Přejít na obsah

1.6 74+75kw chip od Sportmotoru a Cimbu


Doporučené příspěvky

Ne taky to jde....jeli jsme do francie a měl sem 5.6 a nazpátek 5.8 a po dálnici sme jeli většinou 110...a tady to taky jde mladá boleslav kladno sem jel s tempomatem 5.4 a je to s tim že jedeš tak jak máš. Jinak ale při normální jízdě kdy na to nekoukám jsem v léte na 6.5 a v zimě na 7. Ale zase na dálnici při 150tachometrově(takže asi 140 normálně) mi po cestě do plzně z prahy ukazoval 8.5 :palec: to u ž se mi nelíbí :palec: proto neberu že jen nafta umí jezdit levně. tohle v celku taky, ale musíš se hlídat :lool:

 

mysterx888: to máš brzo tak pak popolemizujeme :lool: už sem na cimbu u 1.6 slyšel chválu tak si ještě počkám na tebe :lool:

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři
takže 2 věci:

 

buďto, jedeš brutálně z kopce

máš Vagem ubranou aktuální spotřebu..

 

 

hádám, nemyslíš si, že ti tuto spotřebu budu věřit při 100km/h? :lool:

 

vsak hovorim ze mam spotrebu 5.5L/100km-mesto 50km a mimo mesto 90km :palec:

 

Sentinel ma ten isti motor ako ja a on to vie :palec: cez leto ked mam 18ky + 100kg v kufre tak mam 6.5L ale teraz si dam tempomat+upravui od cimbu tak uvidim dufam ze pojde aspon na 5L :-P

len este sa musim dohodnut s pan cimbu lebo ja som stale v robote a nemam cas lentak behnut do CZ.

inac mam 1.6 75KW r.v. 2005 a naj 52000km

Odkaz ke komentáři

Tak to je fakticky trapny srovnavani , mel jsi na tachu 90 pak si to resetnul a pak uz jenom uplne lehce lizal pedal a postupne ti sla spotreba hore,pri tvim zatazeni auta myslim ty kusy dreva a kila dynamatu kvuli muzice co mas

ti musi zrac vice,tohle udela kazdy ,mel jsem 1.6 75kw a vim o cem pisu

Jeste,kdo by takhle jezdil snad 80 leta baba

Odkaz ke komentáři

to neni pohádka. píšu že tak jezdit jde když chceš ale nevydržíš tak jezdit...psal jsem že jezdim normálně za 6.5 ALE že to jde i za 5.5. Navíc sme nikam nepospíchali a kde bylo např 130 tak sme jeli v klidu za sevou 110 a bylo to furt po pěknějch dálnicí.Spočítejte si to-tam a zpět to bylo 3tkm a tankoval jsem 3x a 4 nádrž sem načal u prahy domu.Jinak sme do francie jeli 2 auta a jel za mnou ve feldě čiplá od cimby+vačka. a ten jel dokonce za 5.3 to sem nechápal protože sem mu říkal že s tempomatem pojedu za mín. Já vám to nenutim :) jen řikám že extremy jsou 5.5 ale i 8.5 za víc sem nikdy nejel. ale do 7 se prostě vejdeš vždycky

 

A právě zvažoval jsem dozadu kotoučovky a ještě taky vytlumit...nakonec sem udělal přední dveře a na kotouče sem se vyprd....přední dveře jenom z toho důvodu že tam jsou furt origo repráky.

Odkaz ke komentáři

já myslel že 74 je živější než 75 ale zase si asi o trochu víc veme. Aspon takovej pocit sem měl u kamarádoví 74. nevim jak velkej rozdíl je u těch motorů vím jen o egrku

 

když sem psal 5.5 nepsal sem že sem s tim lítal ale jel v klidu...kdyby za mnou jelo tdičko tak jede určitě pod 5 o tom žádná jen nechápu proč někdo tvrdí že to nejde.jde a jako důchodce nejezdim a bylo to na trase asi 113km.ono taky dost záleží jak rychle s tim akceleruješ a dostaneš se na 90...to samý když předvídáš a dobržduješ motorem

jinak teorie-výroba nafty?spíš sci-fi a o tom jak se vyplatí nafta by se dalo bavit :) máme doma toyotu a to je trochu něco jinýho než octa...naftáček to je samý chudinka on je venku mrázek :) chudinka dostala špatnou naftu :P chudinka se musí dochlazovat po jízdě ;) s tátou tankuju na jedný benzince já bez problémů a u něj se objevila špatná nafta=oprava vstřiků,čerpadla...nemusim řikat že u toyoty servisu to lezlo do 10tisíců...a to že motor toyoty zvládne určitě horší kvalitu nafty ;)

 

jinak já osobně nemám nic proti naftě....jezdim s dodávkama jak sdi tak tdi...benzín s turbem sem ještě neokusil...určitě bych radši něco silnější oturbenýho ale i se svoji 1.6 sem spokojenej...jen mě docela furt štve ta prodleva na plynu i když sem si na to už celkem zvyk

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři

74kw maji udavanou vetsi spotrebu nez 75kw a jsou o neco zivjejsi :)

 

jinak na delsi cestu a dle predpisu mam odzkouseno dva dospeli a dve deti plus nejaka ta batozina cesta cca160km spotreba dle PC 5,6-6,2L ale opravdu delsi klidna cesta jinak jezdim jen mesto a je to 8,5-10L dle stylu jizdy proste po meste des a hruza :)

Upraveno uživatelem MiR
Odkaz ke komentáři

to vim akorát je divný že má 75 a je slabší ;) na to egr sem slyšel kladný ohlasy po zaslepení....já už jednou klapku měl dost špinavou a právě když sem prudce přidal začla sebou dost škubat. a kolik máš najeto? já tam mám zatim vše původní ke 135tkm....čepy,tlumiče,pružiny jen sem měnil kotouče ale ne že by bylo potřeba ale spíš že sem chtěl.

Odkaz ke komentáři

po zaslepeni jde ten motor lepsi do otacek na vykonu to urcite neprida spis takovej kultivovanejsi chod ,cista klapka a hlavne to uz nepocukava kdyz jedes treba 90tkou a lehce jen lechtas plyn jinak je tam natoceno 106000km a delal jsem rozvody vsechny filtry i palivovy a bosch svicky a ostatni je vse original ;)

Odkaz ke komentáři

Pěkná diskuse....přispěji do mlýna.

Mám sice OII 1.6 75@82kW (Sportmotor za akční cenu 4990,- sleva ještě 500,- byli jsme 2 a myslím že akce stále trvá).

Co se týče spotřeby podle PP, ta se +- nějak razantně nezměnila, ba naopak při sportovnější jízdě krapet stoupá.

Před chipem cesta Karlovy Vary-Praha (140km) ve dvou lidech za 6,2l. K.Vary k dálnici před Prahou (80km) za 5,8l s rychlosti GPS 98kmh tempomat.

Po chipu zatím nevím, ale odhaduju, že to bude +- stejné.

 

Dneska bych si klidně zajel na brzdu před a po chipu.

Do práce to mám 13km a prakticky po dvouproudovce rychlost 100kmh tacho je spotřeba podle PP v mrazech cca.8l a v létě (nebo nad nulou) cca. 7l s lehkou nohou a klidnou efektivní jízdou.

 

Změny po nachipování nejdou nějak převratně poznat, laik to prakticky nepozná. OII je těžší auto cca. 1300kg, ale přece něco - auto lépe reaguje od 2500-3500ot...pak do 5000ot je to +- nastejno a nechá se lehčeji vytočit dále přes 6000ot. , ale jak píšu, nic převratného, je to jen +7kW a +10Nm.

 

Jedno pozitivní echo mám na firmu www.powertec.cz, věřím tomu, že jsou schopní a změří výkon před i po na brzdě.

 

A ještě jedno srovnání sprintu na letišti cca z 0-140kmh.

Auta:OI 1,9TDi 74kw (15"kola) / OII 1,9TDi 77kW (16"kola) / OII 1,6MPi 82kW (17"kola)

OI TDi ujelo skoro o 2 délky auta nad OII TDi. A OII TDi ujelo o 1/2 auta nad OII 1,6MPi.

Nepřesností byly rozdílné velikosti kol, ale až se trochu oteplý, chystáme se to provést znova se všemi 15" koly.

Odkaz ke komentáři

Já když čekal na litáky tam sem jezdil na 15 plechách a můžu říct taky že se mi to nezdálo tak líný a hlavně mi přišlo že si to taky mín bere než na těch těžkejch 17(navíc nějaký no name)

 

a ke sportmotoru i powertecu sem se chystal ale jak sem už psal....prostě mi přijde divnej nepoměr pomalu litr za koně...kdyby v tom byla i brzda před a potom tak dobře to už beru když mi to i předvedou že to tak je.... a jestli to po chipu nepatrně hůř tahle ve vysokejch otáčkách tak to by mi nevadilo přez 5.000 nejdu nebo vyjímečně...jinak nepočítám že po nějaký úpravě to bude žrát mín to asi už ani nejde a navíc přece když chci aby to jelo víc tak si to taky přece víc veme že jo? ;)

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři

No u toho Powertecu to zas není uplně cenově ideální jak píšeš.

 

Když to srovnám:

Powertec - 6600,- + 600,- brzda před a po v rámci chipu (jinak je to brzda 1x 1200,-)

Sportmotor - 4990,- + 2000,- (2x brzda u Powertecu)

Cimbu za 2000,- udělá jen přechody a to jen u OI.

A co oslovit Sportmotor, jestli to nehodí na nějakou jejich smluvní brzdu, ale předem si myslím, že to cenově bude výš než u Powertecu.

 

Ono na tomhle motoru asi není co výkonově vymýšlet (spíš jde o samotný průběh) a s tím by si mohly u Powertecu pohrát?

Ale toť otázka, protože Sportmotor vyndá a rozšroubuje ř.jednotku, odnese někam dozadu a čekáme společně až se vzadu sám ten flash dokončí a možná to samé udělá i Powertec.

