Přejít na obsah

budiky neukazuju teplotu..


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o rok později...
  • o 3 týdny později...

ahoj, tak se s vama taky podelim. Okta 2003, tdi 66kw. Teplomer na palubovce vylezl max na 70 a pak sup dolu a uz se packa nezvedla,treba 100 kilaku. Rikam jasny to bude cidlo, kdyz jsem prijel pro nove tak se me prodavac ptal jaky konektor, jsou dva druhy... takj sem to sel vycvaknout abych se podival , konektor vratim zpet, koupim nove,sednu a sup...teplota na 90 .. hmm asi to bylo spatne nacvaknuty, jak tak sedim nevericne kroutim hlavou najednou rucicka zacala pomalinku padat dolu az pod 50 :wallbash: no nic,vymenime ho, rano jsem tam nakopl nove projel ohral a nic :( tchan me poradil at vezmu to stare cidlo dam ho do auta navolno a nahreju ho zapalovacem, udelal jsem to a sup teplota vyskocila na 110 baj voko tudiz bidikem to nebude...absolutne nechapu co se deje,zapalovac cidlo ohreje voda ne? Auto topi, tak si myslim ze termostatem to byt nemuze.

Odkaz ke komentáři

dekuji za radu a jeste jednu vec kde nebo jak vytahnu budiky z palubni desky?

 

mno osobne bych ti spis doporucil nechat si to nekde udelat,kluku co to delaji je dost. Osobne jsem si to taky nechaval delat, ono se to necha lechce propajet,ale taky to muze skoncit spatne,to uz zalezi na tobe, :palec:

Clovece to bude tim termostatem vypadato ze se ti pridira a nebeha jak ma kdyz zustane otevreny tak se ti neohreje a kdyz zavreny tak se to prehriva

jsou jen dve variant, bud termostat, nebo studenak na teplote vody, jen :unsure: je me divny, ze tenhle neduh zdedil I facelift, a btw myslis ze I po 100 kilakach by se voda neohrala nad 50 stupnu?

Odkaz ke komentáři

ahoj, tak se s vama taky podelim. Okta 2003, tdi 66kw. Teplomer na palubovce vylezl max na 70 a pak sup dolu a uz se packa nezvedla,treba 100 kilaku. Rikam jasny to bude cidlo, kdyz jsem prijel pro nove tak se me prodavac ptal jaky konektor, jsou dva druhy... takj sem to sel vycvaknout abych se podival , konektor vratim zpet, koupim nove,sednu a sup...teplota na 90 .. hmm asi to bylo spatne nacvaknuty, jak tak sedim nevericne kroutim hlavou najednou rucicka zacala pomalinku padat dolu az pod 50 :wallbash: no nic,vymenime ho, rano jsem tam nakopl nove projel ohral a nic :( tchan me poradil at vezmu to stare cidlo dam ho do auta navolno a nahreju ho zapalovacem, udelal jsem to a sup teplota vyskocila na 110 baj voko tudiz bidikem to nebude...absolutne nechapu co se deje,zapalovac cidlo ohreje voda ne? Auto topi, tak si myslim ze termostatem to byt nemuze.

 

:palec: Mas vadny termostat.

 

Sprav jednoduchy test. Zakri cely chladic kartonom a chod sa povozit autom!!!!

 

Teplota na budikoch musi mat 90 stupnov.

 

A hned mas 100% istotu ze mas zly termostat. :palec: B) B) B)

Odkaz ke komentáři

 

:palec: Mas vadny termostat.

 

Sprav jednoduchy test. Zakri cely chladic kartonom a chod sa povozit autom!!!!

 

Teplota na budikoch musi mat 90 stupnov.

 

A hned mas 100% istotu ze mas zly termostat. :palec: B) B) B)

no jo, ale kdy me nefunguje ukazatel teploty vody? abych to jeste nekde neuvaril :( no sahara by mela zasahnout,,,ale,ale..

