wrccko Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Na plasty to nejazdí to je pravda, spokojnejší by boli užívatelia ktorí by mali bezporuchový motor - o ktorom sa vo VW nedá hovoriť? a aby mali dobrý podvozok - preto si človek kupuje auto. Miesta vzadu oproti OI je v OII viacej, ak ide 5 ľudí a aj tie čalúnené sedačky k tomu prispievajú, neviem či si to niekto všimol. Ak tam bude teraz v OIII plast tak neviem či tam bude taký komfort ako doteraz. To že ušetríš za airbag je blbosť, plast tiež niečo stojí... Podvozok: Opravdu stačí jedna nerovnost, která přijde do kontaktu s jediným kolem a víte, že na bezhlučnou filtraci nerovností můžete zapomenout, náprava je vzhledem k „vyklidnění” zbytku auta dost podstatným zdrojem nepříjemných zvuků na palubě. Aerodynamický hluk a nakonec i motor je ve vyšších rychlostech snadno přehlušen, projevy nápravy slyšíte i na dálnici v rychlostech přes 130 km/h. Podobně nepříjemná je nervozita. Opět stačí jeden výmol a krom citelného poskakování zadního kola přímo na něm cítíte jemné vibrace od zadní osy ještě během několika dalších metrů už jinak ničím nenarušované jízdy. A třetí věcí je obecná neschopnost „držet stopu” na špatném povrchu a je to pochopitelně tím horší, čím více nerovností je. Jedna špatně zaasfaltovaná jáma pro uložení kdo ví čeho (třeba plynového potrubí) klidně jen v mírné zatáčce a auto na ní citelně odskakuje ze zvolené stopy. http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-2013-dva-kroky-vpred-jeden-vzad/?3 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 kluci, asi mě ukamenujete, ale tvrdím, že to je vesměs hovadina, co napsali na autoforum.cz Je třeba mrknout i na to video z toho Portugalska a odpovědět si na jednoduchou otázku: jezdí takhle většina národa? Jsme všichni závodníci? Dovolím si tvrdit, že nová Octavia je velice dobře podvozkově vyladěná a snaží se celou dobu držet auto "na uzdě" neutrálním chováním. Ale aby se řidič dostal za hranu, tak je třeba hodně nešikovnosti. Je zcela jasný, že kdo bude toto auto každý den prohánět na okruhu, tak si taky nezvolí 1,4TSi... Přiznávám, že mám na novináře svůj vlastní názor, protože se ve většině případů chovají jako prasata a ničeho si neváží... ale to je asi profesní deformace 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 k tomu se pripojuji....novinari jsou vetsinou dosti vychcany a pisou dobre jen kdyz potrebuji auto na dovolenou, bohuzle vlastni zkusenost. to jim clovek musi sypat darky jako prase aby je vubec napadlo jit na tiskovku :) skoda ze nezve nikdo me : ja jsem skromny :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Přiznávám, že mám na novináře svůj vlastní názor, protože se ve většině případů chovají jako prasata a ničeho si neváží... ale to je asi profesní deformace To môžem potvrdiť, mal som česť s jedným ktorý píše do Autožurnálu myslím (SK)...ale zas na druhú stranu všade to vychvaľujú a jeden to napíše určite aspoň sčasti objektívne a nikto si to nechce priznať? Keď to isté hovoria až na výnimky ľudia z fóra, ktorí majú predošlú generáciu? Nová O3 má dobré PR :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vrbínos Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Pořád se tady řeší, ze obyč náprava je na p*kaču..... , ale všichni máte nožnost si vybrat motorizaci, která má víceprvek. Při testovací jízdě nebylo tolik možností, ale to co jsem si vyzkošel mi vyhovovalo a rozhodně mi to nepřišlo tak katastrofální jak se zde píše. Hodně názorů je, že OIII je porti OII krok či dva zpátky. Vím co dokáží novináři, ale proč v Auto Bildu, který nám tu překládal Honza 9007 vyšel článek, že je OIII ve všech ohledech lepší než Passat ? Rozdělilo se nám to tu na dva tábory, tak uvidíme co nám na to řeknou prodejní čísla .. :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Uvediem hypotetický príklad z praxe, na Slovensku sa platí poplatok/daň za kúpu auta, ktorá závisí od kubatúry ak si dobre pamätám. Ak by som chcel OIII a chcel mať nápravu z OII tak nemám šancu kúpiť taký model, pretože od 2.0 je ten poplatok vyšší a chcem TDI s nižsím poplatkom. Prečo teda nedali možnosť dokúpiť si nápravu z OII za nejakú primeranú cenu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 