formis85 Odesláno Leden 7, 2010 Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Všechny vás tu zdravím, jsem tu nováček. Asi před měsícem jsem si po Feldě 1,6 pořidil vysněnou Octavii combi TDI . Po měsíci a půl jsem si konečně vybral jednu pěknou, kterou vám teď představím. Jedná se o rok 2001, 81kw. S výbavou jsem spokojenej, obsahuje: climatronic, 4x el. okna, tempomat, vyhřívaný sedadla, dvojitou podlahu, loketku, ASR, zdní rolovací "mříž" a taky zánovní DPF (snad nebude zlobit) Auto má najeto 190tkm po německých silnicích, tak i na ty km vypadá hezky zachovale. Na auto jsem koupil plecháče a 2x nový zimní pneu conitentál TS830 a zadní mám od rodičů z VW Michelin Alpin A3. Na jaře mám v plánu výměnu rozvodů, nový tlumiče s pružinama a silentbloky. Časem určitě příjde na řadu i audio a nejspíš i kola, to je ale na dýl, protože jako student, kterej běhá po brigádách to není zas tak jednoduchý. a tady nějáky foto pro představu: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
formis85 Odesláno Leden 7, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Ještě bych vám mohl ukázat bývalou octavii co měli rodiče, doufám, že si ji taky takhle vyšolichám ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
konwas design Odesláno Leden 7, 2010 Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Tak tu zde vitej! ;) Ta byvala octa rodicu vypada moc hezky! :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
formis85 Odesláno Leden 7, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Díky ;) . Udělali jsme jí ve stylu RS, dali folie a prodloužení střechy. V tý "skořicový" vypadala fakt krásně. Jinak to byla 66ka s manuál klimou... pro 4 dospělý to je ale přece jen malý auto, tak před rokem odešla do světa a byl pořízen VW Touran (tam už se vejdem v klídku všichni). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Leden 7, 2010 Sdílet Odesláno Leden 7, 2010 Formis: Vitej mezi nami.Pokud tu svoji krasku poladis jako tu rodicu tak to bude pecka...A co jsi me psal plany tak by to mohlo byt super. ;-) Drzim palce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři