Doubeq Odesláno Duben 15, 2011 Sdílet Odesláno Duben 15, 2011 Pokud mám STUDENÝ motor, tak nastartuji napoprvé, ale jde to jakoby z tuha,motor se otřese o poznání více než při teplém startu a asi ani ne 10s kouří, kolega koukal, že při zařazení 1 ještě kouří (studený točím do 2000ot) a po zařazení 2 přestane...zřejmě si dělám zbytečné starosti, vždy jsem měl jako soukromé auto benzín a služební v naftě buď vylágrované Pajero, co kouřilo vydatně nebo uplně nového Rangera, což je naopak jak koťátko, rozumě jetý diesel jsem zatím neměl... Díky za vaše názory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Duben 15, 2011 Sdílet Odesláno Duben 15, 2011 Zkusil bych se podívat na předvstřik a vagem to zkontroloval. Ono to zahulí skoro vyždycky při prvním startu studeným, ale vylítne jenom kouř a pak už to nekouří nebo nemělo by moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Duben 15, 2011 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2011 Když jsem vylezl z auta, na neutrál, tak nekouřil, jen na rozjezd a pak za 2 a dobrý... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Duben 15, 2011 Sdílet Odesláno Duben 15, 2011 To bych asi neřešil....pokud ten dým není jak od prasklých kamen.... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Duben 15, 2011 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2011 Dneska bylo tepleji a je to lepší, takže to bude asi opravdu jen moje blbost :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Listopad 14, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2011 Tak přišly zase zimní mínusové teploty a už zase začínají problémy s ranními starty.Je to ASV 81kW.Vyměnil jsem už letos v lednu novou baterii(Varta) a jezdím na palivo ze Shellky,které si sám dodatečně aditivuju doma ještě VIFem(samo zimním).Takže tady problém není. Chtěl bych se optat s čím postupně začít.Když je motor studený,tak se mu moc nechce startit.Tak kde začít?Nechám si poradit.Čím vším to může být a kde můžu co zrobit sám:-).Teď mi i kamarád říkal,že si mám vyměnit palivový filtr-kvůli vodě jestli se tam nedostala.Pak by mě zajímalo po jaké době se mění žhaviče na těchto motrech,ale na budíkách žhavení zhasíná skoro hned. Díky za každou radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Listopad 14, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2011 Nech ty zhavice promerit, to je prvni vec. Filtr je dobrej napad, menit by se mel stejne preventivne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dushky888 Odesláno Listopad 14, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2011 skontrolovat starter, plusovy kabel ku starteru a ukostrenie aj pod baterkou aj na bloku motora. A ako pise Houmik, premerat zhavice (das dole vrchny kryt motora, das dole podtlakovu zasobnu banku z motora a zlozis celu pipku z napajania zhavicov. Bud ich vyskusas hrubsim drotom, jeden koniec na PLUS pol baterky a druhy na zhavic, tam kde bola pipka. Ak to pekne iskri, je tam odber=funguje. Alebo si zoberies klasicku 12V skusacku, svorku das na PLUS pol baterie a hrotom sa dotknes napajania zhavica. Ak skusacka svieti=zhavic funguje) a kludne vymen palivovy filter. Ja ho menim stale pred zimou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomHany Odesláno Listopad 20, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2011 Mám velice podobný problém, starty mi dělají teď při chladnějších či mrazivých teplotách problém. Mám ASV 81 kW. Ráno příjdu k autu a otočím klíčkem, začne se žhavit (žhaví rozdílné časy podle teploty) ... poté co otočím klíčkem a snažím se nastartovat, motoru se moc nechce, ale přece jenom naskočí. Když motor naběhne tak se ozve takový divný zvuk, jako by chrčení, myslím si, že to může být startér. Máte někdo s tímto nějaké zkušenosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Listopad 20, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2011 tak jsem zatím odvodnil podle "Jak na to"palivový filtr a čekám na nižší teplotu.Ale byly 2 nad nulou a nebylo to zrovna přesvědčivé startování.Ale zkoukl jsem že v té průhledné hadici od palivového filtru mám bublinu tak 3 cm.Jak se jí zbavit?.