marekczek Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 ses zbláznil bez oleje nastartovat motor!!! si kup odsávačku jestli chceš vysát skoro 100%.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 protočí to startérem jen, motor nenaskočí ;) taky jsme to slyšel od starší školy, ale dělal jsem to jen na ibize :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romanh Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 Prosím v klidu,jen protočím za pomoci startéru,MOTOR OPRAVDU NENASKOČÍ.Ono v tu chvíli je slyšet že tak deci starého ještě vyteče.Měnil jsem tak vždy na předchozích autech a nikdy nebyl problém,ale to byli škodovácký motory s řetězem.Tady to tak dělat nemusím,proto se ptám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 Nemělo by se nic stát, ale nikdo ti to nezaručí. Osobně bych to nedělal. Pokud totiž vypouštíš olej rozehřátý a dáš mu i čas tak ti 97% oleje vyteče. Zbývající 3% jsou dle mého soudu zanedbatelné - v nové náplni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romanh Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 Raději to tak dělat nebudu,vypustím rozehřátý a do novýho filtru naleju trochu oleje a nechám ho nacucat(tím nic nepokazím).On ten napínák na rozvody má mechanickou aretaci tak krátkodobý běh bez oleje by neměl vadit,ono než se zpátky naplní všechny kanály tak to nějakou vteřinu trvá. Díky za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 proč myslíš že ty řetězy přeskakovali? protože ta aretaca u toho napínáku asi moc nefunguje, klesne tlak oleje po pár dních neježdění s autem a udělá to hop... klidně si to protáčej, je to tvuj motor, ale je to prasárna. řikám kup si odsávačku jestli chceš odstát 99%... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romanh Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 Však v pohodě,psal jsem že to u tohoto motoru dělat nebudu.Napínák mám už nový typ tak předpokládám že funguje lépe.Děkuji za reakce a můj dotaz tím považuji za vyřízený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 (upraveno) Teoreticky může lépe fungovat ale jelikož je z roku 2012 tak těžko zatím konstatovat, ale mam ho taky Upraveno Březen 22, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bobo Tsi Odesláno Březen 22, 2014 Sdílet Odesláno Březen 22, 2014 A ak ti náhodou stihne motor naskočiť, tak sa môže stať, že spolu s olejom budeš meniť aj turbo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Březen 27, 2014 Sdílet Odesláno Březen 27, 2014 Vzhledem k relativně nízkému nájezdu (36tkm) a výměnám oleje po 15tkm,nemám zatím žádný pozorovatelný úbytek mot.oleje. Doufám,že tomu bude tak i nadále. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 23, 2014 Sdílet Odesláno Září 23, 2014 po cca 6000km zmizelo 1/3 měrky kastrolu edge 5W40. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misog Odesláno Listopad 26, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2014 ahojte, musim sa pridat kedze som si kupil octaviu 1.8tsi :( motor je fajn co sa tyka chodu a vykon nemozem nic povedat ale to ako to odflakli vo vyrobe to je na zaplakanie ja nechapem ako v 21str moze ist auto s fatalnou chybou motoru vobec do vyroby a do predaja je to nemyslitelne. to ze su pouzite kruzky pofidernej kvalite ktore znicia cely motor je na plac. A to ze skodovka drzi informacie useba v pc ale zakaznikom to nehovori je zalostne. vzivote uz nikdy skodu nekupim :(. Lutujem ze som nenastudoval cely motor a ze som sa taky hlupy a kupil to auto. A preto varujem pred motorom CDAA nebrat i ked je servisovane od zaciatku a mate komplet historiu. Doverne informacie sa zakaznikom nepodavaju dalej maju zato technicky vyhadzov :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Clint Odesláno Listopad 29, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2014 Zdravím, mám najeto 102tis km, rozvody původní, nic nechrastí, vodní pumpa neteče. Jenže....spotřeba oleje se od najetí 50tis km začala zvětšovat a nyní již dolejvám na 2100km 0,75 litru oleje 5W-40. To je 0,35 litru na 1000km! Jediné, čeho jsem si všiml, je mastná hadice od turba od oleje..... Volal jsem do MB a technik mi řekl, že norma u 1,8 TSI je 0,5 litru na 1000km, tedy nikoliv 1 litr, či 0,8 litru, jak tvrdí různé autorizáky! Doporučil při výměně oleje provést váhovou zkoušku, pokud bude spotřeba nad normu, jsou ochotni v rámci kulance i po záruce zaplatit materiál. (výměna pístní sady, někdy mění motor)...Tak váhu udělám, zbývá mi cca 3tis km do výměny. Měním pravidelně po 15tis.km, motor CDAA, 03/2011. Podle vydané TPI se jedná o problém motorů do 10/2011. