Přejít na obsah

Moje TDi L&K combi


Doporučené příspěvky

Tak jsem se rozhodl, že vám představím svůj vůz

 

je to OI combi 110 k rok výroby 2001 (bohužel únor :) ) ve výbavě Laurin a Klement najeto asi 165000 km. V tom autě je snad všechno krom maxidotu:

(jsem ani nevěděl co všechno před deseti lety do škodovek dávali)

 

Vše v elektrice včetně řidičovy sedačky

el. šíbr

navigace - původně tam byl i changer ale ten si předchozí majitel nechal asi na památku

celokožené sedačky

béžový interiér

16" papuče

kontrola prasklých žárovek, brzdových destiček.

 

minulý víkend byly vyměněny rozvody a hydroštely a vyčištěné turbo - z jedenácti lopatek se hýbaly asi jenom tři, zbytek byl natvrdo. jak to teď bude jezdit zatím nevím, poněvadž jsem při vyndávání turba urval olejovou trubku, tak musím počkat až mi ji jelda pošle.

při této příležitosti jsem vyčistil egr a u Tdifuna koupil záslepku

 

tady je pár fotek

post-2847-1307994174_thumb.jpg

post-2847-1307994186_thumb.jpg

post-2847-1307994195_thumb.jpg

post-2847-1307994249_thumb.jpg

post-2847-1307994263_thumb.jpg

post-2847-1307994280_thumb.jpg

post-2847-1307994299_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dík

 

Zdar pane. Já mám oktu rv.99 a měl jsem ten samý problém s budíky jako ty!! Oprava mne stála něco kolem 1000kč a od té doby mám klídek. Bylo mi řečeno že je to bolest O1. Myslím že když se poptáš ve svém regionu tak ti oktáváci doporučí někoho v okolí a máš po starostech. jinak tiše ti závidím tvá kolečka L&K !!

 

 

tobě spadly jenom ručičky nebo se ti ty budíky komplet vyply? Mě nefungovaly komplet včetně imobilizeru. Za dvě hodiny sice naskočily ale čas vydrží tak 10 min pak zas naskočí samé nuly. Bude tam nějaká zrada, někdy v týdnu jdou na rozbor.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...