ano, na plasty v interiéru to nejezdí, ale přesně jak píše Aleš, v tom interiéru já trávím čas. Opírám si ruku o výplň dveří, takže se budu opírat o tvrdý plast, sedačky mají horší vedení než OII, do lýtka pravé nohy mě tlačí tvrdá hrana tunelu. Sorry u auta v hodnotě cca 700t. což to ve kterým jsem seděl mi opravdu vadí. Celkově má v OIII řidič méně prostoru. Také jsem změnil názor na Rapida, kvalita interiéru je stejný low end jako OIII, ale pozici pro řidiče jsem tam našel lepší. NEpotřebuju hromadu zbytečných asistentů, ale když v tom autě trávím každý den tak mě interiér holt zajímá víc než všechny možný elektrický kravinky .... Navíc jsem dnes v MB potkal OIII, která jela na denní LED trubici, v řadě aut převážně OII to fakt není vidět .... Bohužel jsem z toho auta hodně zklamanej a jsem rád, že jsem vyměnil auto dřív a nečekal na OIII, protože to i ta OII tour je hodnotnější než OIII.... A mám obavu, že škodovka to na prodejích ucítí, tedy pokud si budou trvat na současných cenách. Já bych za to ty peníze nedal.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 (upraveno) jar_da: však ano, chtěl jsem to rozdělit do určitého spektra tak, že kde pro mě končí smyslnost koupě OIII, tam začíná BMW 3, z jiných aut bych si já prostě nevybral. Pro mě je rozdíl mezi OIII a Rapidem naprosto čitelný, odráží se logicky v ceně, Rapid je jednodušší, levnější auto se starší technikou, které má uspokojit zákazníky bývalé Octavie Tour, takže nevím, co se tu řeší. Překlep, samozřejmě jsem myslel levou. Dobře, Ford může mít ještě o něco lepší podvozek, ale i podvozky VW jsou na tom tak dobře, že rozdíl považuju za zanedbatelný. Uznávám, že v 2.0 TDI měl být taky multilink, třeba to časem napraví. Nemůžu teď kliku hodnotit, když jsem s tím jel jenom ve městě, ale výtky směřovaly zejména ke komfortu s touto nápravou, což se ve městě dle mého zatím nepotvrdilo, chce to delší projížďku. Se dneska asi stavím ještě jednou v autosalonu a zaměřím se na ty plasty. Upraveno Únor 4, 2013 uživatelem ViktorMPI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Dan sa plati od vykonu nie od objemu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 ano, na plasty v interiéru to nejezdí, ale přesně jak píše Aleš, v tom interiéru já trávím čas. Opírám si ruku o výplň dveří, takže se budu opírat o tvrdý plast, sedačky mají horší vedení než OII, do lýtka pravé nohy mě tlačí tvrdá hrana tunelu. Sorry u auta v hodnotě cca 700t. což to ve kterým jsem seděl mi opravdu vadí. Celkově má v OIII řidič méně prostoru. Také jsem změnil názor na Rapida, kvalita interiéru je stejný low end jako OIII, ale pozici pro řidiče jsem tam našel lepší. NEpotřebuju hromadu zbytečných asistentů, ale když v tom autě trávím každý den tak mě interiér holt zajímá víc než všechny možný elektrický kravinky .... celkem se toho desim, uz ted jsem byl nastvanej ze v OII FL me tlaci operka pro levou ruku ridice, kdyz jedu delsi cestu (cca 600km v jeden den) tak me to stvvalo a dlouho trvalo, ze me ruka bolela, nez si zvykla na tu tvrdost asi.. koleno je muj vetsnej boj, kvuli tomu jsem nesnasel pulku renaultu v minuly praci protoze me to proste tlacilo, megany, clia a laguny, vsechno na nic. cili tohle je neco co me docela desi :( dneska se na ni asi zajdu na proseku podivat kdyz si budu vyzvedavat svoji OII FL sluzebni ze servisu at mam aspon nejaky dojem, kdyz to ctu tak to u nekterych vypada silena katastrofa u jinych zase parada... ve spotu je krasna, ale tam je to jasny :D no jsem dosti zvedaf, i pak na velky test co mam v planu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Dan sa plati od vykonu nie od objemu. to je to isté, voliteľnosť nápravy nie je v ponuke - pochybujem že by to vedel objednať predajca 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Pro mě je rozdíl mezi OIII a Rapidem naprosto čitelný, odráží se logicky v ceně, Rapid je jednodušší, levnější auto se starší technikou, které má uspokojit zákazníky bývalé Octavie Tour, takže nevím, co se tu řeší. to že mezi těmi auty, kromě menšího spektra motorů a výbavy není rozdíl. A vevnitř už vůbec ne. Olaf to nazval naprosto přesně OIII je jen vyšší výbava Rapida... celkem se toho desim, uz ted jsem byl nastvanej ze v OII FL me tlaci operka pro levou ruku ridice, kdyz jedu delsi cestu (cca 600km v jeden den) tak me to stvvalo a dlouho trvalo, ze me ruka bolela, nez si zvykla na tu tvrdost asi.. A tam je to kamaráde sakra měkký proti OIII, bok ruky prostě opřeš o tvrdej plast. A jsem zvědavej co s OIII budou dělat lidi co si potrpí na hudbu při tom jak ty dveře při přidání zvuku na radiu rezonují ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 A jsem zvědavej co s OIII budou dělat lidi co si potrpí na hudbu při tom jak ty dveře při přidání zvuku na radiu rezonují ... Hlavně že tam dali hudební systém Canton!