Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Máte někdo zkušenost (ti co objednávali) nebo ti co sondovali u prodejců:), jaká se dá "vyhádat" na O3 combi sleva? Kolem 10%? Přece jen podle ceníkových cen je drahá a 1,2TSI 77kw v Ambition plus a pár příplatky přes 500.000 je oproti konkurenci trochu mimo..

 

A otázka na znalce konfigurátoru, proč proboha nejde kombinovat paket Dynamic a Ambition plus? To snad dělají schválně..

Odkaz ke komentáři

2George:

 

Dekuji za info, cekal jsem spis zradu ohledne vyhrevu sedacek u Dynamicu.. I tak je to ale dost skoda, protoze se tedy diky triramennemu volantu u Dynamicu nedostanes k levnejsim alu kolum, tempomatu atd. z paketu plus:(. Takhle si clovek musi vybrat a pak tedy asi vetsina sahne po paketu Plus, i kdyz ja bych treba ten Dynamic cerveny dost chtel..

 

2Lucasse:

Ok, to uz zni lip nez cenik:)

Odkaz ke komentáři

MF DNES 10.5., na netu jsou odstavce nějak jinak přeházené a zkrácené

(http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-combi-0o5-/auto_testy.aspx?c=A130430_010759_auto_testy_fdv)

 

"... Podle neoficiálních informací ... teď také vývojáři podvozku intenzivně pracují na úpravách jednodušší zadní nápravy, kterou dostávají verze s výkonem do 110 kW.

 

Důležitější je prozatím velmi neoficiální informace, že by se časem sofistikovanější víceprvková náprava, ... měla dostat jako prvek příplatkové výbavy i pro slabší verze modelu. ..."

Odkaz ke komentáři

Pokud to daji za priplatek budu pekne nas*anej mame objednano s torzkou :wallbash:

proč nasranej?, vždyť torzka je přeci plně spolehlivé, dostačující a bezproblémové provedení, někteří tady za to "položili" skoro život ..... :D

 

 

anebo, že by to bylo opravdu trochu jinak a ti "upálení" kacíři co o tom psali měli trochu tý pravdy ;) :rolleyes:

 

 

Odkaz ke komentáři

spíš je to tak, že "není důležité mít kozu, ale aby chcípla i sousedovi".

Když má jeden torzku, a druhej multilink, nebude se řešit, jestli torzka stačí, ale bude se řešit, proč má jinej něco, co já nemám. Vždyť už s tím začínáš ...

 

Z obchodního hlediska - pokud se najde někdo, kdo za to bude ochoten zaplatit, tak proč to nenabídnout? Pokud se to bude prodávat ve více než 5% případů, může to být i výhodné

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...