Přejít na obsah

Odstranění filtru pevných částic


Guest haveljan

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás..... máte někdo zkušenost u tohohle motoru s odstraněním filtru pevných částic??

Chystám se na to a rád bych věděl jestli jsou nějaké zkušenosti...

Slibuju si celkové zlepšení průběhu kroutícího momentu ( předtím jsem měl 103 kW bez filtru a zdálo se mi lepší od spodu)

Kontrolka se mi rozsvítila jen jednou ale nyní ve 104 000km se zhruba ob den zvýší volnoběžné otáčky a v nižších otáčkám občas i škube nebo pocit jako by někdo tahal za provaz auto zpět...)

Očekávám i malinko lepší spotřebu... neboť by mohlo být možné jet i trošku nižší otáčky ( což teď jezdím na višší aby se to neprojevovalo)

 

Předem děkuju za reakce

 

Honza

Odkaz ke komentáři

Ted mi jezdi jedno RS bez DPF a az se ozvou na dalsi ladeni, tak budu vedet jak to je se spotrebou. Bylo to trochu pro ne komplikovane, protoze vyuzily sluzeb konkurence na chiptuning a po chipu cca 10tiskm odesel filtr ( chip takovej masakr ze upalil filtr) pote jim bylo nabidnuto odstraneni DPF ve znackovem serise, ale nejak jim to nefungovalo. Auto prijelo ke mne po 4 mesicich pataliii s DPF 12X programovana ECU a stale regenerujicim filtrem. Auto skubalo, cukalo, hulilo. Ted jezdi 3 tydny cca po mem zasahu a zatim nikdo nevolal. Takze predpokladam, ze to je uz ok. POZOR NA SIEMENS, ne vzdy funguje korektne. U Bosche to je o malinko lepsi..

Odkaz ke komentáři

Ahoj a tím Siemens myslíš vstřiky? nebo to má i jednotku Siemens??

 

Se vstřikama jsem si zažil v 82 000 km, vyskratovaný vstřik... takže výměna vstřiku a kabeláže ( problém je, že kabeláž leží v oleji pod víkem motoru... prý se o tom ví a zhruba 80 000 km je prý normál :-(

 

Jen kdyby ten vstřik nebyl taková raketa...... když se mi to stalo tak se o mě postaral jeden člobrda a platil jsem pár kč... ale příště už mi s tím nikdo nepomůže...

 

škoda, že to má takový mouchy ..

 

Zatím díky

Odkaz ke komentáři
Ahoj a tím Siemens myslíš vstřiky? nebo to má i jednotku Siemens??

 

Se vstřikama jsem si zažil v 82 000 km, vyskratovaný vstřik... takže výměna vstřiku a kabeláže ( problém je, že kabeláž leží v oleji pod víkem motoru... prý se o tom ví a zhruba 80 000 km je prý normál :-(

 

Jen kdyby ten vstřik nebyl taková raketa...... když se mi to stalo tak se o mě postaral jeden člobrda a platil jsem pár kč... ale příště už mi s tím nikdo nepomůže...

 

škoda, že to má takový mouchy ..

 

Zatím díky

vstrikovani je komplet siemens tzn. vstriky i jednotky motoru. Jj s RS si uzivame take. :-(

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
vstrikovani je komplet siemens tzn. vstriky i jednotky motoru. Jj s RS si uzivame take. :-(

 

hele TDI jak si mohu pomoci vagu určit jak jsou na tom vstřiky u RS siemens 67870km a jeden se frajer vyskratnul tak jsem ho vyhodil a zatim to jede ale moc tomu nevěřím a chci mít jistotu díky za nějakej názor nebo radu

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

DPF je uplna kktina....mam o2 rs tdi 2006 150.000km a kupoval som auto s tym ze ten filter odstranim, surovo som ho vykuchal a zavaril aj ked by lepsia volba bola nahradit dutu cast trubkou. auto lepsie taha odspodu aj spotrebu registrujem mensiu. robotu som zvladol sam len softwarova uprava RJ ma vysla 200eu - lacnejsie nezozeniete len keby ste si to vedeli samy. nevyhodou je ked auto stoji teda ma otacky 800/min, dymy lebo ten DPF nahradzuje aj za katalizator. poradim este odfuk vackoveho boxu a poznate rozdiel. ked bude niekto chciet pridam aj fotky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o rok později...

Mam dotaz mam octavia 2,0 TDi 125Kw filtr pevných časti jsem demontoval, a odstranil střeva filtru a opětovně zavařil. jednotku mam take upravenou. Zdá se že auto začlo jezdit celkem dobře. Ale Ve vyšších rychlo stech cca 160km/h + tak auto začne pocukavat ale pořad zrychluje.

 

Muže to být tím že jsem obsah filtru nenahradil pruchozí trubkou? nechal jsem vstup od turba , prazdnou nadobu filtru a pokračovaní do vyfuku. děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři

Myslim ze timhle tomu moc nepomuzes kdyz uz jedno tema mas.... ono takhle se tezko radi idealni by bylo se domluvit treba s TDIFunem a zajet k nemu to by ti poradil asi lip takhle to muze delat treba spatne odladenej soft na odstraneni DPF, vstriky bych vyloucil kdyz jsou novy.... a vubec mel si nejaky duvod odstranit DPF mohla by to byt pricina uz z drivejsi doby, dpf samo o sobe funguje dobre pokud je vse OK, uz jsem to tady psal ale pred tim nez se udelaly vstriky atd tak jsem si myslel ze DPF pujde taky ven ale od doby co jsou novy vstriky ani poradne nevim ze tam DPF je regeneruje se jednou za cas a celkem v pohode.....

Odkaz ke komentáři

No Vyměnily se vstřiky ve škodovce, pote to pořad padalo do nouzaku,pote jsem si načetl stav filtru a byl z 96% plný po diagnostickem vypaleni to bylo dobre jen pár desítek km a zase do nouzaku, a pořad to psalo plníci tlak nedosažen. Po demontáži filtru se to o 95% zlepšílo a autičko jezdi celkem ok :-)

 

Zítra zavolam do TDifun, a nahodou turbina nemuže mit vliv?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...