-)) ..jo ještě máte tam taky vzduch v té hadici od paliv.filtru k motoru?To místo si o bubliny při zavzdušnění říká. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Listopad 20, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2011 Koukni tady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
autobusak Odesláno Listopad 26, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2011 ja mam uplne ten samy problem.prvni ranni start spatny a pak uz ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Listopad 26, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2011 No já jsem zatím odvodnil palivový filtr,ale ten byl ok,takže problém jede dál.Ale už je objednaný nový,tak hned jak bude a bude garáž,tak ho tam dám.Teď tu na forku ve vedlejším vláknu psal,že taky ho vyměnil a problémy pryč.Takže jsem to začal tudy.Ale vše mi trvá dlouho.-),ale budu psát dál co a jak.Jinak jsem měnil kabinový filtr a nestíhal jsem koukat v jakém je stavu.Takže jestli podobně vypadá ten palivový,tak se nedivím že mám problémy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Listopad 29, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 29, 2011 Zdravím, tak po dlouhodobém pozorování jsem zjistil, že na start po dlouhém stání v chladu má asi vliv i vlhkost vzduchu a tlak, někdy při -4°C suchu a vyžším tlaku chytne jak za mlada a někdy třeba při +6°C a hnusu nebo inverzi zakucká, je to možné? nebo sem špatná rosnička ...? :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Prosinec 12, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2011 No já jsem zatím odvodnil palivový filtr,ale ten byl ok,takže problém jede dál.Ale už je objednaný nový,tak hned jak bude a bude garáž,tak ho tam dám.Teď tu na forku ve vedlejším vláknu psal,že taky ho vyměnil a problémy pryč.Takže jsem to začal tudy.Ale vše mi trvá dlouho.-),ale budu psát dál co a jak.Jinak jsem měnil kabinový filtr a nestíhal jsem koukat v jakém je stavu.Takže jestli podobně vypadá ten palivový,tak se nedivím že mám problémy. Tak jsem vyměnil palivový filtr-byl na tom blbě,ale problém zůstal.Spadne to pod nulu a moc se tomu nechce startovat.V neděli ráno -3 stupně a start hrůza.Sice na první otáčení-nebylů potřeba opakovaný start.Ale hrozné.Horší jak 120:(.Tak jako další bych chtěl vyměnit žhavící svíčky,páč problém nastává jen při teplotě pod nulou kdy by měly žhavit.Zároveň s tím oběhnu kontakty jak tu někde bylo psáno-baterka u startéru.Zase napíšu posun.Ale jestliže to teď startuje takhle,tak v -15 si myslím,že ani nenastartuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Leden 1, 2012 Sdílet Odesláno Leden 1, 2012 Tak jsem vyměnil palivový filtr-byl na tom blbě,ale problém zůstal.Spadne to pod nulu a moc se tomu nechce startovat.V neděli ráno -3 stupně a start hrůza.Sice na první otáčení-nebylů potřeba opakovaný start.Ale hrozné.Horší jak 120:(.Tak jako další bych chtěl vyměnit žhavící svíčky,páč problém nastává jen při teplotě pod nulou kdy by měly žhavit.Zároveň s tím oběhnu kontakty jak tu někde bylo psáno-baterka u startéru.Zase napíšu posun.Ale jestliže to teď startuje takhle,tak v -15 si myslím,že ani nenastartuju. Takže včera výměna žhavících svíček.Tři byly ko jen jedna funkční. Teď už jen počkat na nižší teploty aby se zjistilo jestli to bylo ono.Byly tam BERU-výměna za Bosch. Nevíte někdo pls jaký je typ těch tří svíček na tom předehřevu chladící kapaliny? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Leden 1, 2012 Sdílet Odesláno Leden 1, 2012 (upraveno) Mám za to že by měli být stejné jako v motoru, Upraveno Leden 2, 2012 uživatelem Mirouch76 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Leden 4, 2012 Sdílet Odesláno Leden 4, 2012 Pls mohl by tu někdo popsat výměnu žhavících svíček na předehřevu chladící kapaliny? Jaký druh svíček se dává?Popř jak se jmenuje ten prográmek na vytypování dílů na octavii I? Koukal jsem že jsou zarezlé jako blázen,takže si nedělám iluze,že fungují,když ty na co jsem měl na startování byly death. Můžou se normálně vyndávat,nebo se musí někde vypustit kapalina? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kastelán Odesláno Únor 12, 2012 Sdílet Odesláno Únor 12, 2012 Můj dopolední start. http://youtu.be/mVm5uTAtbs8 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 12, 2012 Sdílet Odesláno Únor 12, 2012 Nic moc. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kastelán Odesláno Únor 12, 2012 Sdílet Odesláno Únor 12, 2012 To víš je to babička :D. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Únor 13, 2012 Sdílet Odesláno Únor 13, 2012 To teda fakt nic moc, přijde mi, jak kdyby baterka méně točila,záleží taky jak dlouho auto stálo. jestli den nebo týden. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kastelán Odesláno Únor 13, 2012 Sdílet Odesláno Únor 13, 2012 No stálo hodně dlouho. Bez mála skoro celý měsíc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Únor 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 29, 2012 Taková nejtovačka :D , mě startovala překvapivě v těch mrazech skoro jako kolem 0°, ale myslím, že i aditivum odvedlo svoji práci... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Juraj2001 Odesláno Prosinec 8, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2014 Zkusil bych se podívat na předvstřik a vagem to zkontroloval. Ono to zahulí skoro vyždycky při prvním startu studeným, ale vylítne jenom kouř a pak už to nekouří nebo nemělo by moc. ahoj mne to tiez zle startuje trase chvilu rano s nim a dymi ide nepravidelne, uz som skusil vsetko a stale som zavadu neodstranil, porad co s tym prosim ja mam uplne ten samy problem.prvni ranni start spatny a pak uz ok. prosim ta ako si vyriesil starty za studena? mne to tiez tak zle startuje a dymi uz som bezradny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
speKtis Odesláno Prosinec 8, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2014 Když to nakopnu a je kolem nuly, tak mi to taky hulí, na neutrálu z toho jde dost kouře.. Venku je zima a lítá z toho teplej "vzduch", podle mě je to stejnej efekt jako když vydechneš... Nějakých 100-200 metrů mi hulí i za jízdy, ale jakmile trošku vytočim dvojku, je slyšet že odregulovalo turbo a ten kouř úplně přestane... Žádný problémy mi to nezpůsobuje, otáčky držej jak přibitý.. Pokud to máš taky tak, asi bych to neřešil.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luque Odesláno Únor 2, 2016 Sdílet Odesláno Únor 2, 2016 Nějak tu nevidím žádné řešení...začlo mi to dělat to samé... ALH 66kW... když bylo pod nulou tak to třeba po 3 sekundách naskočilo ale tento týden jak je teplejc tak teda ultra porodní bolesti...10s to točí, takový jako kdyby naprázdno, včera to chydlo na podruhé, dnes až na potřetí...Parkuju v garáži, mám tam docela vlhko, ale nechce se mi moc věřit že by snad takový povětrnostní podmínky na to měly vliv...s dvojkovou octávkou jsem takový problémy neměl. Vzduchová bublina v naftové hadičce bývá ráno max. 1 cm délky v té hadičce (většinou ale žádná), což neznačí na spadlou naftu. Baterka má 12,5 V. Samozřejmě další starty jsou bez problémů, motor nehulí, má plynulý chod, ani žádné kolísání otáček, na volnoběh po zahřátí to ukazuje 0,3l/h. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.