Přejít na obsah

dunaj6

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    150
  • Registrace

  • Poslední návštěva

dunaj6's Achievements

0

Popularita

  1. akoze hladky ale stale matny ano? lebo som videl leskle cierne tie disky a nic moc... potrebujem poriadnu ciernu matnu :) a keby to bolo hladke tak super :) inak ake su tam ceny? to co pisal hore tych 2400kc to je hore dole 100€ to je ako cena za vsetky 4 disky nie? :D
  2. caute, ako to s tym naterom vlastne je? ako sa to lisi od plastidipu? co som sa docital tak je to aj tak vlastne poplastovanie... vydrzi to dlhsie ako plastidip? resp da sa to cistit tak aby to na tych diskoch vydrzalo? tiez ma zaujima ako to je s umyvanim.. lebo co som si striekal plechace docasne na zimu tak som to strekol sprejom alkyton a ten spravil take zrno ze blato ktore tam je dlhsie tak uz nejde uplne odtial umyt ani vapkou... tak ze ci tam neostavaju cmuhy .. jednoducho ci sa to da bez znicenia, bez problemovo cistit a aku to ma asi vydrz.. vdaka za info :)
  3. pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou vyhodi aj mne ale do nudzaku ma nehadze.. a chybu vyhodi na 90% vtedy ked autu poriadne nalozim...
  4. k tej rychlosti :D ono vlastne ani moje neslo 200 :D sme to merali podla GPSka a na 199 sa mi pichol do cesty nejaky chevrolet spoteny a musel som brzdit :D ale tachometri bolo 210 :D co sa mierky tyka, minule som menil termostat a mierka oleja bola uz skrehnuta tak som ju nechtiac ulomil.. kupil som si nove hrdlo a uz aj tu tycku na meranie a zistil som ze ta tycka je o centimeter dlhsia ako ta original.. takze neviem ako to tam je s tou presnostou :D ale zase je fakt ze podla original mierky to zozralo skoro celych 5 litrov oleja co sa mi zda aj moc.. s turbom ti neporadim.. :D moje nastastie slape (klop klop klop) takze som to zatial neriesil :D
  5. ty budes mat asi iny problem, ale mne to tiez zralo olej jak kurva.. hlavne ked sa s nou slo 200km/h po dialnici (chvilku) tak ked som dosiel domov do mesta tak zacala svietit kontrolka oleja.. potom som vymenil olej a poriadne som si dotiahol oleovy filter, a odvtedy mi nezmizla ani kvapka oleja.. mlacky pod autom som nemaval, ale na motore pod filtrom bol nanos oleja... neviem ci bol zle dotiahnuty lebo tam drzal celkom slusne.. ale fakt ani kvapka odvtedy.. a to som menil olej v 15.11.2013
  6. pokial viem, ano, cievka moze aj vypadavat resp. fungovat iba obcas... samozrejme ked ti vag napise ze to je vstrek tak to bude skor ten vstrek ako cievka... ale ak vypise zle zapalovanie tak treba zacat od tych cievok.. diagnostika ti povie viac jak ja :D
  7. aha, no ja som videl video na FB kde bolo len zadne koleso v tej garazi.. :D toto vyzera omnoho lepsie :D keby to stalo mensie prachy tak sa na to zlomim asi tiez :D
  8. a ja uz som to video videl nehehe :D dobre to mas :) len by ma zaujimalo kolko ta to vyslo ten vzduch.. vsehovsudy kolko si do toho dal? :)
  9. 1. Nejazdi s tym na 3 valce lebo davas cez hubu katalyzatoru 2. Treba to napichnut na diagnostiku 3. Tipujem to na zapalovaciu cievku, pripadne sviecku... diagnostika by ti to mala povedat, resp. aj vymienacou metodou cievok zistis ktora je zla... vag ti vypise cislo valca na ktorom je chyba, musis chybu vymazat, chytis cievku ktora je na valci ktory ti pise vag a vymenis ju za druhu a inom valci, popripajas, nastartujes, prejdes sa nech ti zase zacne blikat kontrolka motora, napichnes na VAG ukaze ti iny valec, je zla cievka, ukaze ti rovnaky valec moze to byt sviecka alebo nieco ine... valce su cislovane od rozvodov, teda ked stojis pred autom tak z lava 1234 este keby si nemal vobec sajnu o com hovorim :D tak ked das dole kryt motora tak uvidis 4 "moduly" to su cievky.. odpojis konektor a len tahas smerom hore, rukou, alebo ju mozes jemne velkym srobovakom podpacit aby ti isla lepsie vytiahnut...
  10. Musis sundat tapec z kufru zvnutra a nasledne je lista nacvaknuta + drzi na styroch sroboch
  11. vdaka za info, je pravda ze v tej krabicke kde bola pripojena henta je este jeden konektor tak ako u mna na 1.8T, takze to zajtra pozrem :) a pletenec je objednany 50x250 takze to musi sadnut :D dik :)
  12. Zdravim, páni, prosim vas aka velkost pletenca ma byt original na motore AZJ? co som meral tak by mala byt 50x250 (mm) je to spravne alebo tam ma ist 230 alebo 280? vdaka za info neviem to tu nikde najst a uz duplom ne na AZJ :/ plus by ma zaujimalo ci na tychto motoroch AZJ je len jedna lambda, lebo za katom je jedna krasne na ociach.. ale pred katom som nikdy ziadnu lambdu nenasiel.. vdaka
  13. Co konkretne chces kodovat? :)
  14. Na 3 valce nejazdi, odjebabres si casom katalyzator, kontrolka motora ti nesvieti? Ale viac menej si si na konci odpovedal sam. Myl si motor.. vtedy cievky odchadzaju velmi radi :) raz som pocul ze trochu pomaha ked prebehnes kefkou (kartackom) konektor cievky, teda tam kde sa to napaja.. (konektor na cievke ne samotny konektor vedla :D) snad sa chapeme.. prip. Si kup cievky niekde kde sa daju vratit a uvidis sam :)
  15. páni, neviete aka zakladna hodnota ma byt pre sklon skrtiacej klapky ked je vypnuty motor? lebo ked pozrem pri vypnutom motore cez vag hodnotu Throttle Valve Angle tak je to nejak 4,7%, niekde som cital ze v klude by malo byt 0% inak to znamena ze je klapka spinava.. neviem co je na tom pravdy takze budem rad ked ma poucite.. a tak isto mi to cislo 4,7% nesedi k tomu ze vsetky zakladne nastavenia klapky cez vag sa nastavuju na hodnotu okolo a nad 10%... :/ dik za info
×
×
  • Vytvořit...