Přejít na obsah

Výše spoluúčasti havarijka a GAP?


fkabl

Doporučené příspěvky

Po dobu úvěru (5let) budu mít sjednáno i havarijní pojištění včetně čelního skla. Cena nového auta lehce pod půl milionu, bydliště Brno, roční nájezd cca 25 tis. km.

Váhám, zda si dát spoluúčast 10% (minimálně 10 tis. Kč ) nebo 5% (minimálně 5 ti. Kč) nebo 1% (minimálně 1 000,- Kč)?

Oproti 10% spoluúčasti bude ta 5 % o cca 100 kč/měsíčně dražší, tj. asi o 6 tis. Kč/za těch 5 let a ta 1% o cca 200 Kč/měsíčně, tj. o 12 tis. za 5 let.

Zárověň to chci zkombinovat s připojištěním GAP (100% kupní ceny vozu při krádeži nebo totální havárce) na dobu 3 let a to tak, že bych dal :

1) GAP (s krytím i spoluúčasti) a tu 10% spoluúčast na havarijku - cena této podoby Gapu je 16 300,- Kč na celé 3 roky

nebo

2) GAP (bez krytí spolúčasti) a buď tu 5% nebo 1% spoluúčast - cena této podoby Gapu 13 500,- na celé 3 roky

 

Jen dodávám, že za 15 let řízení jsem neměl jedinou havárku. Vlastně jedinou, ale to do mě narazil na křižovatce zezadu borec - mohl za to on - hrazeno z jeho PR. Dík předem za názory.

Odkaz ke komentáři

Dík za rady. Tak jsem o tom přemýšlel - dám si havarijko na 5 let s 1% spoluúčastí (stačí jedno rozbité zrcátko nebo boční okýnko a mám to zpět) a GAP tím pádem bez hrazení spoluúčasti.

Jen ještě váhám, zda GAP Classic, tj. cena 13 500,- Kč na 3 roky garance vrácení 100% ceny nebo

GAP Premium, cena 19 000,- Kč - na 5 let, první 3 roky 100% a pak ve 4 roce 70-60% a v 5 roce 60-50% ceny auta (ale na 5 let mám havarijko, takže bych v tom 4-5 roce dostal i bez GAPU něco z havarijka, i když asi o něco míň než 70-50%). Spíš dám jen GAP Classic na 3 roky a havarijko na 5 let. Co myslíte?

Odkaz ke komentáři

no podobně jsem před rokem vybíral na nové auto taky, nakonec to dopadlo tak, že jsem dal havárku s 5% a GAP nedal, kdyby byla totálka do třech let, tak to ještě s pojištění docela jde a za tý prachy co bych za GAP dal jsem pořídil zabezpečení, většina lidí totiž dává GAP kvůli krádeži, ale to je jen na tři roky, zabezpečení máš napořád, ikdyby jsi šel třeba do Sherlocka, tak ti to na základní variantu dá, navíc dostaneš pak vyšší slevu na pojistném, levnější varinty jako Jablotron s gps a gsm je za menší cenu než GAP

Odkaz ke komentáři

Přesně takto taky uvažuji. Nemám leasing, ale úvěr - ale to je snad jedno a snad po 3 let opravdu půjde to havarijko předělat na nižší částku. Pak bych taky asi nechal k origo alarmu dodělat nějaké dálkové hlídání - GSM nebo GPS, ale kdo ví, jaké možnosti zabezpečení budou za 3 roky. V současné době bude mít auto kromě havarijka a GAPU i Construct a orig. Alarm včetně náklonových čidel a uvažuji i o Bullocku.

