Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


146 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Uvažujem o výmene klasického volantu za multifunkčný, no nie som si istý, či je nutné vymeniť aj podvolantovú RJ.

Snažil som sa niečo vypátrať v ETKE, sú tam uvedené len RJ 1K0 953 549 s indexami CH pre lavostranné a indexom CD pre pravostranné riadenie.

 

V mojom aute je RJ s indexom CP s pôvodným kódovaním 000033, skúsil som ju dnes cvične bez výmeny volantu prekódovať na 000533 alebo 000733, ale hlási chybu - na pozícii 000x00 berie len 0. Vyzerá to teda tak, že nepodporuje MF volant.

 

Akú RJ s akým indexom mám zháňať, aby podporovala MF volant a fungovala vo FL MR2010 Ambiente? Aj v najnovšej ETKE s aktualizáciou 314 tieto info úplne chýbajú, a nemám po ruke žiadny voz MR2010 s MF volantom z výroby :lol:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem nějaké info anglicky, ale o CP se nepíše.

viz. http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...itting_%281K%29

 

* Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A)

o Lowline

+ Part Numbers: 1K0-953-549

o Supported Features: None

o Midline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-A

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

o Highline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

 

 

* Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D)

o Lowline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE, 1K0-953-549-BM

o Supported Features: None

o Midline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-BF, 1K0-953-549-BN, 1K0-953-549-BR, 1K0-953-549-CA

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

o Highline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-CC

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

 

 

* Type III (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-654)

o Lowline

+ Part Numbers:

o Supported Features: None

o Midline

+ Part Numbers:

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

o Highline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-CD, 1K0-953-549-CH

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Joska: Ja som našiel toto, týka sa to Golfa - ale jednotka CP tam nie je nikde spomenutá. Známy má firemnú 1,6 TDI vyrobenú v septembri, tiež Ambiente bez žiadnej výbavy navyše, on má index CQ. Takže tých RJ začína byť vcelku dosť moc verzií :lol: Najideálnejšie by bolo zistiť, aký index má Ambiente 2010 vyrobená niekedy v lete s MF volantom z výroby :D

---

PN 1K0-953-549-CM, 1K0-953-549-CN supports cruise control, trip computer

PN 1K0-953-549-CD, 1K0-953-549-CF, 1K0-953-549-CH supports cruise control, trip computer, multifunction steering wheel

---

Mám ale taký pocit, že tieto sa dávali do MR2009, našiel som jeden scan z Ambiente 2009 a tá mala index CN...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Fakt tu nie je nikto, kto má MR2010 s MF volantom z výroby?

 

Vraj MR2009 sa od MR2010 líši v tom, že MR2010 už nemá uhlový snímač na volantovej tyči, ale je priamo súčasťou servoriadenia :) Preto sú asi iné indexy podvolantových RJ pre MR09/10...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Fakt tu nie je nikto, kto má MR2010 s MF volantom z výroby?

 

Vraj MR2009 sa od MR2010 líši v tom, že MR2010 už nemá uhlový snímač na volantovej tyči, ale je priamo súčasťou servoriadenia :) Preto sú asi iné indexy podvolantových RJ pre MR09/10...

Má ho omicron a podvolantovku má CH. Výbava LaK+.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík za link, v prepočte to je 140 eur, plus nejaké to poštovné - tu je oficiálna koncová cena 158 eur, takže moc by som neušetril...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

omicron: Áno ďakujem, Joska ťa predbehol :smich:

 

Ja som medzitým bádal, prelustroval som cca 20 áut rôznych výbav MR09 aj MR10, a empiricky som dospel k nasledovnej identifikácii podvolantových RJ podľa indexu:

  • CP, CQ = podpora PP a tempomatu, len pre autá bez snímača uhla natočenia volantu pod volantom(MR10)
  • CM, CN = podpora PP a tempomatu, len pre autá bez snímača uhla natočenia volantu pod volantom(MR09)
  • CD, CH = podpora PP, tempomatu aj multi volantu, pre autá bez snímača uhla natočenia volantu pod volantom(MR10)
  • CF, CH, CK = podpora PP, tempomatu aj multi volantu, pre autá so snímačom uhla natočenia volantu pod volantom(MR09)

Je zvlášte, že sa jednotka s indexom CH sa objavuje aj v MR09, aj MR10. Výbavovo aj časovo takmer identické autá MR10 boli raz osadené RJ s indexom CD, raz s indexom CH :smich:

Takisto zaujímavá info je tá, že v prípade poruchy alebo závady podvolantovej RJ v rámci záruky, ide objednať ako nový diel len už len index CD alebo CH.

 

V každom prípade, od dnešného dňa úspešne "multivolantujem" aj ja - použil som tú s indexom CD :)

Upraveno uživatelem 160R
Doplnený text kurzívou.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A jak je to u multif. volantu s padlama pro DSG prevodovku ? da se to dodelat aby to fungovalo do octavie 2006 ? znamej se me na to nedavno ptal... staci pouzit spravnou podvolantovku, gateway a jeste neco dalsiho ?

