Přejít na obsah

Vyšší výkon po GO motoru


Doporučené příspěvky

Dobrý den, většinou se tady řeší problém se spotřebou oleje, sám ho taky řeším, pomalu se psychicky připravuji na generálku motoru. 

Chtěl jsem se zeptat, řešil někdo opravu stylem opravy zrovna pro zvýšení výkonu. Nebo i po go motoru tento motor není vhodný.

Ví popřípadě někdo, kolik nm bezpečně snese převodovka + spojka u 4x4? Mám CDAA s rokem výroby 12.11.2011. 

 

Přemýšlel jsem nad cílem 250koní, prodávají se různé sady ale ty se prodávají na mnohem brutálnější výkony, viz např.

https://www.bar-tek-tuning.com/1.8l-tsi-ea888-ultimate-high-boost-stroker-kit-je-bar-tek

 

Bude třeba měnit i ojnice, nebo vydrží ty, co tam jsou, co jsem pochopil, mám 23mm verzi ojnic, tudíž předpokládám, že se bude měnit "jen" pístnice se stíráky (když si odmyslím tu hromadu věcí kolem).  

 

Přemýšlel jsem dát tohle turbo:

https://gottuned.com/product/1-8tfsi-upgrade-turbo-1-8tsi-ea888-audi-a3-8p-audi-tt-8j-seat-altea-skoda-octavia-ii-skoda-superb-ii-vw-golf-vi-vw-passat-b6/ 

 

K tomu přidat downpipe s katalyzátorem 

https://www.highperformanceparts.cz/downpipe-se-sportovnim-katalyzatorem-jap-parts-skoda-octavia-ii-1z-1-82-0-tfsitsi-vcetne-rs-06-13.26452?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoKeuBhCoARIsAB4Wxtcu1qORJyLwfFf2w8sXjr89f66JBQZbbFVsiL1CmBBlQIQRgrfYgAIaAgc1EALw_wcB

 

Bude třeba už přidat i intercooler, čerpadlo do nádrže, vysokotlaký čerpadlo a zesílenou spojkovou sadu?

Odkaz ke komentáři

CDAAčko s Turbem, trubky kolem turba a sáním zvládne 320 koníků.
Není třeba kovat, jen dochlazovat a měnit častěji olej.

Pro normální ježdění se stačí dostat na těch 230. - Sání, trubky turbo-cooler-klapka.
Chipem v základu seš tak na 210 koní. (lehce nad RSo benzínové)

 

Motor mi třeba dělal Petřík v Praze Chuchli. Najeto 40k a jen měním olej po 8k 🙂
Chip sám ještě nemám, ale půjdu buďto k Autowerks, nebo do LKM v Brně - Digitune chip

Odkaz ke komentáři
Odesláno (upraveno)

Tak to je dobrá zpráva, taky se chystám k Petříkovi de facto na go, tak mne napadlo, když už bude motor rozebraný do šroubku, jestli tomu výkonu nejít zrovna trochu naproti 🙂.

Cimbu nebo Motorpower ne?  

Ještě bych si chtěl upřesnit

1. 320hp - je včetně výměny turba

2. 230hp -turbo původní + to co píšeš

3. 210hp - jen zamotný čip

Převodovka s kardanem to snese u 4x4? Spojka taky netřeba měnit např. za:

https://www.lmperformance.com/694511/sv213h-3-spec-clutch-stage-2-skoda-octavia-1z-18-bzb-byt-cdaa.html 

P.S. nehodil bys odkaz, co si dával ty auta?  

Upraveno uživatelem Beerheineken
Odkaz ke komentáři

Já do auta nic nedával zatím. 
Chip https://www.autowerks.cz/


Cimbáč mi příjde, že je takový všehochuť. Fabii bych mu dal, ale TSIčko ne.
V Autowersku ty TSI znají.
GO si taky můžeš udělat u Autowerks, ale ti budou cenou asi někde jinde a taky o několik měsíců delší doba 😄

Převodovka se spojkou by to měly vydržet stále. Nad těch 300 koní to už prý bývá častěji na výměnu.

Pak tady pošli fotku faktury a co ti k tomu řekl. Zajímá mě, jestli je konzistentní, nebo neříká každému něco jiného 🙂
Zatím se mi jeví jako solidní servis za normální prachy (potřeboval jsem rychle brzdy- udělal ochotně). 

Odkaz ke komentáři

Autowerks rači ne, u LKM stojí v trávě Šíro, které nezvládlo jejich úpravy, má tam už čtvrtý motor a došla mu trpělivost, tak to odvezl k Lukášovi. Mimochodem stavěl motor do té jejich RS3, že "na to neměli čas" a teď to vydavají za vlastní projekt 😄

Jinak k věci, nevím kolik natlačí K03 u 1.8, přes 200HP se dostaneš určitě. Kdybys chtěl dávat turbo K04, bylo by dobré dát tvrdší pružiny na výfukové ventily, jinak to při vyšších točkách může špatně dovírat.

Odkaz ke komentáři

To jsem nevěděl, že to je až tak špatný s nima 😄 Nebo resp. jsem netušil, že se jim ty motory rozbíjí 😄

Chip asi v pohodě ne? Když tam dávají digitune od poláka, oni s tím jen jedou a nahrávají do jednotky 😄


Pak je to jasný, jen LKMko k Lukymu.

Odkaz ke komentáři

Jo, Digitun je v pohodě, dělá to na dálku přímo ten Polák, oni jsou jen prostředník, tak nějak jsem to prostředník. Už jsem to řešil s LKM. Nechal jsem si tam dělat motor, rovnou s K04, ale vázně mi to na převodovce, kde mám soft od TVS a nejde to přehrát, musím s tím k Pietro Care a to mám přes půl republiky + tam budu muset dvakrát, nejdřív stáhne SW z převodovky, pak musí poslat do TVS a ti mu následně pošlou můj sériový soft, luxus 🤣

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...