Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

No tak treba uz na konci 90tych let melo GM model, ktery najezdil pouze na elektrinu 80km i vice, bylo 12aut, ktery se mohli pronajmout na urcitou dobu... po roce ale auta stahli a nakonec se sesrotovali.. a presli na ne v ty dobe levnejsi a vyhodnejsi velkoobemovy auta kladicky koncepce.. dokonce jeste dneska jsou v USA leckter nabijeci stanice pro tyhle vozy porad k videni..

 

Nadavam i na svoje auto, kdyz se neco vysere nebo me neco nevyhovuje, ale renaul je z frantiku dle me nejhorsi znacka, aspon takove jsou moje zkusenosti i zkusenosti znamejch, stejne tak znmeho co ma autoservis.. jak rika uz ty srace ani nebude brat do dilny..

.. ale do OT..

Odkaz ke komentáři
to známej asi bude ve vatě, když takový "sráče", co mu dělaj pravidelný kšefty, nebude brát do dílny :smich:

 

známej bude asi evidentně odborník co umí chipovat TDI :)

 

musím se říct, že táta je na francouzský auta. Tak už jich doma pár bylo, Xantia šla pryč každá po víc než 100t. a nebyl problém, Laguna I taktéž, Laguna II má teď cca 90t. a taky nic. Služebně měl táta Xsaru, která se prodávala a měla skoro 200t. a neposralo se tam vůbec nic. Na C4 má teď přes 100t. a kromě prošoupaný sedačky, která nešla na záruku, taky pohoda. Takže asi tak ke kvalitě francouzských aut od těch co někde něco slyšeli od "odborníků"

Odkaz ke komentáři

No a ze by tak malo poruch bylo na autech koncernu VW, to se opravdu rict neda. Mame ve firme 12 Fobii, 2 roky stary, a vecne je to vysrany :) Octavky naopak drzi, tam jsou to spis mechanicky veci, jako ze se nekde neco ulomi, odloupne a podobne. A mivali jsme BMW 330d, nez ho rida naboural, tak s tim taky furt neco bylo, coz me dost prekvapovalo. V naprosty vetsine problemy s elektronikou vseho druhu...

Odkaz ke komentáři

To, co mame ve firme, bylo vsechno brano jako fungl, dohromady 16 aut, z toho 12 fabii. Kdybych mel podle toho procentuelne vybirat auto, tak bych si fakt nelamal absolutne hlavu navstevou skodovackyho autosalonu. Je to smutny, ale bohuzel je to tak. Octavky teda ale opravdu drzi mnohem vic, tam je zas spis problem cena/vybava. Osobne jezdim autem, ktery se tenkrat porizovalo za necelych 400k po odpoctu DPH, je to bez metly, 1,6/75kW, vyroba prosinec 2008. Za ty prachy s timhle motorem ve vybave AMBIENTE to ma mechanickou klimu, predni okna a zrcatka v elektrice, 4 polstare a ABS/ASR, tot vse, vysmech...

Odkaz ke komentáři

no vidíš a já mám fábku htp s 280.000 km a začala se srát při 250.000 km, do tý doby jen vadný brzdový spínač, těžko říct, jinak OI na spolehlivost asi nejlepší auto, ale jak píšeš, cenovka u Škodovek je někde jinde, ono i dnes se stačí podívat do ceníku kolik stojí 1,4 tsi ambienta a taky hned začneš koukat jinam nebo spíš po mírně jeté dvouleté, anebo po francouzském novém, což si každý musí zvládnout sám, hlavně podle počtu najetých km za rok, třeba mým rodičům francouz nevadí, najedou 8.000 km za rok a kupovali nové, ikdyž teď budou brát další auto a bude to škodovka, fábka, která je zase neskutečně levná, s 1,2 tsi ambienta plus všechny pytle, esp, clima, maxidot, swing ... za 265.000,-Kč

Odkaz ke komentáři

A to mas FI nebo II? Pry jsou na tom jednicky o hodne lip, ale tam moc zkusenosti primo nemam. Presne, OI co se spolehlivosti tyka asi nej, teda pokud clovek nepocita vselijaky stahovacky, zarezly sterace a podobne :angry: Ty vybavy u Skodovky jsou fakt zlo, obcas to dozenou nejakym akcnim modelem, ale standardni nabidka byva dost mazec. Ta cena za Fabku ovsem pekna :angry:

Odkaz ke komentáři

Stačí sa pozrieť na štatistiky, čo sa u Škody najviac reklamuje - O Tour takmer nič, OII hlavne klimakompresory plus nejaké drobnosti, FII/R tam je toho spústa. Neskutočne je poznať rozdiel FII oproti FI, tá bola síce viac kazová než O Tour, ale stále menej ako prvé OII.

 

Čo sa týka francúzov, mám (dá sa povedať) v rodine Logana MCV (je to určite viac francúz než rumun) a v kontexte toho, že to auto stálo 9tisíc eur v tej "najvyššej" výbave, ktorá sa rovná Fabii Classic, je to OK - vždy pri výskyte nejakej závady sa to berie s tým, že to stálo toľko peňazí a že je to Dacia... No ale k tým francúzom. Poznám dosť ľudí, čo mali Renault, Peugeot alebo Citroen a keď kupovali po pár rokoch nové auto, jedna z podmienok bola "francúzske auto už nikdy". Prečo? Keby to bol 1 alebo 2 ľudia, poviem si normálka, ale všetci do jedného? Niečo asi potom nebude s tými francúzmi ok...

P.S. píšem francúz a rumun s malými písmenami, lebo sa jedná o autá :blink:

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

no je to něco podobnýho jako kdysi když testovali podvozek na superba v prodloužený oktě...

 

i tady se podle mě zkouší podvozek na OIII neboli golfa 7 a je jasně vidět že rozvor je trochu větší než u OII

 

každopádně moc hezky zpracovaný to maj ten předek z golfa na oktu :lol:

Odkaz ke komentáři

přije mi že mezi spárou předních dveří a předním kolem je víc místa než u OII... a vzhledem ke stále se zvětšujícím rozvorům bych se tomu nedivil :palec:

 

EDIT: tady ještě nějaký fotos... ten vnitřek je taky zajímavě nakombinovanej :smich:

 

http://www.lidovky.cz/foto.asp?r=ln-auto&a...422_ln-auto_kik

Upraveno uživatelem chjetjov
Odkaz ke komentáři

To mi právě nepřijde, nemám teď auto u sebe, ale co si vybavuju z umývání, apod., tak bych řekl, že to je stejné.

 

Zajímavé je, jak je to namaskované na VW, třeba i ta zadní světla.

 

Celkově mi to přijde jako testování FL OII nebo právě podvozku, ale kastle nová není.

Odkaz ke komentáři

Klucííí, moc se tady nevášněte. Pokud jde o mulu koncernu, můžou tam být klidně i loga Seatu, Audi, Bentley či Lamborghini :o

 

Prostě je to mula, která zkouší komponenty nového vozu a na tvaru "kastle" a logu až tak nezáleží. Ovšem to logo Lamba nebo Bentleyho by tam vypadalo dost divně :D Toto mi kdysi řekli členové z fóra kteří k tomuto mají "hodně" blízko :(

 

P.S. tedy nic, co byste nevěděli ...

Upraveno uživatelem pentadius
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...