Přejít na obsah

135vas

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

135vas's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den, moc poprosím všechny znalé o pomoc. Mám Octavii dva ale ta už se úplně rozsypala takže potřebuji nové auto. Vyhlídl jsem si Octavii 1,6 green line. Auto má perfektní historii o auto bylo vzorně pečováno všechno u škoda servis. Vnitřek auta jako nový zvenku to samé. Ale má bohužel najeto 277 000 má cenu to auto kupovat? Jak dlouho vydrží takový motor?
  2. Prosím o radu..... Je to už rok co jsem začal pozorovat že např. při výjezdu z kruháče nebo na křižovatce při odbočení v pravo se při jízdě pod plynem ozývalo lehké kovové ťukání od levého předního kola (asi). Na dílně nic nezjistily takže jezdím dál. Po roce ježdění (30000km) se zvuk začíná stupňovat, na 1,2 a nyní už i na 3 ale když vyšlápnu spojku tak to přestane. Nyní jsem zjistil že to dělá při otočení volantu do prava i leva ale když dám plný rejd na parkovišti abych to vyzkoušel tak je auto zticha do prava i leva. Ten kovový zvuk je vždy pod plynem a mírném zatočení volantu - l pravo více, v levo méně. A ještě se pridala taková divná věc - dobržďoval jsem do obce (50) - čtyřka bez plynu a po lehkém přidání se ozývalo silné kovové klepání až drhnutí, když jsem sundal nohu z plynu tak nic, přidal jsem plyn zase to začalo a tak po 10 vteřinách to začalo slábnout až to zmizelo a to jsem jel rovně a volantem nehýbal. Tohle už se neděje ale to kovové klepání při zatáční je pořád a stále hlučnější. Na dílně tvrdí že nápravu kontrolovali a homoklouby také vše je čisté namazané bez vůle a manžety nepopraskané. Co s tím? Už začínám mít strach jezdit....
  3. Tak vyřešeno, byl velký přechodový odpor v konektoru do čidla. Vyměněná koncovka a auto jede jako nové ....
  4. Tak jsem to rozmotal a dráty jsou jako nové .....
  5. Ne prevodovka dole nebyla. Kouknu na to. Uz jsem hotovej a jdu slavit čarodejnice .....
  6. Porod vubec šlo to krásně jen se musí vše odstrojit. Jakou kabeláž tu u starteru? Já mám svazek nad starterem ten máš na mysli?
  7. Prosím o radu. Auto když je studené chytá naporvé. Jak ho ale zahřeju na 70 a více tak po vypnutí motoru nechytne. Na přístrojovce blikalo žhavení a maxidot psal motor do dílny. Na vagu byla závada 16706 snímač otáček - chyba volnoběhu. Ten jsem tedy vyměnil, závadu vymazal. Závada se ale pořád opakuje akorád už nic nehlási přstrojovka. Ve vagu ale skáče stejná závada 16706. Po vychladnutí motoru auto nastartuje napoprvé. Když se při zahřátém motoru podaří nastartovat tak si tak 30 vteřin drží 1000 ot. potom spadne na normál a normálně jede. Má někdo stejnou skušenost?
  8. Octavia 2 má úplně jiné rele než je tohle navíc i když se původní rele vyndá tak se normalně nastartuje a ujede se na zahřátém motoru skoro 1 km než tomu dojde šťáva.
  9. Prosím o radu. Mam zaplou ameriku, k tomu dam svícení mlhovkama a potom chci nastavit procenta ale ty nejdou. Ať tam dam co chci tak to píše chyba komunikace a neuloží se to. Jinak chodí všechno. Na minulém autě to šlo tady ne. Mam svět. senzor. Má někdo nápad? Píše to : Nezadali jste nové kódování. Pokud používáte LCode, ujistěte se, že ji zavřete, aby se přenos nové kódování zpět na VCD
  10. Prosím o radu. Auto začalo dělat to že když ráno nastartuji motor běží na volnoběh tak je v pohodě ale když začnu pomalu zvyšovat otáčky motoru tak začne houkat jako vlak nebo sova ale v kuse. Když plyn prošlapuji tak se k tomu přidá slabé pískání turba to je v pořádku ale co to houkání? Nemohu na to přijít odkud to jde. Při jízdě to samé slabě houkéhoukání je slyšet až do kabiny ale tak po 2 km jak se to zahřeje tak to přestane. A ráno po startu to začne tak po minutě do té doby je auto sticha. Ale na volnoběh to nedělá ani za studena jen při jízdě nebo zvíšených otáčkách tak od 1200 - 1500ot co to může dělat?
  11. prosím o radu, zrcátko řidiče - nejde blinkr ani nástup. osvětlení, nastavení zrcátka a výhřev ano. Na pravé straně frčí všechno. Jsou na to někde pojistky? Nebo kde je nějaký konektor kam to z toho zrcátka vede? Diody i žárovka jsou zdravé a diag. vypisuje chybu levé dveře svělto přerušené vedení. Je to ročník 2006
  12. No mě to zase bzučí jak se ohreje motor od 80 při jízdě to neva ale na volnoběhu to bzučení slyšim v kabině a je to nepříjemné. Z venku to slyšet není a na studeným motoru vůbec. Když na to dam ruku tak to brní jak vybrátor. Jak vypnu motor tak to okamžitě přestane. Je to normální? Můžu takhle jezdit? ta krabice je regulator celeho podltakoveho systemu, turbo, egr ventil a dalsi nema nic spolecneho s klimou, a to ze bzuci je normalni delaji, to piezove ventily cou jdou v te krabici, po vypnuti motoru asi 10 vtrin jeste bzuci, to je schvalne, odstranuje se podtak ze systemu aby se nenamahaly piezove membrany :-)
  13. 320kč auto Sael Cheb čekal jsem 20minut
  14. No pujdu na policii a nahlasim to, od koho jsem to koupil, jenže ty paka zelený zajímalo jen kolik mam klíčů a jesti jsem někomu auto nepůjčil. Dokonce si ani nešly pro video to jsem si státnul sám. Jsetli chcete pokoukat mohu to uložit na ulozto.cz, na youtube to dát nejde, nezná kodek z kamer. Prostě se zozsvítí světla auta a za 1:22 auto odjíždí. Byl sem se kouknout na jednu oktu že bych to vzal vybavené celkem dobře, je to 2 litr motor BMM ale když jsem to projížděl tak je trochu slyšet jak píská turbo, i když se stojí mna místě a prošlapuju to. Je to tak správně? Já s tím nemam skušenosti. Já jenom abych nekoupil nějakej šrot, moje auto mělo 100% stav, péči i servis. Jsem opravdu znechucenej životem, auto beru vždy jako člena rodiny a ne jako věc. akorád jak jsem to koupil, nechal sem ve škodovce překodovat klíče
×
×
  • Vytvořit...