Jump to content

Octavia III


Recommended Posts

valka tady urcite nebude cosby :P

 

to bylo jen spickovani a uz je to dlouho ;)

 

jinak sup se mi proste nelibi tolik jak by asi ml - zadej je na me moc plochej (oblast svetel), zakonceni zadniho okna je taky trochu "na silu" eni to tak nejak plynuly..zepredu je peknej, ovsem kdyz se koukam na predek z profilu prijde mi strasne vysoko a chybi mi tam hmota pod tim vydechem, je to jen maly prouzek plastu, ale tak to je muj nazor..

 

vnitrek super, ale novy volanty skodovek to bych blil, jak ja jsem rad za svuj triramenny kozeny z OI to je super volant s velkym logem, nemam rad volanty s pidi logy :palec:

 

kola se mi moc libi, cerna barva OK ;)

 

jako mit ho tak se samozrejme nezlobim :D

Link to comment

Mňa skôr zaujíma, čo bude ten nástupca OI Tour, ktorého výroba definitívne skončí 52KT/10. Veľa ľudí vraví, že to bude úplne nový lowcoster, postavený niekde medzi FI Sedan a OI Tour. Je ale rentabilné vyvíjať takýto nový model z ničoho? Z európskych modelov v rámci koncernu použiť nejde nič. Jediné, čo by prichádzalo do úvahy, je jemne upravená VW Lavida určená pre Áziu.

OIII má prísť najskôr v roku 2012, to je za 2 roky. Čo potom s OII, stane sa z nej OII Tour, alebo sa prestane vyrábať? Najlogickejšie riešenie by asi bolo, keby sa od 01KT/11 začala vyrábať rapídne okresaná OII Tour, pričom súčasne ešte 1-1,5 roka bude bežať výroba OIIFL. Otázka ale je, ako sa popasujú so znížením ceny potenciálnej OII Tour, pretože ak tam nebude rozdiel aspoň 2-3tisíc Eur, pre zákazníkov to asi zaujímavé nebude...

Link to comment

Giancarlo: Práveže OII Tour vychádza ako najlogickejšia varianta... Vyvinúť úplne nové auto, ktoré by bolo dostatočne konkurencieschopné za cenu, akú má dnes OI Tour, je podľa mňa problém. Niektorí argumentujú tým, že Renault má Fluence. Áno má, ale nikto už nenapíše, že je to pôvodne rebrandovaný kórejský Samsung SM3...

Ja vravím, že nástupca Touru bude buď VW Lavida v Škoda kabáte, alebo predfaceliftová OII, osekaná o množstvo ďalšej výbavy s motormi 1,6 MPI a 1,9 TDI.

Link to comment

logicky by to bylo ale vsichni to popiraji :smich:

 

u nas ale neni fluence braej jako lowcost sedan, pozor na to, to co oni chteji vyrobit je konkurence dacii logan :smich:

 

ze je fluence prebrandovany neni uplne pravda, to auto se delalo spolecne, cili je to jedno auto na dvou trzich s jinym znakem :D

 

nase hlavni lowcost trumfy jsou thalia a logan :D

Link to comment

Thalia je peklo, a ne trumf, joudo :smich: To ten Logan ma aspon nejakou velikost :smich:

 

Taky si prisadim na OII tour... kdyz se osekaji vydaje a udela se to hodne malo vybaveny, muze to klidne tak byt, vzdyt OI tour taky driv stala mnohem vic, nez stoji ted. A nez vyvijet novej autak, kdyz tohle jezdi, je to vyzkouseny, prodava se to dobre, je to hezky, atd atd...

 

Bajdavej daji se nekde najit skutecny prodejni cisla? By me docela zajimaly predpokladany prodeje Yetiho a ty realny, pac na ulici ho potkat je porad celkem raritka...

Link to comment

Giancarlo,ja netvrdím,že "prepadák",preto som aj slovo nepodarok dal do uvodzoviek.Octavia prepadakom ani byť nemôže aj keby mala dizajn ako Dawoo Lanos,nakoľko má už nejaké meno,ktoré sa predáva.

Žiadny výrobca nemá každý model top a Škoda si dni svojich najhorších dizajnov vyberá práve teraz a myslím,že šéfdizajner nehodil roha len tak zo srandy.A o dobrom dizajne OII fl pochybujú aj časopisy a to nie je o už zvyku.Ešte aj predavači v Škode hovoria,že je taká divná,sused ju má ako služobnú a už teraz hovorí,"nevadí,však za dva roky budem mať iné auto".Ja osobne poznám len 5 ľudí čo sa im páči.

Nedávno som videl na križovatke Lexus,za nim stála RSa,ktorá celkom slušne zapadla a o dve autá ďalej OII fl a to bolo pri nich naozaj hrozné.Veľmi lutujem,že som nemal foťák,tam ten rozdiel bolo brutálne vidieť.

 

A ak by bol dizajn fl taký dobrý,tak spústa ľudí už len z fóra by si svoju OII prerobila na fl,nech by to stálo čokoľvek,ale ak sa na to niekto náhodou dá,tak je skôr bielou vranou,jednoducho OII fl nie je žiadná sláva,je iba akceptovateľná,nič viac,podobne ako FII.

Link to comment

Jj na OI sa vydaril a to je ešte aj dnes pekné auto. Ak by sme išli ďalej do minulosti,taktiež Felícia,keď jej pribudla nová maska a nárazníky,to bola pecka :smich: a ak by sme iši viac do histórie Škoda 105/120 resp Garde/Rapid na M-kový model.Fejslifty Škody boli ozaj dobré

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...