Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Martin ASV

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    313
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Martin ASV

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

345 zobrazení profilu
  1. problém vstřiky

    Na budíky jsi se ptal i jinde na foru,budeš je mít špatně nakodovaný,zřejmě nějaká anglie.
  2. Auto padá do nouzáku

    Ano,to bývá také,že chodí ztuha,zarezlá. Vyměnil bych a při té příležitosti rukou opatrně rozhýbal regulaci na lopatkách.
  3. Brzdová světla nesvítí

    No a + ti jde do objímek? Žárovky co,nové? Prohlídni svorkovnici v levém podběhu kufru.
  4. Tehlice z cupry r

    S3 má puky z TT a vyztuženou nápravnici.
  5. Tehlice z cupry r

    Myslím,že ne. Ta náprava je celá jiná. Celou vyměnit i s mostem a nebo nic. A nic tím nedocílíš. Udělej to jako na S3 a je to lepší.
  6. Strešná lišta

    Šikovný!!!!!
  7. Taky si říkám,špatně nakodované. Jsou třeba pro GB.
  8. Na jak dlouhé trase? Okamžitá spotřeba na volnoběh je kolik?
  9. Auto padá do nouzáku

    Turbo se vyčistí,žádné jiné.
  10. kontrolka na budíku

    To je imobilizér. Ten druhý klíč není spárovaný s ŘJ auta. Za někým,kdo má VAG a spárovat,dokodovat.
  11. mot.olej ASV- 230.tis km

    S 5W-40 ti zdvihátku budou klapat. Dej 10W-40a budeš spokojený. Oni jsou u nás,teda u vás -20°C více jak dva dny 24h? Vpohodě to natočíš.
  12. značky rozvodu

    Hledej na setrváku.
  13. Pozitivni odklon na pravem kole

    A co? Sjíždí se ti gumy,tahá to ke straně? Ne? Neřeš. Taky nemáš stejně dlouhé ruce,nevadí ti to a řešíš to,jsi méněcený? Asi ne.
  14. EGR ventil prosakuje

    Ano,přes odfuk kliky. To je zákon pístového motoru. Kolik ti to žere oleje a jaké viskozity? Zatuhlé lopatky turba se neřeší výměnou turba. Ten tvůj servis přišel k novému turbu za hubičku.Navštiv i dieselpowerforum.
  15. EGR ventil prosakuje

    Když netěsní pístní kroužky,směs uniká pod píst a vytváří přetlak v klikové skříni a tento přetlak je odváděn právě oddychem z víka ventilů do sání i s olejem. Takže v sání vždy bude olej a netěsný EGR vyřešit výměnou za nový. ( Jak dlouho tam je současný,tak dlouho přibližně vydrží nový ) Jestli pouští turbo pořádně nezjistíš. Spotřeba oleje závisí na tom,kudy uniká. Jinak repas turba není z hlediska šetření dobrá investice. Co se stalo s původním,vždyť za normálních okolností je turbo nezničitelné.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. a politikou ochrany osobních údajů.