Upraveno uživatelem JasteR

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi viděl O2 bez G85??? To ani nemůžeš myslet vážně....spíš jde o to kde je umístěn a to co tu píšeš jsou občas úžasné bludy...viz kódování HF sady. Tam jde o to zapnout jen BAP protokol a ty popisky co jsou ve Vagu už dávno neodpovídají skutečnosti.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To melo byt na koho ? predpokladam, ze ne na me, kdyz jsem to o kodovani nikdy nic nepsal... predpokladam ze reakce na prizpevek vyse, snimac natoceni volantu je snad vzdy ne ? akorat pro verze bez a s ESP ne ?

..zajimal by me ten multifunkcni volant s padlama pro DSG na octavku 06 da se to dodelat ?

Upraveno uživatelem JasteR

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Pokud máš podvolantovku CP tak kup s CD na konci.

 

A čo by robila podvolantovka CP v MR2006?? Zasa si si neprečítal otázku, ale zareagoval si rýchlo ako blesk - hlavne že máš ale sprosté kecy o tom, kto tu píše bludy ;)

 

Jaster, snažil som sa nájsť nejaký predfacelift, ktorý má multivolant a DSG s radením na volante a zistiť, čo tam je za RJ, ale nenašiel som žiaden taký voz.

Pre MR09 a MR10 ale platí, že nie je rozdiel v použitej podvolantovej RJ, ak je obyčajný multivolant alebo multivolant s pádlami. Ak plánuješ dorábať volant do MR2006 a meniť aj gateway, tak by som jednoznačne bral podvolantovku s indexom CH. Malo by to potom fungovať :smich:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zde jsem odpověděl....klucí máte tady v tom nějakej chaos :lool: ;) :)

 

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s=&a...st&p=166023

 

To je to přesouvání....

 

No a tohle na co jsi se ptal byla reakce další, která odpovídala na tvůj dotaz. Hmm tak ti nějak čoveče nerozumím...

 

Jinak necituju. Je to zakázané.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Chytří chlapáci, potřebuju poradit, sháním podvolantovku pro MF volant CH viz můj inzerát dostal jsem nabídku na CD můžu ji vzít ? mám OII face modelový rok 2009, výbava Ambiente+

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

OK, děkuji moc Ferdo, člen fora 160R mi napsal že asi potřebuju CH, že CD je až od modelového roku 2010, tak práve jsem na vahách, jestli už mám snímač otáček v řízení či v páčkách na volantu, tam je prej ten zakopenej pes:-(...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ferda, nerád, ale musím ťa opraviť - dorábal som multivolant do faceliftu MR2010, dával som jednotku CD. Kupoval som ju od človeka, čo sa snažil dorobiť multivolant do facelift MR2009 a jemu jednotka CD nefungovala, kvôli snímaču uhla riadenia.

 

Miles, pozri prílohy - na montážnom prehľade spínačov na stĺpiku riadenia máš ako číslo 7 označený snímač, dôležitý text je posledná veta. Autá s pravostranným riadením od 22KT/08 (niektoré MR2008 a všetky MR2009, keďže modelový rok sa kvôli facelitku lámal k 45KT/08) a ľavostranným riadením od 22KT/09 (teda MR2010) majú snímač uhla natočenia volantu umiestnený dole v prevodke riadenia.

Toto je uvedené aj v ETKE, kde sa spomínajú jednotky s indexami CD a CH, je však u nich uvedená len čiastočná informácia, konkrétne to, že CD je pre pravostranné a CH pre ľavostranné riadenie - nespomína sa už nič o modelovom roku, táto info je jedine v ELSE.

Na ďalšej prílohe je popis osadenia svorkovnice na podvolantovej RJ. Červeným rámikom je označený konektor pre snímač uhla natočenia volantu, zeleným je konektor pre vratný krúžok na volante.

Na zvyšných dvoch fotkách je nafotená jednotka CD, ktorú som dával do svojho auta MR2010. Pekne je vidno, že konektor G nemá osadené piny, a teda nepodporuje snímač uhla riadenia umiestnený na volante.

Miles, ty máš MR2009, takže potrebuješ takú RJ, ktorá má na konektore G osadené piny - a to je presne jednotka s indexom CH alebo CF. Presne tak, ako som písal v príspevku o kúsok vyššie.

Ak si to chceš overiť, sprav si diagnostiku, máš Ambiente MR09, takže teraz tam máš index CM alebo CN. Keď túto starú jednotku vyberieš, budeš mať konektor G osadený pinmi, ale v konektore F ti budú chýbať piny 9 a 10 (lebo nepodporuje multivolant).

 

Takže suma sumárum - do MR2009 potrebuješ buď index CF alebo CH. Index CD skúsiť môžeš, ale na 100% ti bude nanič, pretože sa nezbavíš chýb týkajúcich sa serva a ESP.

g85.jpg

j527.jpg

S6300974.JPG

S6300976.JPG

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to viděl na vyhledání infa pomocí VINka pak bude jistota na 90% a nebo vyčíst co máš nyní za jednotku a pak je to 100%. Jednotku CH nebo CK už jen tak neseženeš a v servise stojí kolem 3.700,- To mi přijde na pokus jako drahý špás...

 

To 160R - jednotka CD se nechá sehnat i kolem 1000,- a prodáš jí dál určitě.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.