Guest zabak Odesláno Prosinec 1, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2009 Mohl by mi někdo poradit s doděláním tempomatu.Mám OII verzi classic takže jednotka která neumí skoro nic a co jsem slyšel tak se tam ještě natahuje nějakej propojovací kabel.Dík za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jl241 Odesláno Prosinec 1, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2009 Tiež by ma zaujímala dorábka tempomatu do OII FaceLift, vo výbave classic. Je potrebné mimo nového typu tempomatovej páčky aj niečo dorábať alebo prerábať? Dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Prosinec 1, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2009 Tiež by ma zaujímala dorábka tempomatu do OII FaceLift, vo výbave classic. Je potrebné mimo nového typu tempomatovej páčky aj niečo dorábať alebo prerábať? Dík. Jojo, pravda, možná budeš muset dotáhnout kablík, nebo i vyměnit jednotku. Kdyby jsi potřeboval, tak jednotek mám mnoho a páčku tempo také. Jinak montáže dělá Martin. Jeho nick "MartinRS" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Červen 7, 2010 Sdílet Odesláno Červen 7, 2010 Nazdar kluci. Chtěl bych dát do své OII páčku s tempomatem. Na netu jsem se dočetl,že tempomat nejde dát do OII s dvěma čísly podvolantové ŘJ, proto se chci zeptat,co je na tom pravdy a taky, jak tohle číslo řídící jednotky zjistím... Jestli se dá zjistit jinak,než rozebráním a přečtením čísla rovnou na ŘJ a taky mám dotaz,kde je tahle jednotka umístěna. Předem díky za odpovědi:) Můžete přihodit i zkušenosti s montáží tempomatu do OII,ať případně vím,co mě čeká. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červen 7, 2010 Sdílet Odesláno Červen 7, 2010 Hodil si to do zlej sekcie, do navodov patria len hotove navody... Presuvam do OII. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Červen 8, 2010 Sdílet Odesláno Červen 8, 2010 Aha,diky:) Nikdo nic nevite o tom? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 8, 2010 Sdílet Odesláno Červen 8, 2010 Podvolantová jednotka je pod volantem, ty návaznosti tempomat vs čísla ŘJ nevím, postup obecně - airbag ven, volant dolů, výměna páčky za tempomatovou, natahání vodičů, volant + abg. zpátky, kódování ... Nechej si to udělat u někoho zkušeného, Vaša, Rolbař, MartinRS, atd. pro ně je to všechno otázka 30 minut a máš jistotu, že vše bude tak, jak má :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Červen 9, 2010 Sdílet Odesláno Červen 9, 2010 ok,diky moc za radu:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinRS Odesláno Červenec 7, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2010 u OII je nedefinováno přesně rok auta by byl na místě pane ale neber to blbě zde se lidi ptají na závažnější věci a to z nich musí člověk páčit co přesně mají atd:-))))) Tempomat i jiné věci neni problem udělat stačí napsat mail nebo SZ.....MRS. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milhausek Odesláno Červenec 7, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2010 Podvolantová jednotka je pod volantem, ty návaznosti tempomat vs čísla ŘJ nevím, postup obecně - airbag ven, volant dolů, výměna páčky za tempomatovou, natahání vodičů, volant + abg. zpátky, kódování ...Nechej si to udělat u někoho zkušeného, Vaša, Rolbař, MartinRS, atd. pro ně je to všechno otázka 30 minut a máš jistotu, že vše bude tak, jak má :-) natahání vodiču? možná jen jednoho a to do 2005... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Červenec 24, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2010 Panove tak vcera provedena montaz tempomatu do 05 77kw. Popisu to pro lidi co tu hledaji info a nenasli to dulezite: Zacatek: odpojit baterku, sundat airbag, volant, kryty odsroubovat sroubek co jisti podvolantovou jednotku, odpojit z ni konektor, potom ji vycvaknout - je to porod ale de to s pouzitim uzkyho sroubovaku, pak vycvaknout krouzek volantu a pak vycvaknout packu a vymenit za packu s tempomatem. U vetsiho konektoru zkontrlovat jestli je zde zapojen pin 13, jeslti ne, je nutno natahnout z tohoto konktoru do konektoru v motorovem prostoru pod motorkem sterace ( zde je modra svorkovnice a bude chybet pin v pozici 4), jakmile je tento drat natahly, staci vse poskladat a jestli mate spravnou podvolantovou jednotku, nakodovat a vse je ok. To co zde nikdo nezminil je ze funkce tempomatu sice funguje bez problemu, ale kdyz mate standartni budiky Ambiente tak nemate kontrolku tempomatu ( teda aspon ja ji nemam). Tzn. tempomat jede, kontrolka neni. Hodne stesti preji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 24, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2010 (upraveno) To co zde nikdo nezminil je ze funkce tempomatu sice funguje bez problemu, ale kdyz mate standartni budiky Ambiente tak nemate kontrolku tempomatu ( teda aspon ja ji nemam). Tzn. tempomat jede, kontrolka neni. Ta kontrolka nefunguje ani těm co mají eleganci a to i s maxidotem nebo bez resp. ta kontrolka v budíkách sice je, ale není aktivní. Šlo to až u posledních MR budíků před face. Má to např. milhausek (že pane ). Upraveno Červenec 24, 2010 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Červenec 24, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2010 (upraveno) Momentik, ja myslel ze kontrolka tam neni proto to nesviti, takze mi chces rict ze tam kontrolka je, ale neni aktivni? jako soft v budikach?? protoze sme to zkouseli a i pri testovani vsech kontrolek v budikach se nerozne?? Tak cim to muze bejt?? prece by to melo jit aktivovat ne, kdyby tam fyzicky byla... Tak sem tu precetl jeste dalsi diskuze ktery se ohledne kontrolky vedli, a vsichni pisou ze to jde az od r. 07 budiku, ale nechci to tvrdit na 100% ale v jednickovejch octavach sme meli tempomat taky a dal bych ruku do ohne za to ze tam kontrolka