mischicka Odesláno Srpen 6, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 těch 6,5l průměr bych ještě sežral, ale že 175Nm s plně naloženou octavkou slušně potáhne, tak to mi už přijde jako trochu silná káva :( Není naložený jako naložený! Já, manželka, dvě děti, plný kufr věcí na dovolenou (3 kufry, nějaký tašky, 2 balíky vody, autolednice), jedu na tempomat 130 a když chci předjet, tak šlápnu na plyn a v poho, žádná brzda v provozu.... Nechci zabředávat do zbytečných debat, ale tomu se mi taky nechce věřit. Všeobecně jsem fanda a příznivce T(F)SI motorů, ale zázraky neumí ani ony, ale třeba je to jen o definici pojmů jako je "brzda provozu", "šlápnutí na plyn", atd. Odkaz ke komentáři
STIB Odesláno Srpen 6, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 problémy jsou s přeskočením řetězu na rozvodech nebo s jeho vytaháním - blbý materiál, projevuje se to hlukem po nastartovánídále selhává elektronika naklápění lopatek turba a na turbu praská sání, reklamací se děje poměrně dost, vždy mezi 10-20.000 km a je jedno jestli to je 77 nebo 63 kW, tady těch motorů tolik není, ale koukněte na ŠH na fábie .... pokud vím, tak v současné době najíždí inovace právě 1,2 tsi, která řeší ty rozvody, smutné je to, že s rozvody měly problém i první HTP ... Přesně tak,Škodovka nezklamala ,prostě Hromada Technických Problémů. Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Srpen 6, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 hm celkem zklamání, čekal bych vychytaný motor, přeci jen konkurence je veliká. asi bych to neházel na Škodovku jako takovou, je to koncernový projekt, takže chyba VW jako celku, vzhledem k tomu, že TSI dává do všech vozů. osobně se mi TSI moc a líbí a zatím jsme o něm přesvědčen, že si jej dříve nebo později pořídím.(1.4 vypadá mooooc pěkně) Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 6, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 (upraveno) no na Škodovku?, vždyť vývoj šel přece od ní v případě 1,2 tsi p.s. ty rozvody v učebnici jsou dost podobný HTP 74_1_2TSI_77kw.pdf Upraveno Srpen 6, 2011 uživatelem jar_da Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 6, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 uvidíme co v mém případě.. ale výhoda novýho se zárukou k tomu, abych byl v klidu.. a abych během 2 let a cca 80.000km byl schopen říct zda je to zdařilý či nezdařilý počin.. jo a dík za dílenskou příručku.. nastuduju :( Jinak na první pohled jsou rozvody řešeny obdobně jak u HTP.. tak jsi měl pravdu, ale ono zase není moc co jinýho vymýšlet.. První dojmy.. motor se zahřeje po ujetí cca 3-4km.. Myšleno voda (ne olej) - pro rejpaly.. Teď už vím proč. V DP se píše, že má odpojitelné mechanické čerpadlo dokud se motor nezahřeje, tak neběží :) TO SI U TDI MUZU NECHAT ZDAT.. A prubeh kroutaku na papire a ve skutecnosti se trochu lisi... nebo ne ze lisi na stolici.. ale v provozu motor tahne az tak od 2000.. ne od 1450.. ukazetel razeni doporucuje jezdit kolem 1500.. po prerazeni.. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 6, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2011 jen k těm rozvodům, na HTP pak měnili tu vodící lištu za dlouhou, aby vyřešili to přeskakování a tak se právě divím, že se ta závada vrátila, protože mě opět přijde ta lišta krátká, ale podle mých info spíš přeskakování souvisí s vytahaným řetězem, tedy špatný materiál nebo dodavatel, fotou HTP, delší lišta :( Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 11, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2011 Tak dneska ráno natankováno po hrdlo a výsledek je: ujeto 650,3km a natankováno 50,54l => 7,77 l/100km 170km Brno / 350km dálnice rychlostí 160km/h tacho (152 GPS) /20km Praha (10km pouze 1, 2 zastavit) / 100km okreska rychlostí 120km/h tacho (114 GPS) / posledních 10km test drive pro knajpu - pořád plneeej Můj závěr? Vzhledem k rychlostem, režimu jízdy a nezajetému motoru, který se každým kilometrem choval líp a líp, tak věřím, že dlouhodobě se bude dát jezdit 7,0 - 7,5... Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 tak to si myslim, ze na takovy styl jizdy je to slusny... Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 Odhliadnuc od spotreby sa mi ani nechce verit,ze v dnesnej dobe takto niekto moze jazdit,nakolko na 90% by som prisiel domov bez vodicskeho preukazu .Ak by som jazdil po dialnici taky kus 160km/h,davno mam dialnicne audiny za ritou a po okreskach 120 by som nepresiel ani 50km a som skoncil :P Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 to tý 1,2 tsi dávaš hned takhle za uši, kolik to má najeto? Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 To jsem si přesně říkal, nová autíčko a 10km pořád plnej. Auuu Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 14, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 ptal jsem se znamyho servisaka, ze TSI to jen prospeje.. prvnich 500km do 3000 a pak se to nebat protahnout... jelikoz na 3000 otacek na 6 to jede 140 tacho... a na 3500 160 tacho, tak si myslim, ze to neni takovej prusvih.. a parkrat to vytocit do 5000 pri ukazce taky neni spatny.. jinak jezdim 80% casu dle indikatoru prerazeni.. takze vyuzivam 1500-2300.. tak bych v tom nevidel takovej problem.. verte nebo ne, ale da se dosahovat vysokych rychlostnich prumeru pri relativne nizkych otackach... takze asi tak... a motor kazdych 100km se zlepsuje a zlepsuje... nemyslim, ze bych ho trapil nebo nicil.. Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 3500ot je v pohode,ale kratkodobo a nie na useku 350km pri motore v zabehu.Je to najlepsi sposob ako sa dopracovat k tomu aby motor zral olej.Ci to je TSI,alebo MPI zabehavat sa musi rovnako,nezabehava sa turbo,ale motor,ale ako som pisal,tie rychlosti beriem s rezervou.Mozno by viac napovedala fotka s priemernou rychlostou a poctom naj km. Co sa tyka poklesov spotreby po zabehu o pol litra,alebo nebodaj o liter by som bral tiez s rezervou,mam druhu novu skodovku a spotreba neklesla ani o 1 deci. je stale rovnaka,ci ma auto 100km,alebo 40000km.Skor to pripisujem tomu,ze to niekomu dost zerie tak zmierni tempo. Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 14, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 P2P mi poradil po 5000km vymenit olej a filtr.. zbavit tak motor spon a bordelu... Byt to tak nevypada, ale chovam se k nemu slusne. Po dalnicnim tempu dochlazuji vzdy cca 2 minuty na volnobeh.. Motor pomalu zahrivam... dokud neni zahratej, tak netocim pres 2500 atd.. Bohuzel prumerku nevyfotim, pac neni PC. Ale dalo by se to spocitat.. Tento tyden jedu Prahu - Mladou Boleslav a zpet... Taky Ostravu pres Olomouc a Uherske Hradiste. Takze dalsi 2 nadrze tak su zvedavej jestli zacne spotreba uz ted klesat nebo ne.. A prumery si budu dopocitavat a za tyden podam hlaseni Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 Kalic mna osobne ta spotreba ani moc nezaujima,ale skor ma zaraza ta rychlost na takej dlhej trase bez pokuty,ak je to skutocne tak,to mas ozaj stastie . Ja som TDI zabehaval velmi setrne a na to ze je to dizlak nemusim od vymeny po vymenu cca 25tis km dolievat olej,tak aby si si auticko zbytocne hned na zaciatku neopotreboval viac ako je ucelne :P Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 14, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 jj je to stesti... ale clovek musi predvidat apod... naposledy jsem platil 2 roky zpatky.. TUK TUK.. Nikdy jsem u svyho auta nedolival olej mezi vymenou... Vzdy jsem mel nastaveny pevny interval 15tkm a choval se k autu slusne.. byt s vyssimi rychlostnimi prumery.. takze asi tak a ke spotrebe jeste jeden nazor.. pokud je auto dobre zajety, tak jede lip a s nizsi spotrebou.. pokud je to lenoch lenivej, tak si pri stejnym rezimu jizdy vezme vic.. Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 14, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2011 Nj nj,lenze ja mam predlženy serv interval 30000km a tam nedolieva malokto .Kamarat zabehaval take iste auto podla "tvojej" teorie a za tych 25-30tis 2x dolieva.Vykon mala moja stale vyssi a az kym on nechipol. Spotrebu vobec neriesim,nakolko je velmi nizka aj s 225 pneumatikami. Na zlenivenie zabehom neverim,skor naopak,nakolko ja som vzdy zadehaval setrne a na max ot. len kratkodobo,ci som si zabehaval auto,alebo motorku,ci lodny motor,pri porovnavani s rovnakymi motormi,resp autami vzdy moje tahalo lepsie,ale hlavne menej zralo a bolo tichsie. O tom predvidani hovoril aj kamarat,ktory je teraz je bez vodicskeho preukazu. Ja jazdim po dialnici 139 GPS,co je stale pod hranicou pokuty. Na vymenu po 5tis nie je dvovod,nakolko olej ktory mas v motore nie je jeho prva napln. BTW,ked uz hovorime o tej spotrebe oleja v suvislosti so zabehom, ty nezabehavas nahodou prve auto? Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 16, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 16, 2011 zabehavam uz nekolikate.. aktualne spotrebovana druha nadrz.. 703km 49,31l => 7,01 l/100 km (palivo Shell Fuel Save) 2Niki: struktura prvních cca 200km Brno a okoli, zbytek z dneska Brno-Ostrava 1h20m, Ostrava-Olomouc 45m, Olomouc-Kunovice 1h15m, Kunovice-Brno 1h.. prumery si dopocitej... ale ve strucnosti stejny rezim... dalnice cca 150tacho, okreska do 110-120 tacho.. kdyz je volno samozrejme.. 80 za kamionem nepocitam.. Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 16, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2011 Spotreba nie je zla,taka priemerna pre benzinovy motor,kazdopadne ti ju verim,samozrejme treba brat do uvahy aj pouzite pneumatiky,ale dobra . Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 16, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 16, 2011 diky niki... (pneu zatim 195R15... ty samozrejme spotrebe napomahaji..) Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Srpen 16, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2011 hmmm, pěkné vozítko ;) jen mi přijde trošku blbost kupovat TSI do firmy, kde se předem počítá, že to auto najede ročně 30-40tisíc... jinak pěkná barva, spotřeba na benzín nádherná ... jen nevím, sám jsem Classic Primu řídil asi 2000km v 98% dálnice Brno - Praha a zpět, ale po cestě mě třeba bolela ruka od plastové řadicí páky... ty zatím takové poznatky nemáš? Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 no v plánu byla Tour 1.6MPi.. toto si myslim, ze je lepsi varianta.. TDI v planu nebyly.. jednak +100.000,- / ks navic pri nakupu 13 aut behem srpna a zari podstatny rozdil.. No ruka ani nevim.. asi vim co mas na mysli... neni uplne nejpohodlnejsi.. ja mel v OII vzdy DSG, tak tezko srovnavat. Ale ve Fabce mam urcite lepsi a pohodlnejsi radicku.. (kluci Ti stejne doporuci dat tam radicku ze Supa - takze at classic nebo Ambiente je jedno) Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 Ja som radicku vobec nevnimal az kym som ju nevymenil za Superbacku,ktora mi zozaciatku dost vadila a az po case som si na nu zvykol.Inak manual "zakazuje mat polozenu ruku na rychlostnej pake. Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 a je to tu zase.. debata o položené ruce na řadící páce :lool: je prokázaný, že je to blbost.. nemůže to nijak uškodit řazení.. Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 Je to pisane v manuale?Je. Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 nevím, protože manuál nemám :lool: a i kdyby to tam bylo napsaný, tak mi to je jedno :D Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 jestli to tam je napsané, tak ne z důvodu převodovky, ale z důvodu bezpečnosti, protože ruce podle knih patří na volant :lool: Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 :lool: Ale vazne je tam napisane z dovodu opotrebovania prevodovky. :D Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Srpen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 kuci nehadejte se.. jinak jak jsem predtim uvadel, ze papirove by to melo tahat od 1700 a ve skutecnosti od 2000, tak uz to neplati... auto se rozjezdilo a taha cca od 1800... :lool: Oblibil jsem si 4° - na okresce za kamionem 80 a pred nim 120-130... 2jar_da: muzes pls taky zmerit tu elasticitu na tve 1.4TSI?? Diky Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 17, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2011 jasně, můžu, jen mě posunuly termín dodání auta z půlky srpna na půlku září, takže až potom :lool: , ale bude to trochu zkreslené, bude to G6 Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky