Přejít na obsah

Rány, jakoby něco bylo uvolněno


Vlad

Doporučené příspěvky

 Dějí se mě tyhle zvuky, takové kovové jakoby, někdy je to cítit místě na odložení levé nohy.

Žádný balljoint nebo bushing není viditelně vadný, pružiny a uložení tlumičů jsem nedávno měnil, zároveň tyče stabilizátoru (ale ty by dělali jiný zvuky stejně), tak jsem ze zoufalství vyměnil držák motoru a prevodovky (protože stejně už to chtělo), furt to dělá zvuky. Dogbone a ty bushe co jsou v subframe jsem teda nemělnil,

Pocitově to vůbec není cítit v řízení a nepřijde mě to tedy od nápravy. Napadli mě bushingy stabilizátoru jako takového a zkusím ho odpojit, ale na pohled aby to dělalo takové zvuky na silnici kde nejsou nějaké rázové nerovnosti. Stačí i když se při staní na místě schválně hodně zavrtím a dělá to ten zvuk :)

Napadlo mě, že po výměně pružin, které praskli by to prostě způsobil vadný díl v tom uložení nebo tak, jenže po výměně to bylo vpořádku a objevilo se to až po nějaké době od výměny.

 

Je to nějaká známa VW věc?

 

A příjde mě teda, že to vždy klepne dvakrát.

 

Na videu ukázka silnice, kde nejsou nějaké díry nebo záplaty, ale auto se na ní hýbe nahoru a dolu.

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

povolené šrouby kol bohužel taky vím jak se projevují, když nejsou dotažená, ještě z doby kdy jsem využíval autoopravny, to dělá jiný zvuk

 

Jsem si všiml, že jedna tyčka stabilizátoru byla místo

Quote

5q0 411 315

daná

Quote

5q0 411 315 A

to je moje chyba, že jsem si to nepohlídal.

 

Odpojil jsem teda tu tyčku od stabilizátoru, takže nyní nejsou vůbec  propojené strany a příjde mě, že to dělá méně, ale furt dělá. Což jsem teda doufal, že buď přestane úplně nebo se nijak nezmění.

 

Vyrábí nějaký výrobce 5q0 411 315 s místem pro chycení balljointu normálním klíčem místo mini imbusu?

Update: tak to vypadá, že TRW JTS483 a Denckermann D140216

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

sem se teda donutil, odstranil i tu druhou tycku stabilizator a cekal, jsem ze to bude delat zvuky jak rameno bude narazet do stabilizatoru, zvuky to uz nedela vubec a teda bez predniho stabilizatoru to alespon lepe zataci, tak casem ho vyhodim uplne

GeFsgCD.jpg

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

Je vidět, že pan kolega nezažil auta typu Felicia, když ještě byly nové. Namontováním předního stabilizátoru do 1,3 verze dostalo auto úplně jinou dimenzi z hlediska naklápění a ovladatelnosti (1,3 to měla pouze s airbagovou sadou), že jsem následně takto dovybavoval asi 6 aut.

Jinak takhle nepříjemně umí alespoň u Octavia 1 ťukat stabilizátor, když se lehce uvolní gumy jeho uložení na nápravnici - ani nemusí být viditelné.

Odkaz ke komentáři
Když to otočím na střechu tak to tady pak napíšu, jak jsem psal, zatáčí to bez stabilizátoru výrazně lépe, zadní stabilizátor furt je.
Dam Ti radu. Dej si auto do pořádku tak já má být, ono jakmile někoho sejmeš tak to sem nenapíšeš.

Hele, neznám Tě, ale za to jak se k tomu stavíš bys potřeboval slušně na zadek
Odkaz ke komentáři
2 hours ago, header009 said:

A ty si jako myslíš, že ten stabilizátor je tam jako kurvítko navíc a s jeho demontáží, že si tomu pomohl a auto se chová lépe? Jako vážně?
Od toho jsou mechanici a servisáci, hrát si můžeš s legem, protože tomuhle evidentně nevládneš..

Nemyslím si, že je to kurvítko, naopak to bude asi pomáhat tomu aby se tak moc neopotřebovávali kompoonenty, objektivně se chová lépe. Výrazně lépe.

Ty jsi už někdy dal auto do místa kde se ti mechanici a servisáci vyskytují?

23 minutes ago, Radas said:

Dam Ti radu. Dej si auto do pořádku tak já má být, ono jakmile někoho sejmeš tak to sem nenapíšeš.

bys potřeboval slušně na zadek

Však to jsem právě udělal, ještě lepší dokonce

ale jinak jsem spis S než M 😞

 

 

by mě zajmalo kdy vůbec začali tuhle věc do aut dávat, bych si typl tak 1960

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři
3 hours ago, HONZAV1 said:

A myslíte si, že zejména v krizové situaci nebo vyhýbacím manévru nebo prudším průjezdu zatáčkou je naklánění ku prospěchu věci?

ano, ty si myslíš, co?

 

 

Co je prostě objektivní je to, že já mám vyzkoušeno oboje a vy ostatní si tady píšete nějaké vaše doměnky.

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

Až se stane nehoda a zjistí, že má auto nezpůsobilé provozu (např. 6.2.2.2.2 Některé spojovací prvky (šrouby, pružiny) upevnění kabiny, karoserie nebo nástavby k podvozku nebo rámu vozidla jsou uvolněné, poškozené nebo chybí nebo spojení zjevně neodpovídá požadavkům výrobce a je bezprostředně ohrožena bezpečnost jízdy vozidla. ) tak bude litovat, že takovou kravinu udělal. 

Mimo to, konstrukce podvozku(pnutí, silenbloky, pružiny,..) se stabilizátorem napíšu "počítá". 

 Souhlas s HONZAV1

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Je to fakt hrozný 4x jsem se ztím zabil a co hůř 3x jsem zabil někoho jinýho, nejhorší je jak, jak to bez stabilizátoru daleko líp tlumí a i zatáčení je lepší, jen je to takové živevlnější no, chápu, že pro pro novináře a "jízní vlastnosti" člověka to nebude, protože nyní se to naklání do zatáček (což je dáno daleko větší flexibilitou podvozku a daleko větší přilnavostí díky tomu), ale tak holt xantia activa to není, je to daň za to, že má auto sestavu odpružení s pružinou a tlumičem.

Možná je to neznatelně víc náchylnější na torque steer, ale tak na to si stětovat o hypertěžkého FF auto je spíš vtipné. Furt vtipnější jsou ti co tvrdí, že se to do zatáčky daleko víc naklání a proto to hůř zatáčí.

Upraveno uživatelem Vlad
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...