Přejít na obsah

TheFoltas76

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    cze.foltas

TheFoltas76's Achievements

0

Popularita

  1. U naší OII máme podobný problém , když se vypne klima tak se hůře dýchá , myslím si ale že to bude tím že si zvykneš na lepší , sušší vzduch z klimi. Já když třebas vylezu z auta ven tak se mi též chvíli špatně dýchá. A jestli máš auto v záruce tak zkus dojet do servisu , možná bude někde chyba v potrubí / filtrech
  2. Zkus zjistit z jaké oblasti to klepání jde, kdyžtak VAG a nebo to strč do servisu at si s tim pohrajou ;)
  3. Jestli tě správně chápu tak ti ze středové konzole proudí méně vzduchu než po straně ? Kdyžtak to je normální ;)
  4. je to hgezký ,ale líbí se mi to víc když je to decentnější
  5. Jde to nastavit , zkus se podívat na youtube tak je na to návod ale napamatuji jak se tomu říká.
  6. Někdo tady říkal že pásy ,,jen drží,, ale co když má někdo ve výbavě předepínače pásů
  7. Může to být třebas chyba když to auto navrhovali že tam něco drnčí. Já za jízdy si toho nevšímám , mám celkem nahlas puštěné rádio. Jinak když mam rádio ztlumené tak to slyším také.
  8. Ty postraní foukají 2x víc než prostřední , a navíc foukají i když je třebas nastaveno jen na ofukování spodní části interierů.Takže to že z prostřední konzole jde méně vzduchu bych nebral jako problém , ale to že ti to chladí až po 10 minutách už asi problém budě
  9. Regenerace FAP filtru probíhá neustále. Koukám že kolísání otáček je časté téma a stále stejné odpovědi. VAG ti nic nehodí protože je to přirozená věc. Mimochodem pokud ti svítí kontrolka filtru tak je hodně zanesený a musí se s ním vyjet , ale to už taky bývá občas pozdě
  10. Jop je to normální , olej se vždy pomalu zahřeje ale rychle ochladí. To že ti voda dlouho vydrží se mi stává taky. Koukal jsem se že tam vede celkem menší hadička , dříve jsem měl Opla Corsu a tam byla hadice velká jak hovado , což ti podle mě udělá taky hodně
  11. Když to neuděláš včas tak se ti setkal válce s ventilama. Což je pro motor celkem destruktivní. Každé auto to má jinak , ale radši je udělej ve 150 000 , maximálně ve 170 000km , ta výměna není zas tak drahá když se jedná o tak drahý motor.
  12. Jde o to za jak velkej peníz to prodává , oktávky dokáži nadupat klidně i 300 000 km bez problémů. Zkus zjisti co nejvíc o tom daném autě , třebas i to jestli bylo garážováno a pravidelné prohlídky vozu u servisu. Samozřejmě jestli máš na auto s méně km tak bych do tohodle radši nešel , 220 000 km je podle mě celkem dost
  13. Napiš pár údajů o tvém autě , třebas kolik má najeto jakej to je rok atd. Taky zkus udělat tu diagnostiku ;)
  14. Dneska jsem jel do Plzne se podívat na pivovar , spíš jsem se ale chtěl projet ;) . Spotřeba směrem tam okolo 7 litrů , bylo hodně hovádek na silnici takže se hodně brzdilo a předjíždělo. V Plzni jsem tankoval na Shellu a spotřeba nazpátek byla okolo 6.2 litrů. Takže paráda. A to že klima si vezme i 2 litry je podle mě hovadina , schválně jsem jí zkoušel vypnout , spotřeba stejná ale kvalita vzduchu byla přímo strašná. A taky si myslím že by 1.6 tdi prospěla i ta 6 rychlost ;)
  15. Odstranit EGR nebo ne ? Tož rozhodnutí to nelehké

×
×
  • Vytvořit...