano já vím, jsem idiot, netřeba na to více upozorňovat), ale pouze ten vnější krycí, nicméně se to mohlo celé trošku hnout a mohla vzniknout netěsnost, kterou to teď kape. Dle DP se má to pouzdro vypáčit šroubovákem a pak přes závit v diferenciálu nalisovat nové pouzdro i s kroužkem. Trošku se bojím toho páčení šroubovákem, abych pravdu řekl.

Nedělal jste to někdo někdy? Je to v pohodě? Nerad bych se dostal do dalšího kroku, kterým je vyndání převodovky 🙂

Ještě doplním, že jsem měl auto při plnění převodovky na nájezdech a do převodovky jsem dostal asi o 0,5 l oleje více, než je předpis, ale to by na těsnění nemělo mít žádný vliv.

Díky za rady 🙂

krouzek.PNG

priruba.PNG

Odkaz ke komentáři

Super, naklepávání se nebojím, spíše toho páčení ven :) Přesně podle tohoto návodu jsem to dělal, šlo to dobře, akorát jsem na pravé straně vyndal ten symering z toho pouzdra a to se neosvědčilo, kape to. Pouzdro s kroužkem mám febi, snad se to povede :) Už bych byl rád, kdyby chvilku z toho auto nic co nemá neteklo :)

Odkaz ke komentáři

je to tam natlačený na fest normálne plochej tupej šroubovák kladívko de to ven

ven mi to šlo poměrně na pohodu kapku horší to bylo naklepnout zpět nový chce to mít rovně a zpočátku to naklepávat z citem než se to chytí a budeš vidět že to tam de rovně

jo a já si to ještě pro jistotu než to tam šlo omáz silikonem

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
    • Dovoluji si předpokládat že ti nevylejzaj kuličky na čepu pořádně promazat a nezasunutou kouli vyzkoušet ve svěráku pomocí té páky jestli se ty kuličky aretují jak mají. upozorňoval mě na to technik že se to může stát
×
×
  • Vytvořit...