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misog Odesláno Prosinec 3, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2014 ahojte, dnes som absolvoval emisnu kontrolu ubytok oleja mam zrejmi predbezny moj vypocet je 0.5L/250km prepocet 2L/1000km. Zaujimave je ze emisna kontrola spalovanie oleja vobec nezaznamenala a hodnoty HC boli v norme co znamena ze ich norma je stanovane na 100 ja som mal 4. Po diskusii s technikom mi bolo povedane ze ak by motor zral olej tak by hodnoty boli radovo vyssie cca 500-1000. Otakza znie co to je kde je ten olej potom indikacia tam su zaplute sviecky, riska uplne dole na cipe ako v obrazku. Po dlhsom studovani na nete som nasiel ze je mozne ze olej uteka medzi guferami na ventlich ale len pri studennych startoch je to vobec mozne? Ak by to bolo cez kruzky emisna by to vraj ukazala. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motoosman Odesláno Prosinec 3, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2014 A nebo turbo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 3, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2014 Pokud by to bylo přes turbo tak by to bylo ve výfuku a emise by to naměřili. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Clint Odesláno Prosinec 11, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2014 Turbo to nebude. mastná hadice od turba je prej po čase téměř u všech TSI motorů.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 Emise naměří velký prd, podrobně se podívat kde jsou jaké úniky, zkontrolovat turbínu (smrdělo by to a kouřilo lehce do modra), případně zkontrolovat sání, kdyby to šlo tam od turba, takovýhle velký úbytek by na kroužkách je malá pravděpodobnost, zkontrolovat jestli to někde neprolíná. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 Když Klint on nepozná nic :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 Na a pak jsou tací, kteří poznají vše. Jenže jen virtuálně, prakticky moc zkušeností nemají. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misog Odesláno Prosinec 15, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2014 zajtra rano o 8 budu vysledky vahovej skusky skusim povedat technikovi nech da dole hadicu od turbu v jej najspodnejsej casti a uvidim ci sa tade vyleje olej abo nie. tesim sa ako chlapec na vianoce :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misog Odesláno Prosinec 16, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2014 a je po vahovej vysledok spotreba oleja 2.2L/1000km platil som 26eur plus vypustna sruba ktoru museli vymenit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Prosinec 16, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2014 a teraz? ...návrh pokračovania? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 16, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2014 To je dost. Kolik udává na tento motor výrobce v příručce?? Nemáte někdo ponětí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Prosinec 16, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2014 0,5l/1000km a teraz? ...návrh pokračovania? tak už som čítal v inom vlákne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misog Odesláno Prosinec 17, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2014 prirucka mladych svistov hovori o 0.5L/1000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Clint Odesláno Prosinec 19, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2014 Tak mám taky po váhovce....0,285 litru/1000km. Takže jsem v limitu (0,5/1000)...nezbývá nic, než dokoupit pár flašek a jezdit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest vet Odesláno Leden 16, 2015 Sdílet Odesláno Leden 16, 2015 Tak mám taky po váhovce....0,285 litru/1000km. Takže jsem v limitu (0,5/1000)...nezbývá nic, než dokoupit pár flašek a jezdit. Taky jsem měl 1,8 TSi 118 kW.Spotřeba oleje začala stoupat po 100 000 km, ve finále po 150 000 cca 1l/5000 km. Viděl jsem ale i stejné motory, co při 60 000 braly těsně pod limitem ŠA t.j. 0,5 l/1000 km.Což přepočteno na long life servis znamená 15 litrů oleje, neboli při oficiální ceně ca 800 kč/l dalších 12 tis kč. A to se nestydí prezentovat jako normu.Zajímavé je,že staré 1,8 nebraly nic. A problém řešitelný je podle doporučení škodovky výměnou kompletní sady pístů, takže člověk nic nezkazí levnou výměnou kroužků.Sada stojí cca 2000,-,těsnění hlavy, asi i šrouby hlavy + nějaké další materiály.Celkem bych tipoval cenu kolem 6000 - 8000 při užití oficiálních ceníků, ve slušném servise bez mimoceníkových prací a normální hodinové sazbě kolem 500 kč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 16, 2015 Sdílet Odesláno Leden 16, 2015 a jak si to vyřešil? prodal auto?: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.