byla a to byli jednicky takze tady bych to fakt videl na soft v budikach ci tak neco? Upraveno Červenec 24, 2010 uživatelem Ciza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 24, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2010 kontrolka tempomatu je fční od MR2007 starší budíky ji sice mají, ale není aktivní a SW v budíkách jen tak přeflešovat někdo neumí. OI nikdy kontrolku tempomatu neměla a nemá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Červenec 25, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2010 Jednicka kontrolku nema? no tak nevim, mel sem za to ze tam byla, tak asi ne, ted uz to nezjistim, a budu verit . Dobra tedy, no hlavne ze jede tempomat. ;) dik za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kully Odesláno Srpen 1, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2010 Tak jsem si dneska namontoval tempomat, slo to celkem hladce. Trosicku byl orisek podvolantova jednotka, ale diky ELSE jsem vse zvladl ... Az teda na kodovani (asi). Nakodoval jsem v RJ motoru BYTE 06 BIT 0 a nic se nedeje ... Koduje se to jeste nekde ? Koukal jsem a v pinu 13 byl cerno-bily kablik, takze jsem nic nenatahoval 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milhausek Odesláno Srpen 1, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2010 nakodoval jsi podvolantovou jednotku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kully Odesláno Srpen 1, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2010 Ted uz jo :D A tempomat funguje, dokonce sviti i kontrolka v budicich. Ted uz bych jen chtel aby se mi zobrazovala nastavena/nastavovana hodnota na maxidotu jako u audi. Jde to i u OII FL ? Co vse se musi udelat po odpojeni akumulatoru ? Ja jsem nastavil akorat okna a nic vic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Říjen 18, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2010 Trosku pozde se pridavam do diskuze:) Tempomat je namontovany, v cervenci jsem byl u cosbyho a ten to vsechno zvladl na jednicku...Musel se natahnout kablik od svorkovnice pod steracema, vymenit podvolantovka, puvodne jsme tam dali spatnou a auto pri zapnuti zapalovani troubilo,ale cosby mi sehnal jinou a ta funguije tak jak ma...Kontrolka nesviti, ale to me moc netrapi, tempomat je uzitecna vec. Ale pokud to nekdo neumi namontovat,nebo nema k tomu prislusne vybaveni,doporucuji nekomu montaz sverit, myslel jsem zezacatku,ze se jenom vymeni packa a hotovka, ale jak jsem videl, co vsechno je k tomu potreba udelat...Jsem rad, ze mi Cosby pomohl, muzu tohohle cloveka jenom doporucit!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Říjen 18, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2010 Když v autě není kablík mezi podvolantovkou a řídící jednotkou motoru, tak je to docela opruz. Aby to k něčemu vypadalo, tak to dá dost práce. Dělal jsem to na Yetim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 18, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2010 Yetti a SuperbII bez kabliku je ta nejvyšší instante opruzu, protože se to vede až do RJ motoru, luxusni práce. Ok u 2004 a 2005 OII když byly konektory v mezistěně, tak se to dalo celkem pochopit, pak to začali dělat bez mezistěny a kablík se dával vždy a že to pak v rámci úspor zase přestanou dávat mě docela zarazilo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Říjen 18, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2010 Abych pravdu řekl, tak jsem to u Yetiho absolutně nečekal. Člověk se pořád učí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maik Odesláno Říjen 22, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2010 JJ,je to pravda, celkem me to zarazilo, ze u modelu 2004-05 inzenyri ze skodovky nepocitali s tim,ze by tam nekdo ten tempomat mohl davat a nepripravili pro to kabelaz... Je to opravdu zbytecna drbacka navic... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 3, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2010 Dovolím si to tu trochu oživit. OII s dvěma čísly podvolantové ŘJ.....jak tohle číslo řídící jednotky zjistím... Jestli se dá zjistit jinak,než rozebráním a přečtením čísla rovnou na ŘJ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Listopad 3, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2010 (upraveno) Verze podvolantovky se dá s určitou mírou nejistoty zjistit podle VINu nebo na 100% diagnostikou. Upraveno Listopad 3, 2010 uživatelem j0ska 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 4, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2010 na 100% diagnostikou. Děkuji ti dobrá duše. I moje logický myšlení si to myslelo Jen škoda že sem v okolí bydliště ještě nenarazil na servis kde o tomhle všeobecně něco ví a vždy to dopadne tak že sem odkázán na aut. servis či toho kdo mi řekl že to či ono lze a proto tady otravuju :) Naposledy sem to zkusil s aktivací druhé zadní mlhovky. Vypadá to že až se mi toho nastřádá víc tak vyrazím na výlet za nějakým odborníkem odtud i když je to drobet z ruky nebo aut. servis v Třebíči. btw dostal sem dva tipy od šváry tak třeba už to klapne tady u nás 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Listopad 6, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2010 podle VINu je to tak 50:50 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 6, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2010 u předFl je to 90:10 bude:nebude a u Fl 50:50 :-D hold čím novější, tím větší odchylka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 6, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2010 A jak se to prosím vás dá zjistit podle VIN? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milhausek Odesláno Listopad 6, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2010 ve škodovce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.