Odkaz ke komentáři

po 3 letech? ne! každej rok, dyt právě cena nového a rok starého je snad nej rozdíl

pokud máš úvěr, tak je pro ně důl že máš pojištěno a je jim úplně jedno kde, sice ti vnutí svoji poji ale vzhledem k tomu že majitel a pojistník si ty nemůžou ti už zabránit vypovědět k výročí :P

Odkaz ke komentáři
Přesně takto taky uvažuji. Nemám leasing, ale úvěr - ale to je snad jedno a snad po 3 let opravdu půjde to havarijko předělat na nižší částku. Pak bych taky asi nechal k origo alarmu dodělat nějaké dálkové hlídání - GSM nebo GPS, ale kdo ví, jaké možnosti zabezpečení budou za 3 roky. V současné době bude mít auto kromě havarijka a GAPU i Construct a orig. Alarm včetně náklonových čidel a uvažuji i o Bullocku.

ty jo, za ty prachy už máš sherloga s hlídáním a hlavně s dohledáním, ono je sice dobré vědět, kde to auta je, ale v případě gps je to plus mínus v okruhu 30 - 50 metrů, v případě gsm ještě dále, ale co pak, jak dohledat, jak si vzír auto zpět, sherlock má vše tohle v ceně, prostě ti auto vrátí do ruky,

 

 

když spočtu, GAP, Construct, nějaké gsm a gps, tak jsi na 25.000,- a to nepočítám, že je určitě výhodou, že sherloga tak moc čekat v tomhle autě nebudou, kdežto gps a gsm už ano

 

http://www.sherlog.cz/contentimages/ceniky/Cenik_SHERLOG.pdf

Odkaz ke komentáři

to kraclik: tady máš kontakt na firmu, kde to dělají, i když je pravda - ne moc rádi. Raději Ti to namontují i s alarmem. Mám to od kamaráda, kterému to dělali na superbu právě na orig. alarm.

 

www.elektronika-tisnov.cz

 

Jinak na Sherlogu mi vadí pak ty roční poplatky 6 600,- /ročně. Budu o tom přemýšlet, až po 3 letech, až mi skončí GAP.

 

A co říkáte na ten "amatérský" způsob, tj. schovat někde v autě malý obyčejný mobil se SIM kartou, podle které se pak přes policii a operátora dá dohledat. Dokonce to doporučovali v nějakém motoristickém časopise. Jen nevím, zda ten mobil musí být pořád zapnutý. Ale asi ano. No a je potřeba pravidelně dobíjet v mobilu baterku a mít na něm vypnuté zvonění a vibrace.

Odkaz ke komentáři

Dávám si tradičně spoluúčast 20 000 a 20% (protože 30 000 a 30% už nenabízí) Za těch 29let a cca 1mil km (trvale parkováno na ulici v Praze, až posledních 6let garáž) jsem z havarijka ještě nečerpal ani korunu... Já se jim teda vyplatím... :lool: Za ty roky by to dalo na 2 nová auta...

 

Asi to máme v rodině, otec to samé.. akorát o dalších 20 let více...

 

takže platím u Koop asi 6000 ročně - Praha, jeden řidič, construct, a 50% bonus..

 

Nevím... nějak nemám spoustu škod kolem 10 000 jak tady někdo psal a pokud by mi vysklili okénko, tak je to pár šlupek a čas strávený na pojištovně mne bude stát mnohem více než za tu dobu stihnu kšeftů...

 

Vypnutý mobil pochopitelně nikdo nezaměří... Přesnost zaměření mobilu záleží na hustotě BTS - kdy mohou porovnat křížem sílu signálu - ve velkém městě jsou schopni to určit v rozsahu několika sousedních ulic... v malém městě kde jsou 2BTS jsou schopni říct akorát tak že to je ve městě.. a ve volné krajině a malých obcích to je okruh 20km....což vzdušnou čarou je dost...

Odkaz ke komentáři
Jinak na Sherlogu mi vadí pak ty roční poplatky 6 600,- /ročně. Budu o tom přemýšlet, až po 3 letech, až mi skončí GAP.

 

jasně, ale částečně se vykompenzuje větší slevou na pojištění, většinou okolo 20%, zbytek jde na oltář neusále hlídaného auta, včetně non stop zásahu bez přítomnosti majitele auta

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...