Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Sign in to follow this  
bossik

nedobíji při zapnutí vrtule chladiče

10 posts in this topic Last Reply

Recommended Posts

Zdravím, nevíte někdo čím by mohlo být ,že při spuštění vrtule chladiče se mi rozsvítí i kontolka dobíjení ? Jak vrtule vypne vše je v normálu. dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastartuj auto,zapni světla a změř napětí na baterii.Měla by být 13,6 V pokud si pamatuju.Někoho popros aby Ti šlápl po plynu(napětí by se nemělo měnit)

Pokud bude napětí při testu kolem cca 12V tak je špatně(regulátor dobíjení nebo altík)

Berto jako variantu,ne pravidlo.Chyba může být i v elektroinstalaci

Edited by Radas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri nastartovanem motoru by melo byt napeti 14,4V a pri zapnutych svetlech by melo napeti klesnout jen 2-3 desetiny voltu, takze by se porad melo pohybovat kolem 14 V!!

Pokud je pod 13,5V tak je neco spatne, tzn. altik, ukostreni nebo vyhrate kabely nad baterkou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si dal do auta voltmetr, pak se najednou při zátěži ( klima...) drželo napětí směrem k 13,3V a zjistil jsem přechodový odpor kabelu od altíku na baterce. Po 1km jízdy měl kabel od altíku na baterce přes 100 st. Přelisoval jsem ho, promazal a napětí při zátěži hned 13,9V. Možná mi to zachránilo auto, od té doby kontroluji každé jaro a podzim.

 

Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rovnou nový kabel.Nejlépe si si ho sám udělat. Kabel ke startéru také.

Také bývají volné,vyhřáté spoje vinutí altíku - diodový můstek. Je to jen zamáčklé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám altik nový a díky volmetru vidím každou anomálií

Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam v aute taky voltmetr, takze jsem diky nemu taky zjistil, ze mi jde pri zatezi napeti hodne dolu (v lete i pod 12V). Mel jsem vyhraty kabel mezi altikem a baterkou (ten konec u baterky) a ten konec tak hral, ze mi zacal tavit plasty okolo toho kabelu. 

Vymenil jsem tedy cely kabel za novy (tusim prurez 10mm, je silnejsi nez origo) a ted uz mi napeti drzi i se zatezi kolem 14V 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, po dlouhe dobe zpet. Nemel sem ted moc casu a navic auto bylo asi 3 tydny v servisu po srnce.  Nic zaver je asi takovy, ze zavada se bude muset projevit :-) Vypada to, ze to asi vrtule zpusobovat nebude protoze mi to problikne nekdy i kdyz je to jeste studene. Prosel sem kabel od altiku az k baterce a vypada dobre. Nikde specenej nic. Ocistil a prostrikal ten konektor jak jde na altik a zadna zmena. Kazdopadne na baterce je normalne 14,4 14,5. Zapnu svetla lehce poklesne a hned zpet 14,4. Vcera sem prijel domu a zrovna se mi to rozsvitilo tak jsem vzal merak a na baterce 14,5. Tak to asi nebudu resit dokud to fakt nebude dobijet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Important Information

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Guidelines, používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. a politikou ochrany osobních údajů - Privacy Policy.