Přejít na obsah

Octavia Ostrava

Doporučené příspěvky

Někteří mě znají, někteří mě poznají a některým se raději vyhnu. :)

A teď o ní...

Takže jmenuje se Škoda Octavia STARXX s motorem 1,8T typu ARX s pohonem 4x4 a výbavou L&K.

Ačkoli už je na světě celých 7 let (RV2004), já jsem majitelem něco přes rok a stále se seznamuju se vším co ke Škodovkám patří.

Jinými slovy jsem začátečník u auta tohoto typu. Začínal jsem v DACII 1310, po jejím odchodu jsem se stal hrdým majtelem Škody RAPID 130, před nedávnem jsem dojezdil Opel Combo tour a teď mi začíná být jasné, že u Octávky vydržím ještě dlouho. :)

Při koupi měla najeto poctivých 116 000Km. Majitel auto udržoval, takže vypadá stále skoro jako nové. Nejedná se o žádný dovoz - je to refernční vůz z Mladé Boleslavi

Výbava L&K:

Polokožený interiér, vyhřívané, elektronicky stavitelné sedačky, volant s ovládáním, tempomat, stínítka s osvětenými zrcátky, dešťový senzor, automatické denní svícení, mlhová světla, natáčecí xenony, MAXIdot, navigace DX s měničem, climatronic, loketní opěrka, přihrádka na brýle, klimatizovaná přihrádka, elekt.stahování oken, elekt. střešní okno, elekt. zrcátka - vyhřívaná, kompletně bez zámků, 16´ kola, ESP

úpravy býv.majitele:

Bluetooth handsfree nokia, cobra alarm, jablotron CA 1201 s odesíláním sms a voláním na mobil v případě alarmu, skrytý imobilizér, čip motoru, K&N filtr

Mé dosavadní investice a úpravy:

Výměna oleje 5W40 (filtr)

Výměna oleje HALDEX (filtr)

Výměna rozvodů motoru komplet včetně tlumičů

Geometrie

montáž LPG LandiRenzo

Automatický senzor coming home - leaving home reagující až po setmění

zimní gumy continental TS830 195/65/15 91H včetně disků a origo poklic

tlumení dveří vibraflexem

repro DEXON

VAG kabel + soft

nové svíčky

gumové koberečky+textilní nové

tónování skel

DX přehrává multimedia + připojení HDD

nový multifunkční volant volant s bílým podsvitem

rs nárazník

žárovky nightbreaker

led parkovačky

změna podsvícení budíků (bíločervené)