Jump to content

NutFlush

OctaviaClub
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 046 profile views
  1. Nesleduji mail, ale pokud to sání ještě nemáte koupené, tak tady zajímavá cena https://www.ekodily.cz/e-shop/810291-cz-volkswagen-golf-v---0--potrubi-sani-06a133203em/ Netuším co to je za obchod a zda je to nové nebo bazar.... Já tenkrát od jELDy bral toto: 125-050614 06A133203EM POTRUBI 21 7040.00 5818.20 1.00 5818.20 125-940146 058133517B VENTIL 21 580.04 479.34 1.00 479.34 125-944408 06A906031CT VENTIL 21 2649.90 2190.00 4.00 8760.00 220-095746 06A133398F TESNENI 21 35.95 29.75 4.00 119.00 220-095
  2. Zdravím, zeptám se , jaký jsou teď autobaterie držáky? Na Octavii 2 - 1,6MPI (2006) asi umřela po 4,5 letech Varta Silver Dynamic 12V 63Ah 610A Auto nešlo otevřít a naměřil jsem 4,36V po cca týdnu stání :-) Teď oživuju, ale na zimu raději novou. Najedu cca 8tis km /rok , spíš pojíždění město a cca 1x měsíčně na víkend souvislá cesta 100km tam a 100km zpět. Nabíjím to nabíječkou od Emosu (vnitřnosti jako ty chytrá z Lidlu za 500Kč) Za typy díky - vetší něž těch 63Ah nechci, škoda se s tím tahat.
  3. Těžko čekat zázraky :-) Hezký psaní na plechovce, to jo :-) Ale kvůli nižší spotřebě si raději kup jinou motorizaci. Já to tam leju, ale spíš proto, že mám komplet nové vstřikovače (11 tis Kč) Lil sem to i dříve a teď mám menší spotřebu cca o 1/2 litru, ale spíš je to novýma vstřikovačema než VIFem. Rozhodně lepší a levnější je kupovat VIF, než aditivovaný benzín... EDIT: lepší efekt má měnit pravidelně vzduchový filtr a olej. Když děláš tohle, tak si klidně VIF používej, jinak asi k ničemu
  4. Mám MR 2006 (vyr.10/2005) Budu tedy předpokládat, že to uteklo přes ten ventil a ne přes tu zátku- lepší možnost. Už sem ale zadal do "výroby" hliníkovej talířek, tak až bude, tak to prostě zalepím. Jistota je jistota a kompresor by byl drahej :-) Takhle bych musel jezdit zase někam, aby na to koukli, jestli to neutíká, nebo to odsát a zase doplnit abych věděl kolik cca ubylo... Ztráta času pro mě. Zalepím a příští doplňování uvidíme jestli to někde neutíká. Prý cca 1/10 Oct 2 takhle utíká přes tu záslepku co prej říkal ten chlápek co to plnil.
  5. Já si jel nechal naplnit klimu, že to vůbec nechladí. Chlápek říkal, že klima vůbec nesepne, tak že to nenaplní... Jde to tedy naplnit, když klima nejde ?? Nakonec na diag - nějaká chyba tlakového ventilu klimatizace. Novej ventil 1300 Kč a prý to bylo úplně prázdný, tak měli podezření, že to možná uchází přes tu bílou zátku, ale doplnil to. Vzpomněl sem si na návod na opravu zde na fóru a do novýho chladiče mě nenutil :-) Tak ted si to ješte sám zalepit a doufám, že bude klid :palec:
  6. Tak to asi bude prokapávat vstřikovač paliva a proto se teplý motor "uchastá" Mrkni na vlákno o špatných teplých startech Že vstřikovač prokapává na diag. nepoznají, musí se vyndat lišta se vsřikovači Asi bych vyměnil i teplotní čídlo motoru, ale na to přijde mechanik na diag jestli je čidlo špatné nebo ne. Hlavně se nenech odbít mechanikem a nech si zkontrolovat ty vstřikovače. Jestli ti bude tvrdit, že vstříkovačema to určitě nebude aniž by se na ně podíval, tak hledej jiného mechanika, který ti na vstřiky koukne a nejlépe i ukáže Mohl bys dopadnout jako já a zadělat si na no
  7. Myslíš tu svorkovnici přímo v sedačce nebo tu žlutou pod sadačkou? Možná bych se rozepsal kde je problém. Pokud ti např. svítí kontrolka airbagu, tak to lze elegantně řešit ucvaknutím a sletováním. Určitě bych to ale svěřil někomu kdo to už někdy dělal, abys neskončil s ucvaknutou svorkovnicí pod sedačkou o problém byl celou dobu v té svorkovnici v sedačce :smich: Napiš odkud jsi. Já zajel z Brna raději do Prostějova za Vašou a bylo po problému hned :palec: Tohle by měla být ta pod sedačkou jestli se dobře pamatuju : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/4e0972576-svorkovnice-3-polova
  8. Tak klíče dorazily celkem rychle, ale prvotní nadšení vystřídalo rychlé vystřízlivění, když došlo na výměnu planžet … Původně jsem doufal, že prostě planžety prohodím a bude hotovo. ALE původní planžeta se nevejde do vystřelovacího mechanismu nového klíče :wacko: Takže tedy klíč rozeberu a přehodím starý vystřelovací mechanismus do nového klíče – tam ale nepasuje :unsure: Co zbývá je tedy pilníkem obrousit původní planžetu, aby se vešla do nového klíče – k původnímu se ale nebudu moct vrátil. Nebo nechat vyřezat kopii klíče do nové planžety – jen vyřezání 200, 290, nebo dokonce 490Kč lido
  9. Tak dnes hotovo auto a za sání+ těsnění a nějaký ten další materiál 8 tisíc za díly. Díly komplet (sání a vše kolem něj, 4x vstřikovač paliva, první lambda, magnetický vetill, svorkovnice ke vsřiku) necelých 23tis Kč Práce mechanika 2,5 tis Kč. Což mi přijde vzledem k tomu, že sem mu auto dotáhl ve čtvrtek a až další čtvetek se do toho mohl pustit a ještě sem mu poslal vlastní díly od jELDY hodně v pohodě cena :palec: Spravoval to pan Zdeněk Král z Dačic. Servis můžu doporučit a auto bych v Dačicích jinan nedal. Největší dík patří jELDOVI :palec: - jen na dílech sem ušetřil přes 1
  10. Díly objednaný od jELDY a snad to do pátku bude v kupě, doufám.
  11. Tak první lambda asi taky po smrti, hází to prý nesmyslné hodnoty a diagnostika chyba 18675 Která z těchto dvou lambd 06A906262BR je lepší, nebo je to jedno a klidně levnější vzít? EDIT: Nakonec NGK kvůli skladové dostupnosti
  12. 274 tis. km teď ale problémy s teplými starty mám od min 260tis km, takže asi tak. Jestli máte někdo problém s teplými starty, tak objíždějte servisy a nechte si nejlépe před vámi prohlédnout vstřikovače, jinak si koledujete o nové sání. Vlákno o teplých startech zde
  13. Jasný ,to už tolik bolet nebude 1 vstřik. Ještě když mi to jELDA v pátek naceňoval tak mi tam dal i spodní díl sání (obrázek v příloze ), ten ale doufám potřebovat nebudu... V pondělí zavolám mechanikovi pro kontrolu, jestli je spodní díl opravdu O.K. a díly bych objednal.
×
×
  • Create New...