Přejít na obsah

Brzdy brzdí až na druhé sešlápnutí.


codek

Doporučené příspěvky

Zdravím, koupil jsem oktávku 1 kombajn a zjistil jsem, že brzdy brzdí tak jak by měli až na druhé sešlápnutí pedálu. Když třeba 2 minutky nebrzdím a pak potřebuji prudce zabrzdit, tak jde brzdový pedál úplně bez odezvy až tak k 80% (0%=nesešplápnutý pedál - 100%=pedál na doraz na podlaze) a až v posledních 20% dráhy pedálu to brzdí ale dost slabě. Zato když pedál zmáčknu jednou, třeba i rychle, a hned potom podruhé, tak na druhé šlápnutí brzdí už od 50% a brzdí krásně jak by mělo. Co jsem na to přišel tak si vždycky jednou zmáčknu (napumpuju) a brzdím až druhým šlápnutím :D šílenost 

Poradíte co s tím?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Tak se taky přidám. Auto pořád nebrzí i když je několikrát odvzdušněno, tak mi to připadá, že je to pořád zavzdušněné auto jezdí denně a na kotoučích je pořád takový film vis foto.

Na kotoučích najeto cca 8-10 tisíc i destičky nové s kotoučema.

Díky za nápady.

Ještě přidám, že jsem měřil podtlak a ten je -0,8 takže podtlak funguje a na 3x šlápnutí to klesne na -0,6 tak podtlak je dobrý.

začalo to dělat po výměně zadních třmenu z octavie RS

IMG_20190616_170057.jpg

IMG_20190616_170047.jpg

Upraveno uživatelem kovikovi
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...