jirina5 Odesláno Říjen 2, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 2, 2011 Někteří mě znají, někteří mě poznají a některým se raději vyhnu. :) A teď o ní... Takže jmenuje se Škoda Octavia STARXX s motorem 1,8T typu ARX s pohonem 4x4 a výbavou L&K. Ačkoli už je na světě celých 7 let (RV2004), já jsem majitelem něco přes rok a stále se seznamuju se vším co ke Škodovkám patří. Jinými slovy jsem začátečník u auta tohoto typu. Začínal jsem v DACII 1310, po jejím odchodu jsem se stal hrdým majtelem Škody RAPID 130, před nedávnem jsem dojezdil Opel Combo tour a teď mi začíná být jasné, že u Octávky vydržím ještě dlouho. :) Při koupi měla najeto poctivých 116 000Km. Majitel auto udržoval, takže vypadá stále skoro jako nové. Nejedná se o žádný dovoz - je to refernční vůz z Mladé Boleslavi Výbava L&K: Polokožený interiér, vyhřívané, elektronicky stavitelné sedačky, volant s ovládáním, tempomat, stínítka s osvětenými zrcátky, dešťový senzor, automatické denní svícení, mlhová světla, natáčecí xenony, MAXIdot, navigace DX s měničem, climatronic, loketní opěrka, přihrádka na brýle, klimatizovaná přihrádka, elekt.stahování oken, elekt. střešní okno, elekt. zrcátka - vyhřívaná, kompletně bez zámků, 16´ kola, ESP úpravy býv.majitele: Bluetooth handsfree nokia, cobra alarm, jablotron CA 1201 s odesíláním sms a voláním na mobil v případě alarmu, skrytý imobilizér, čip motoru, K&N filtr Mé dosavadní investice a úpravy: Výměna oleje 5W40 (filtr) Výměna oleje HALDEX (filtr) Výměna rozvodů motoru komplet včetně tlumičů Geometrie montáž LPG LandiRenzo Automatický senzor coming home - leaving home reagující až po setmění zimní gumy continental TS830 195/65/15 91H včetně disků a origo poklic tlumení dveří vibraflexem repro DEXON VAG kabel + soft nové svíčky gumové koberečky+textilní nové tónování skel DX přehrává multimedia + připojení HDD nový multifunkční volant volant s bílým podsvitem rs nárazník žárovky nightbreaker led parkovačky změna podsvícení budíků (bíločervené) Problémy, které jsem řešil: nebl