Přejít na obsah

mizejici voda


Doporučené příspěvky

ciao panove

 

mam problem s mizejici vodou z nadrzky chladice, naleju do max hladiny, zapnu motor, trosku ho turuju a a je videt, jak voda klesa....pak zhasnu motor a kouknu a voda je niz...kdyz otevru viko tak to nasaje vzduch a voda trosku povyleze nahoru, ale ne do ty hladiny, co byla puvodne.....

ted jsem jel z italie z hor a asi v pulce cesty mi to hlasilo, ze musim doplnit vodu do chlazeni....nic jsem s tim nedelal, dojel jsem cca 400 kilaku do prahy a motor se drzl porad na 90' stupnu....kde muze bejt chyba? praskle testeni pod hlavou?

Odkaz ke komentáři

Může Ti téct voda někde kolem hadic,nebo přímo z chladiče,a v tom horším případě těsnění a nebo ještě hůř:prasklá hlava.Zkus zkontrolovat hadice a chladič,a pak tam dolej tu přísadu na utěsnění chladičů a uvidíš.

Odkaz ke komentáři

Ta voda z prasklý hlavy nemusí jít do oleje ale ven,ale nechci Tě strašit.Nech si někde natlakovat chladící soustavu,a ono se to ukáže,nebo kup to tekutý těsnění do chladící soustavi a uvidíš.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, vlastní OII 2007 2,0 TDI DPF s DSG, kód motoru BMM asi měsíc a mám stejný problém s úbytkem vody v nádržce.

 

Motor startuje jak za tepla tak za studena naprosto normálně, olej nepřibývá, ani kolem víčka na oleje není žádný bílý "sajrajt". Co se týče netěsnosti hadic tak nikde nic nepozoruji. Motor nehulí, prostě se to auto chová naprosto normálně jen pořád dolívám tu vodu.

 

Co jsem ale zpotoroval tak když jezdím pomalu a nijak motor nevytáčím tak ten úbytek naní tak velký ale jakmile jedu svižně tak po cca 100 km mám nádržku na vodu prázdnou.

 

Mám obavy z prasklém hlavy ale nadruhou stranu tenhle problém mají (alespoň z doslechu) spíše 16V motory.

 

Rozvody včetně vodní pumpy jsou měněny před cca 1000 km takže vodní pumpou to být nemůže (předtím se strácela také).

 

Nesetkali jste se s tím někdo ? Díky Petr

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o rok později...
  • o měsíc později...

Dobry den.

Mam uplne rovnaky problem. Mam octaviu 2 r.v. 2004,

2,0 tdi 103kw a minimalne raz za 4 dni dolejem do nadobky tak

3-4 dcl vody - teda s G12 a mam tiez problem so startovanim, ale len rano (prve startovanie)

alebo ked cely den auto stoji, tak vecer tiez. v servise (nie znackovom) mi natlakovali

potrubia, ale na ziadny unik neprisli. auto sa neprehrieva a pod vickom oleja tiez ziadny sajrajt nemam.

Potreboval by som nejaku radu, pracujem na horach a mam strach, ze to v zime ani nenastartuje.

Vopored dakujem za nejake info

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

 Tak to já nemůžu na to říct ani pul slova, maximální spokojenost a upřímě bych 1,9 nechtěl, co se na tom BKD může vysrat? Vstřiky, turbo, to je u každé nafty, max co tam občas u někoho odejde hlava a klapka sání, jinak je to spolehlivé. A to kdy to odejde je asi tak do 5% aut. Což není zas tak moc. Jinak na OII je všechno za babku, takže to nějak vůbec neřeším. 

Odkaz ke komentáři

Zatím jo najeto cirka 13tis a bezproblémů, tak ze začátku výměna mottoru ( koupil jsem ho s KO motorem, nový měl 95tis najeto) nová spojka, spojkový válec, rozvody, oleje filtry, včetně haldexu, + přužný spoj na kardanu a jezdí na normální benál + Verva 100 a průměrná dlouhodobá 8,6L 60% mimo 40% město (Brno) Max spokojenost, ted jsou s tím naši na horách a paráda, tata už chce jen 4x4 :lool: :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...