Odkaz ke komentáři

ahoj, tak se s vama taky podelim. Okta 2003, tdi 66kw. Teplomer na palubovce vylezl max na 70 a pak sup dolu a uz se packa nezvedla,treba 100 kilaku. Rikam jasny to bude cidlo, kdyz jsem prijel pro nove tak se me prodavac ptal jaky konektor, jsou dva druhy... takj sem to sel vycvaknout abych se podival , konektor vratim zpet, koupim nove,sednu a sup...teplota na 90 .. hmm asi to bylo spatne nacvaknuty, jak tak sedim nevericne kroutim hlavou najednou rucicka zacala pomalinku padat dolu az pod 50 :wallbash: no nic,vymenime ho, rano jsem tam nakopl nove projel ohral a nic :( tchan me poradil at vezmu to stare cidlo dam ho do auta navolno a nahreju ho zapalovacem, udelal jsem to a sup teplota vyskocila na 110 baj voko tudiz bidikem to nebude...absolutne nechapu co se deje,zapalovac cidlo ohreje voda ne? Auto topi, tak si myslim ze termostatem to byt nemuze.

 

:palec::smich::lol:

 

 

Ale tu pises ze budik teploty vody mas O.K!!!!

 

Teraz to neuvaris!!!! vonku uz nie su teploty30 +!!!! A este mas na chladici vrtulu ktora sluzi na schladenie vody!!!! Tim testom si otestujes 2v1 aj termostat aj spravnu funkciu ci zopina vrtula na chladici!!! :palec: :palec:

 

 

P.S. Budiky sa daju otestovat cez vag kabel ci su dobre alebo zle!!!

Odkaz ke komentáři

 

:palec::smich::lol:

 

 

Ale tu pises ze budik teploty vody mas O.K!!!!

 

Teraz to neuvaris!!!! vonku uz nie su teploty30 +!!!! A este mas na chladici vrtulu ktora sluzi na schladenie vody!!!! Tim testom si otestujes 2v1 aj termostat aj spravnu funkciu ci zopina vrtula na chladici!!! :palec: :palec:

 

 

P.S. Budiky sa daju otestovat cez vag kabel ci su dobre alebo zle!!!

kdyz to schrnu, topeni topi , budik teploty vody neukazuje, kdyz yapnu klicek je videt ze se rucicka nepatrne hne,to je vse, teplotu uz neukazala tak 300 kilaku zadnou, ale zitra to udelam, pak napisu resume :D

Odkaz ke komentáři

Zdravím. Trochu se přifařím k tématu. Z času na čas mi blbnou budíky teploty chl. kapaliny a paliva.

Budík teploty- pokud se voda neohřeje na 90, kde drží stabilně, teplota kolísá od cca 30 až 60

Budík paliva - při stojícím vozidle a nastartovaném motoru kolísá ručička v rozmezí 1/4 až 3/4.

Může to být způsobeno studenýmí spoji v budících?

Diagnostika hlásí - snímač pro ukazatel teploty chladící kapaliny G2 30-10 přerušení n skrat na plus - sporadicky - když na to teď koukám, vypadá to na čidlo chl. kapaliny, ale co ta ručička paliva? Má to souvislost, nebo je to náhoda? Tyto chyby se nedějí současně.

Děkuji všem za jakoukoli radu, která povede k vyřešení problému.

 

Odkaz ke komentáři

mno osobne bych ti spis doporucil nechat si to nekde udelat,kluku co to delaji je dost. Osobne jsem si to taky nechaval delat, ono se to necha lechce propajet,ale taky to muze skoncit spatne,to uz zalezi na tobe, :palec:

jsou jen dve variant, bud termostat, nebo studenak na teplote vody, jen :unsure: je me divny, ze tenhle neduh zdedil I facelift, a btw myslis ze I po 100 kilakach by se voda neohrala nad 50 stupnu?

No vsak prave moc se mi do toho osobnenechce pac jak rikas muze to dopadnout blbe :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj.Měl bych otázečku Octavia 1.6 55kw už se zelenym podsvětlenim,budik ukazuje max do pulky dale nedoleze..Provozni teplota se pohybuje kousiček pod pulkou,jak mile je delši dobu přesně v pulce tak se sepne sahara...Jinak spotřeba topení vše v pořadku...tak jestly ma smysl to nějak řešit...Děkuji za poznatky...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...