Přejít na obsah

Cyklistika, bike a vse okolo


Baurak

  

128 hlasů

  1. 1. Tak tedy kolik tedy letos date nebo planujete ?

    • 0-99km
      5
    • 100-499km
      2
    • 500-999km
      10
    • 1000-1499km
      12
    • 1500-1999km
      9
    • 2000-2499km
      5
    • 2500-3499km
      4
    • 3500km a více
      10

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Chlapi, co se vyznate, vaham, co vyhledove udelat s kolama. Mam z vyroby (tedy 4 roky) stary Syncros X-23, DT Swiss draty a SLX naby. Vzdy jsem jezdil XT a DT Swiss, ale tohle bylo na novem bajku. Jenze, to blativy pocasi se na tom SLX kramu nejak projevilo a zadni naba zacina mlatit (jako fest, a kdyz se toci, tak to uplne drnca v ruce). Ma smysl to nejak servisovat? (ani nevim, jestli to jde) nebo to chce novou a tim padem nejspis i draty. Rafky jsou dobry, pevny, ale resit defekt je totalni peklo. Tak premyslim, jestli se nehecnout a nevzit nejaky zapleteny kola. Co myslite?

Odkaz ke komentáři

Shimano náby nemaj ložiska, ale klasicky konusy a kuličky. (Nevím teda jak ty nový náby, ještě jsem je neměl rozdělaný). Tak jak preferuju Shimano pohon, tak náby nemám rád a vzal bych nějaký DT Swiss (třeba 350) a tam by to mělo být bez problémů na delší dobu. Ideálně asi straight pull aby to bylo tužší, ale to už je dle osobních preferencí. Případně pokud celý zapletený kola, tak M1700 na all mountain kolo.

https://www.bike-sport-shop.cz/zapletena-kola-dt-swiss-m-1700-spline-two-boost-29-110-15-148-12-sram-xd?gclid=Cj0KCQiAs5eCBhCBARIsAEhk4r5WTP4jm9gNQDhOWGgqTe_By1dpT_owkIC51jxp1lyzR9rVRCHwOssaAq4FEALw_wcB

Jediná nevýhoda z mýho pohledu je CL uchycení kotouče a s tím spojená nutnost redukce na DBIS. Ale jestli máš CL kotouče, tak je to šumák. Akorát pohlídat správnej ořech, ať ho ještě nemusíš dokupovat. 

Svýho času jsem jezdil na stumpovi i Mavic a byly taky skvělý. 

https://www.bikecentrum.cz/produkt/mavic/mavic-zapletena-kola/mavic-horska-zapletena-kola-trail/crossmax-xl-2021/

Další varianta je něco zaplíst, např. 350 nába, competition dráty a AM391 ráfek, ale cenově to bude spíš dražší a hlavně toho taky spoustu nemaj skladem.  

Záleží kolik chceš investovat? Dá se i bazar, tam se občas válí supr výplety za dobrý prachy, např.:

https://www.cyklobazar.cz/inzerat/485397/karbonove-kastar-xc-29, ale to je spíš na XC než trail bike. 

Odkaz ke komentáři

Super, diky moc za cenne rady! Mam tedy 27,5 a u toho chci urcite zustat a tam je ta nabidka nejaka slabsi, ale s tim jsem tak nejak pocital. Koukal jsem, ze neni problem koupit i zapleteny jeden rafek, ale to je zas na prd, ze bude kazdej jina ves 🙂 Na ty DT Swiss 1700 jsem myslim rano koukal, jsou paradni i designove. Kotouce mam CL. Co se investice tyka, nemam to nejak rozhodnuty, kdyz si neco vezmu do hlavy, tak se investovat nebojim 🙂

Odkaz ke komentáři

Ty jo, tezko rict, ale to by nedelalo to "drncani", nebo? Mozna to vecer zkusim jeste sundat

Kazdopadne ze dali na AM kolo v cene par let staryho auta SLX naby, dvoupistky (i kdyz ctyrpistky tenkrat jeste byly malokde) a rovny riditka, to mi prijde zvlastni, a kazetu jsem taky menil za jinou s vetsim kasparkem. Taky model dalsiho roku uz to vse mel poreseny, tedy krome brzd, to dali az 2020 snad

Odkaz ke komentáři

Zrovna dělám rozborku svého horáka a minimálně mlácení od zadního náboje je díky ořechu.. 😞

Někdy dělají zajímavé kombinace, zrovna brzdy jsou snad všude o 1-2řady níž jak zbytek osazení, to samé kazety. Kamarád našel Authora, HT, carb, podle reklamy komplet XT sada.... mimo brzd, řetězu a kazety ano...

Odkaz ke komentáři

Ty jo, tak ja se na to jeste podivam, preci jen to neni mala investice

No presne, zrovna tak dulezity brzdy. Jenze komplet sada je pro vyrobce zrejme celkem polozka, takze tam radsi narve XT hazku, ktera je vic videt. Kdyz jsem to koupil, ac jsem to mel vyzkouseny, tak po prvni jizde v terenu jsem uz objednaval riditka. Ta rovna trubka byl fakt ulet. Po par mesicich uz byla nova kazeta a loni ty brzdy. Nechal jsem SLX paky, ale trmeny sly 8120 XT ctyrpistky. Stokilovej kamos ma na Geniusu 2018 taky dvoupistky SLX a ted to chce dat do haje, pac to kazdou chvili rozzhavi

Ne, ze by ty SLXa brzdily blbe, to vubec ne, na XC topri, ale na takovy to domaci horsky brzdeni jednim prstem i ve sjezdech to nebylo vonco

Odkaz ke komentáři

Na SLX packach není třeba nic nahrazovat, hravě si do dotlačit origo šroubkem, který je se dvěma dirkama na povolení, dělal jsem to tak a není problém.[emoji38]

řešil jsem to na bike-forum

661446393_SLXvsXT.jpg.7076ae6faffa5153e503efc35b7dd751.jpg

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Jardo, profisada je dobrá věc, ale tyto brzdy jdou perfektně odvzdušnit i pomocí obyč hadičky, jen si dávej pozor na přetlakování, jednou jsem to tak udělal, že jsem tam natlačil brzdovou kapalina abych měl okamžitý nástup brzdného účinku, a při zmáčknutí brzdové páčky začala brzdová kapalina  stříkat přes tesnící váleček v brzdové páčce.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...