Přejít na obsah

Štartuje až na 2-4krát


Guest gothic8

Doporučené příspěvky

Zdravíčko pánové,

 

měl bych dotaz ohledně startování. Na moji OI RS AUQ rv.01, první start se prakticky nikdy nepovede, jen sem tam to prostě chytne, ale druhý start již bez jakékoliv závady.

První start se to prostě dusí a sem tam to vyskočí, že se to chytne, ale ve většině případů se to prostě udusí :( nemáte nějaký nápad?

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Je to vážně záhada. Svůj předchozí příspěvek jsem psal loni v Prosinci a stále ten problém hledáme. :) Prakticky po celou dobu, co to auto mám (za půl roku to už budou 3 roky). A stále nic, nic a nic. Už si to auto nechávám snad proto, abych na to přišel. :)

 

V poslední době se to zase vystupňovalo, že to nechtělo vůbec nastartovat. Ale samozřejmě se to samo opravilo. Takže se hledá závada, která se tváří, že neexistuje. No super.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj kluci ač nerad tak se taky připojuju do Gangu :D ... Ale u mě je možná chyba trošku jinde a možná si za ní můžu sám... V létě mi to udělalo mimořádně ,ale myslím že je to vinou to že v nádrži sem měl benzín i přes měsíc a on ztrácí svojí správnou směs..

Bratr má taky LPG - Hyundai I30 funglovku a když měl dlouho v nádrži benzín tak mu to psalo chybu palivové směsy. Jak vyjezdil zbytek benzínu a dotankoval nový benzín tak problém nebyl...

Takže ten kdo jezdí na LPG ,raději častěji brát benzín a opravdu at je ho tam jen trošku nad rezervou. Nikdy nenechávejte méne jak rezerva! Jde o to že palivové čerpadlo pořád běží a benzínem se chladí. Já osobně jezdím tak že když se mi rozsvítí kontrolka paliva dotankuju za dvěstě korun benzínu.

Ale ted sem párkrát nabral Ethanol. Ne kvůli tomu abych šetřil - mám LPG ,ale prej to pročistí motor, protože je to alkohol. Naposledy sem nabral asi 8litru když se mi rozsívila rezerva ,takže odhaduju že je to namíchané tak 1 ku 1 ted.

Tak uvidím co to udělá až zase naberu jen benzín ...

Taky startuju až poté co přestanou svítit kontrolky ,zvyk z práce kde jezdím s dieslem ,ale myslím že i tady ničemu neuškodím. Dokonce vždy jak dojedu tak nechávám alespon 10sek motor běžet kvůli turbu.

 

Ale zpět ke startování.

Když auto stojí pár dnů tak je to problém, tak auto nenastartuje na poprvé .... Když stojí pár hodin tak žádný problém není... Jde o to že když je motor studený tak to startuje hůř ,než když se s autem jezdilo ...

 

Někteří píšete že to může být čerpadlo, ale pak teda nechápu že po zahřátí motoru už ten problém není.. Pokud by to bylo čerpadlem tak by to snad bylo při každém startu ne ?

Odkaz ke komentáři

ja už to taky dlouho řešil od léta se to zhorsovalo. Nejdřiv tyo nastartovalo na podruhé pak až napotřetí ...Nakonec mi pomohl SONAX na čištění palivové soustavy. Tankoval jsme LPG neustále u LUKOIL a pak jsem viděl v telce reportáž že na trhu je velice nekvalitní LPG s vysokým obsahem síry a že to zasírá sání a vůbec všecho. Tak jsem natankoval 40 litru benzinu do toho nalil sonax vyjezdil to a od té doby auto startuje jak za mlada :) a skoro bych řekl že i lépe jede .. a LPG beru jinde :) sice je 0,5Kc drazsi ale nedela problemy

 

K.

Odkaz ke komentáři

Ty jsi taky žhavič se mi zdá :) Benzíny se nežhavěji .. musíš samosebou chvilku počkat v poloze zapalování zapnuto, minimálně než zhasne žlutý symbol auta s klíčem. To totiž znamená že se načetl kód z klíče do imobilizéru, pak můžeš nastartovat. Pokud vrazíš klíč do zapalování jedním rychlým otočením to vezmež z polohy "zámek volantu" až ke startování, tak ti to asi bude dělat problémy to je jasný. Tohle co popisuje Gagy, že mu po nastartování kolísají otáčky tak to se "žhavením" nesouvisí.

Pkud ti to dělá to samé a správně se to chová jen když chvilku počkáš se zapnutým zapalováním tak tě může zlobit benzínová pumpa, která netlakuje tak rychle a chvilku jí trvá než natlakuje správný tlak paliva ..

Odkaz ke komentáři

chalani, vam to skapina aj ked hned popri startovani pridavate plyn? lebo ja ked sadnem do auta a hned na supu otocim kluc az na startovanie tak nabehne, ale ak mu nepopridavam plyn tak skape...

 

a je jedno ci cakam kym kontrolky zhasnu alebo ne.. proste jak je ladovy motor musim mu popridavat lebo sa nerozbehne...

 

dik za info ako ste na tom vy

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...