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Nechcete přidat anketu, komu se OIII libí a komu ne? Tvoří se tu opravdu 2 krajní skupiny :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Ale to si myslím, že by potom v anketě mělo byt ještě něco jako libí částečně, nebo tak něco :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Já myslím, že se kolem toho dělá zbytečný humbuk... Počkejte si pár dní/týdnů na první reálné odezvy, resp. si to auto půjčte např. na víkend atp. a hlavně pak k němu přistupujte (nebo se o to snažte) bez předsudků. Když budu chtít najít na kterémkoliv autě chyby, tak je najdu. A kdo si opírá ruku/loket o hranu dveří, křivý si páteř... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Tak tak, prodejní čísla pak taky ukážou, jestli se auto skutečně povedlo či ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Taky si myslim, ze se to moc hroti, pockejte za rok, dva ... vsichni si tu budou mlaskat nad svou O3 ;) Nezkousel nekdo tu akci od skodovky jak ti o3 na firmu pujci na 2 dny zdarma ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 no za cca za 14 dní dávám svoje do servisu tak se s nima chci zkusit dohodnout minimálně na testovací jízdu tak třeba změním názor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 MichalF: Já jsem zaregistrovaný, ale zatím se nikdo neozval ... :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Tak to jsme na tom podobne ! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Myslím, že na mě nedojde, budu pro ně malá ryba ...ale třeba se pletu ! :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 poradniky jsou prej dost dlouhy :( honza : si opiram o vrsek tapecu jen proto, ze opěrka v tapeci OII FL tlacijako prase, sem zvykly ze sve OII z roku 2006 a tam je to pohoda. takze si budu stezovat ze mi OII FL krivi pater :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 vitto: je to myšlený tak, že když máš dlohodobě loket výš, než rameno, ničí se tím záda. To je staré moudro, které dnes platí dvojnásob. Je to dnes, bohužel, nějaký nešvar si opírat ruce/paže při řízení. Když jezdím, tak mám taky opřený loket na madle dveří, ale jen když jedu rovně. V zatáčkách vždy "lokty hore" ale to už jsme mimo téma tohoto topicu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Tak jsem si dneska pojezdil o O3, 2,0TDI, DSG + různé vychytávky... Mně osobně se to auto libí, nenašel jsem nějaké výrazné mezery v dílenském zpracování a vůbec, celkově vesměs pozitivní dojmy. Nevadilo by mi ju mít. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 honza : ja jsem nastessti tak velkej ze i kdyz se opru o tapec nemam to vys nez rameno ja mam normalne na ruce, ale dlouho jsem si zvykla jelikoz me z toho bolela ruka jako prase 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 http://www.auto.cz/nejdrazsi-octavia-72583 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Když jezdím, tak mám taky opřený loket na madle dveří, ale jen když jedu rovně. V zatáčkách vždy "lokty hore" přesně takhle jezdím a když jsem si dal ruku v OIII tak jsem byl opřenej i o ten tvrdý plast a i přes bundu nic příjemného :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Aspoň sa nebude rozpadávať tapec na dverách ako u OII, tým ktorí si dávajú ruku hore :) Dal som si zo srandy v konfigurátore OIII 2.0TDI a cena bez xenónov je cez 700tis. kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Únor 4, 2013 Sdílet Odesláno Únor 4, 2013 Já jsem si dneska poskladal 1.8 TSI Elegance tak nejak bez tech novejch nepotrebnejch fíčur za 666 500 :-) edit. s bi-xenony 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.