Odkaz ke komentáři

Tohle se omlívalo a diskutovalo u Powertecu taky, a potom všem co psali, myslím, že by si nechtěli zničit jméno tím, že podváděli na brzdě, ikdyž to není zcela průkazné...objektivne ti to podle mě neudělají nikde...jedině motor ven a motorová brzda...toť můj názor, na válcové a motorové brzdy jsem ale laik.

 

Nezávislý bude tedy asi Srba za cenu jednoho měření 2300,-, který bude možna ve spojení s jinými chiptunery a bude to to same jako udělat chip u Sportmotoru a nechat odbrzdit u Powertecu.

Odkaz ke komentáři

NO víte kluci mít třeba RSo nebo třeba TDIčko upravený(turbo,chip,vstřiky) tak na tu brzdu klidně jdu a neřešim to. Navíc při tý brzdě jak před tak i potom by se měli dodržet stejný podmínky aby to bylo objektivní...to znamená třeba zahřátý auto,teplota vzduchu vlhkost atd. ALe prostě ta cena třeba u toho powertecu je jak píšeš 6600 a na naftáka 4500 a přitom dostane 3x tolik co my. Proto do toho nejdu. Sejít se třeba v 5 lidech udělat nám cenu že si nás veme jedno dopoledne/odpoledne tak o tom budu uvažovat. Navic sportmotor mám asi 30kiláků a powertec 13 ;) takže když se rozhodnu tak si tam sjedu ale zatim o tom fakt neuvažuju. Možný je všechno, ale nemyslim si že by to šidili a upravovali tady v kladně sem slyšel samou chválu na diesel technik a powertec.

Odkaz ke komentáři
Pěkná diskuse....přispěji do mlýna.

Mám sice OII 1.6 75@82kW (Sportmotor za akční cenu 4990,- sleva ještě 500,- byli jsme 2 a myslím že akce stále trvá).

Co se týče spotřeby podle PP, ta se +- nějak razantně nezměnila, ba naopak při sportovnější jízdě krapet stoupá.

Před chipem cesta Karlovy Vary-Praha (140km) ve dvou lidech za 6,2l. K.Vary k dálnici před Prahou (80km) za 5,8l s rychlosti GPS 98kmh tempomat.

Po chipu zatím nevím, ale odhaduju, že to bude +- stejné.

 

Dneska bych si klidně zajel na brzdu před a po chipu.

Do práce to mám 13km a prakticky po dvouproudovce rychlost 100kmh tacho je spotřeba podle PP v mrazech cca.8l a v létě (nebo nad nulou) cca. 7l s lehkou nohou a klidnou efektivní jízdou.

 

Změny po nachipování nejdou nějak převratně poznat, laik to prakticky nepozná. OII je těžší auto cca. 1300kg, ale přece něco - auto lépe reaguje od 2500-3500ot...pak do 5000ot je to +- nastejno a nechá se lehčeji vytočit dále přes 6000ot. , ale jak píšu, nic převratného, je to jen +7kW a +10Nm.

 

Jedno pozitivní echo mám na firmu www.powertec.cz, věřím tomu, že jsou schopní a změří výkon před i po na brzdě.

 

A ještě jedno srovnání sprintu na letišti cca z 0-140kmh.

Auta:OI 1,9TDi 74kw (15"kola) / OII 1,9TDi 77kW (16"kola) / OII 1,6MPi 82kW (17"kola)

OI TDi ujelo skoro o 2 délky auta nad OII TDi. A OII TDi ujelo o 1/2 auta nad OII 1,6MPi.

Nepřesností byly rozdílné velikosti kol, ale až se trochu oteplý, chystáme se to provést znova se všemi 15" koly.

 

to reálné srovnání je zajímavy.

výrobce uvádí rozjezd z 0-100 km/h a dle papírových hodnot je na tom 1.6 trošičku lépe.

při těch např. 140 to vypadá že je to jiné.

 

Osobně jsme kdysi cimbu oslovil ohledně chipu na 1.6 a tak nějak mi bylo vysvětleno pouze zlepšení přechodových stavů. Navýšení výkou u tohohle motoru v podstatě technicky není možné.

 

nakonec si ale přiznejme, že 1.6 jsme si nekupovali s tím, že od toho budeme čekat sportovní jízdu. pohodový spolehlivý motor na běžný provoz.

Odkaz ke komentáři

Já si s cimbu taky psal. A vysvětlil mi to stejně, ale s tim že mě odkázal na motorexel kde by byla možnost vačky atd atd ale bylo to asi za26 tis tušim a snad na 87kw

 

Jinak dneska sem se lek ;) nechal sem stát auto 3 tejdny (budu měnit světla na xenony) a točila o chvili dýl ;) řikám dobře no stála dlouho v zimě...další starty v pohodě....ale chci se rozject a jenom se auto protáhlou :D řikám sakra ručka dole pod koly nic :smich: tak bud sem zatáhnul moc ručku a přimrzla nebo kotouče protože když sem pak zas auto uklidim tak koukám na destičkách rezavej obtisk destiček :smich: k tomu se mi povolila spona na výfuku auto špinavý jak z pole no špatnej pocit sem z toho měl když sem ji chudinku viděl :( ale po projíždce zase perfekt :)

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...