vittorio Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 valka tady urcite nebude cosby :P to bylo jen spickovani a uz je to dlouho ;) jinak sup se mi proste nelibi tolik jak by asi ml - zadej je na me moc plochej (oblast svetel), zakonceni zadniho okna je taky trochu "na silu" eni to tak nejak plynuly..zepredu je peknej, ovsem kdyz se koukam na predek z profilu prijde mi strasne vysoko a chybi mi tam hmota pod tim vydechem, je to jen maly prouzek plastu, ale tak to je muj nazor.. vnitrek super, ale novy volanty skodovek to bych blil, jak ja jsem rad za svuj triramenny kozeny z OI to je super volant s velkym logem, nemam rad volanty s pidi logy kola se mi moc libi, cerna barva OK ;) jako mit ho tak se samozrejme nezlobim :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Jako každá škodovka, nejdřív jsou téměř všichni zhnuseni a pak si zvyknou... asi tak nejak no ;) . Ale neviem čo tu riešite - oproti OI sú to všetko črepy :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Mňa skôr zaujíma, čo bude ten nástupca OI Tour, ktorého výroba definitívne skončí 52KT/10. Veľa ľudí vraví, že to bude úplne nový lowcoster, postavený niekde medzi FI Sedan a OI Tour. Je ale rentabilné vyvíjať takýto nový model z ničoho? Z európskych modelov v rámci koncernu použiť nejde nič. Jediné, čo by prichádzalo do úvahy, je jemne upravená VW Lavida určená pre Áziu. OIII má prísť najskôr v roku 2012, to je za 2 roky. Čo potom s OII, stane sa z nej OII Tour, alebo sa prestane vyrábať? Najlogickejšie riešenie by asi bolo, keby sa od 01KT/11 začala vyrábať rapídne okresaná OII Tour, pričom súčasne ešte 1-1,5 roka bude bežať výroba OIIFL. Otázka ale je, ako sa popasujú so znížením ceny potenciálnej OII Tour, pretože ak tam nebude rozdiel aspoň 2-3tisíc Eur, pre zákazníkov to asi zaujímavé nebude... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 osobne bych povazoval za lepsi napad proste delat OII Tour a k tomu OIII, vyvoj zaplacenej, uspesnot zarucena stejne jako OI tour a OII, takze proc to riskovat ze jo neco mezi FI sedanem a OI Tour bych si asi nekoupil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 no to OII tour asi nebude, to tam bude pre tú lacnejšiu cenovú hladinu ten nový nástupca OI. No ale moc sa na to neteším, bude to asi riadne okresané auto. Uvidíme ako sa to bude predávať no. Ak to má byť skutočne náhrada OI tak to musia v MB na tom zamakať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Giancarlo: Práveže OII Tour vychádza ako najlogickejšia varianta... Vyvinúť úplne nové auto, ktoré by bolo dostatočne konkurencieschopné za cenu, akú má dnes OI Tour, je podľa mňa problém. Niektorí argumentujú tým, že Renault má Fluence. Áno má, ale nikto už nenapíše, že je to pôvodne rebrandovaný kórejský Samsung SM3... Ja vravím, že nástupca Touru bude buď VW Lavida v Škoda kabáte, alebo predfaceliftová OII, osekaná o množstvo ďalšej výbavy s motormi 1,6 MPI a 1,9 TDI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 logicky by to bylo ale vsichni to popiraji u nas ale neni fluence braej jako lowcost sedan, pozor na to, to co oni chteji vyrobit je konkurence dacii logan ze je fluence prebrandovany neni uplne pravda, to auto se delalo spolecne, cili je to jedno auto na dvou trzich s jinym znakem :D nase hlavni lowcost trumfy jsou thalia a logan :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Thalia je peklo, a ne trumf, joudo To ten Logan ma aspon nejakou velikost Taky si prisadim na OII tour... kdyz se osekaji vydaje a udela se to hodne malo vybaveny, muze to klidne tak byt, vzdyt OI tour taky driv stala mnohem vic, nez stoji ted. A nez vyvijet novej autak, kdyz tohle jezdi, je to vyzkouseny, prodava se to dobre, je to hezky, atd atd... Bajdavej daji se nekde najit skutecny prodejni cisla? By me docela zajimaly predpokladany prodeje Yetiho a ty realny, pac na ulici ho potkat je porad celkem raritka... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Krysar: a Ty se divíš? Dobře vybavený Yeti stoji cca 600 tisic spiš vic což je totální nesmysl! Jinak OIII se mi líbí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Giancarlo,ja netvrdím,že "prepadák",preto som aj slovo nepodarok dal do uvodzoviek.Octavia prepadakom ani byť nemôže aj keby mala dizajn ako Dawoo Lanos,nakoľko má už nejaké meno,ktoré sa predáva. Žiadny výrobca nemá každý model top a Škoda si dni svojich najhorších dizajnov vyberá práve teraz a myslím,že šéfdizajner nehodil roha len tak zo srandy.A o dobrom dizajne OII fl pochybujú aj časopisy a to nie je o už zvyku.Ešte aj predavači v Škode hovoria,že je taká divná,sused ju má ako služobnú a už teraz hovorí,"nevadí,však za dva roky budem mať iné auto".Ja osobne poznám len 5 ľudí čo sa im páči. Nedávno som videl na križovatke Lexus,za nim stála RSa,ktorá celkom slušne zapadla a o dve autá ďalej OII fl a to bolo pri nich naozaj hrozné.Veľmi lutujem,že som nemal foťák,tam ten rozdiel bolo brutálne vidieť. A ak by bol dizajn fl taký dobrý,tak spústa ľudí už len z fóra by si svoju OII prerobila na fl,nech by to stálo čokoľvek,ale ak sa na to niekto náhodou dá,tak je skôr bielou vranou,jednoducho OII fl nie je žiadná sláva,je iba akceptovateľná,nič viac,podobne ako FII. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 tak je to možné že vlastne pre ten nový model bude základ OII, ktorá asi podstúpi brutál odtučňovaciu kúru, bude sa to trochu zrejme odlišovať aj vzhľadom,rozmermi, dostane to nový názov a bude sa to vyrábať súbežne s OII a neskôr s OIII . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 se ljukem musim souhlasit, pamatuju si boom faceliftovani octavii kolem roku 2002 a to tedko vubec nepozoruju, maximalne u zadnich svetel... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Únor 6, 2010 Sdílet Odesláno Únor 6, 2010 Jj na OI sa vydaril a to je ešte aj dnes pekné auto. Ak by sme išli ďalej do minulosti,taktiež Felícia,keď jej pribudla nová maska a nárazníky,to bola pecka a ak by sme iši viac do histórie Škoda 105/120 resp Garde/Rapid na M-kový model.Fejslifty Škody boli ozaj dobré 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Únor 8, 2010 Sdílet Odesláno Únor 8, 2010 Len aby ste to nezakríkli s tým faceliftovaním ! No tak facelift OI bola pecka, o tom žiadna ! A RS, tak to bola maximálna dorážka! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 (upraveno) celkem mě zaujala myšlenka 160R jak psal že by základem mohl být VW lavida tak jsem to omrknul a zkusil trochu poladit aby to vypadalo jako škodovka... tady je výsledek ;) Upraveno Únor 11, 2010 uživatelem chjetjov 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 (upraveno) Vojto to neni vubec zly, myslim, ze timhle smerem by se opravdu ubirali ;) Slo by to hodit do nejaky jiny barvy? Neco cervenyho nebo tak? :) Upraveno Únor 11, 2010 uživatelem krysarr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 (upraveno) no nějak mě to chytlo zkusím udělat i nějakou studii trojkový oktáky časem jinak tady je to v červený ale jenom zepředu už... plus ještě sociální edice na plechách bez mlhovek černej interiér atd :) Upraveno Únor 11, 2010 uživatelem chjetjov 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 Oboji supr, takhle nejak bych si to predstavoval, fakt smekam pane :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 díkes jak na to tak koukam tak na těch plecháčích se to ty Tource fakt trochu podoba :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krozo Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 tohle je parádní :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 jinak tady je to v červený ale jenom zepředu už... kdyz by to takhle vypadalo, tak verim, ze by to lidi kupovali :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 ty vole bratr a neposle to ze bysme udelali clanek ne? :) stahuju a davam na OC jou bratros? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 nehnevajte sa, ale to je ešte väčšia Kórea ako teraz :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Vzdyt prave slo o neco "jinyho" :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 no teda vubec se mi ta vize nelibi, ne ze by to bylo spatne udelane ale teda to uz radeji tu anabazi na superba vypadaji jak BMW 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Ja vravím, že nástupca Touru bude buď VW Lavida v Škoda kabáte, alebo predfaceliftová OII, osekaná o množstvo ďalšej výbavy s motormi 1,6 MPI a 1,9 TDI. Panove, kdybyste cetli, tak vite, ze to neni mysleno jako nastupce OII :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Panove, kdybyste cetli, tak vite, ze to neni mysleno jako nastupce OII :) OK ale aj Tourka je krajšia 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Vzdyt v poho Jj, o tom zadna, design Tourky byl hodne nadcasovej, ale v dnesni dobe by to od Chjetjova jeste docela slo :) OIII by takova ale byla asi dost pruser 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 to bratr: jasná věc jsem to dodělal v půl 1 v noci no tak jsem nemyslel na článek jinak dělal jsem to jako nástupce Tourky... trojkovou oktávku možná udělám taky když bude nálada :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.