Přejít na obsah

kubisz

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

kubisz's Achievements

0

Popularita

  1. tady uz sem PF nemel, takze moc nevim; asi nejaka spatna komunikace s GW; ale obecne neumi ty budiky spis ta BT jednotka? nekdy taky pomohl spis downgrade, nez uprgrade u teho PF; alda by mohl vedet
  2. na O2 pred FL sou este "cerveny" budiky a tam to nefungovalo podle me spravne nikdy; bezi tam nejaka emulace a to PFko moc neumi; pri hovorech to zatuhava, stejne tak pri prochazeni telefonniho seznamu... pokud umi BT jednotka cerveny budiky, je lepci to na PFku vypnout a nechat to jen na jednotce
  3. ahoj, nabizime tourana, diky za prostor: VW Touran "Life!", rv. 2014, cca. 225 tis. km; 2. majitel, od cca 90 tis.; původ DE; W V GZZZ1TZEW 077197 2.0 Tdi 103kW 320Nm CFHC, olej 15 tis. / výměna; pravidelný VIF mapy SGS cca 130kW 380Nm; DG OFF v cca 90 tis. DSG 6 DQ 250 mokrá, olej cca 50 tis. / výměna; mapy pro úpravu řazení OIL ASH volume - 0,13 / 0,18 - stav DPF, indikace vypalovani pres diodu na budicich (Jirka Ergo) 5 mist tažné odnímatelné originál 13 PIN nová baterie, úprava fce. rekuperace pro stabilní dobíjení nové tlumiče přední, zadní; vinuté pružiny CROSS (zvýšený podvozek cca o 2 cm) nové rezervní kolo dojezdové, nářadí v rezervě MF volant s řazením DSG el. sklápěcí zpětná zrcátka, pravé zrcátko při parkování sklopné; vnitřní samostmívací; dynamické LED blinkry OSRAM s homologací; osvětlení prostoru pod zrcátky TPMS pasivní - hlídání tlaku v pneumatikách RNS 510, digitání radiopříjem (DAB), Bluetooth Handsfree - GPS navigace s mapami ve verzi z r. 2021, MDI (USB) centrál se SAFE a alarm s pohybovými a náklonovými čidly nezávislé topení Webasto s Telestartem (radiové dálkové ovládaní) s možností Thermo Callu (ovládaní přes SMS; cena dohodou) bixenony s DLA, mlhovky s corner funkcí; výbojky OSRAM NB sklápěcí sedadlo spolujezdce; síťová přepážka do interiéru zimní výbava - měření úrovně kapaliny v nádobce ostřikovačů; vyhřivané trysky ostřikovačů asistenti: PLA samoparkování, automatická aktivace sensorů při zpomalení Sign Assist - čtení dopravních značek Lane Asist - vibrace volantu při vyjetí z pruhu; vedení auta v pruhu Dynamic Light Assist - automatická světla (dálková, vykrývání před autem jedoucích vozidel); AFS statická natáčecí světla + cornering s mlhovkami Hill Holder - automatické podržení vozidla při rozjezdu do kopce Driver Alert Control - sledování únavy řidiče Rain and Light Sensor - automatická světla, stěrače Comming Home / Leaving Home - osvětlení vozu při odemčení / zamykání pro lepší viditelnost okolí vedená servisní historie k nahlédnutí (původní od VW, nynější elektronicky), 2 PU s opravou v autorizovaném servisu a z originálních náhradních dílů (seznam poškozených věcí k nahlédnutí) - bez výraznějšího poškození vozu a bez vlivu na nosmé části; spotřeba cca. 6,5l / 100 km dle aplikace SM na kapote a nad celnim sklem ochrana pruhlednou folii proti kaminkum; 3. znacka pro nosic kol aktulálně po výměně motorového oleje, brzdové kapaliny, STK (další 9/2024), sbíhavost; kola 16", 215/55 letní GoodYear Efficient Grip 2 (jeté 1 sezónu) v odpovídajícím rychlostním i zatěžovém indexu (disky i pneu zapsány ve VTP), dalnicni znamka na RZ do konce roku 2022, registrace v OCIS více info na požádaní (reporty CV, Ceb, výpis z el. srv. knížky apod.); reporty či měřené hodnoty VCDS na požádaní; foto orientační; stav exteriéru a interiéru odpovída nájezdu a užívání; v době prodeje bude auto kompletně vyčištěno, díííky cena dohodou, cca 265 tis.
  4. zkuste aldu: https://www.facebook.com/alda.alessi.9
  5. tady sou podle me este "cerveny budiky", i kdyz barva textu je bila 😉 cili DDP protokol
  6. pry jsou auta nastavena pri preprave, takze pokud to neprenastavi autosalon, tak muze byt problem... mozna nejaky spatne vypnuty transportni rezim?
  7. to je peknej konfigurator; nebyl by sim odkaz? diky
  8. kubisz

    Zkušenosti

    holt mu to asi nesedlo... BTW. pri prepnuti na SPORT se to trebas nevypina? diky
  9. kubisz

    Zkušenosti

    nekdo to asi slyset muze, nebo to taky nemusi fungovat uplne tak, jak by melo a pak to vydava nejaky jiny zvuk, nez je bezne... vypnout by teoreticky mohlo jit odpojenim datoveho konektoru od baterie, nebo upravou SW v jednotce... motorpower by mohl vedet
  10. nestalo by za to vybrat nekolik podstatnych hodnot a zmerit je pri jizde s pozadavkem na regeneeaci? tam by pak mohlo jit odhalit smer, kde patrat...
  11. kubisz

    Mysi v interieru

    pokud je tam neco nelaka, tak sou cryri mista, kudy se tam muzou dostat, ne? mozna se zamerit na tohle... myska / hrabos vyskoci celkem vysoko, ale spis poleze...
  12. mozna toto? : ale jinak uz snad celkem znama vec a da se resit vymenou toho "presuvniku"
  13. ten pocet radku je max, co se da na barevnym MFD z PFA+ dostat? diky
  14. ad DPF u PD: to cidlama nebude, nebo ty cidla sou uplne vadny, protoze regenerace probiha opravdu vzdycky +- po 400 km... at jedu celejch 400 km po dalnici, nebo se couram po meste...
  15. ta periodicita by me taky zajimala... da se pripadne nejaka mez nastavit? na PD regeneruju cca po 400 km, at je zaplneni 5, nebo 50 procent, diky kuba (tptlk)
×
×
  • Vytvořit...