jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Ahojky Mal by som na vas prosbu. Za tento mesiac sa mi vybila uz dva krat z nicoho nic baterka, nechal som ju premerat a je dobra. Len mam problem s prudom, nameral som 0,13A ked bolo vsetko vypnute, len kapota otvorena. Neviete nahodou aky ma byt kludovy odber? Skusal som aj vytahovat poistky ale prud stale 0,13A. Nestretol sa nekto uz s tym? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
breta Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Okolo desítek mA (třeba 10 až 30), když je vše OK. Odpoj úplně rádio (vytáhni konektor ) a měř znovu. Též odpoj alarm, pokud to tam někdo dobastloval. To jsou dvě nejčastější příčiny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Radio som mal odpojene a stale ta ista hodnota a alarm tam nemam 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 ten odber je v poradku... do 20 mA neni duvod nic resit... Jestli to to vymlati baterku pres noc musi tam byt podstatne vetsi odber. Neco se taky casem muze probudit nejaka ridici jednotka a ta ti to vybije... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
breta Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 ten odber je v poradku... do 20 mA neni duvod nic resit... Jestli to to vymlati baterku pres noc musi tam byt podstatne vetsi odber. Neco se taky casem muze probudit nejaka ridici jednotka a ta ti to vybije... Co je v pořádku, 130mA? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Takze radio bolo odpojene od anteny a iso konektora, dalej vsetky poistky v palubke a aj v motore premerane jednotlivym odpajanim. A za noc to nevymlatilo ale za 4 dni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 jj mas pravdu spletl jsem se o rad... 130 mA je hodne zacni odpojovat jednotlive poistky az zjistis co to zere...Jestli si vsechny odpojil nezapomen ze mas poistky jeste v motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
breta Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Takze radio bolo odpojene od anteny a iso konektora, dalej vsetky poistky v palubke a aj v motore premerane jednotlivym odpajanim. A za noc to nevymlatilo ale za 4 dni Jestli jsi opravdu všechny pojistky odpojil a nemáš tam žádný amatérský bastl, pak: -odpoj ten tlustý kabel k alternátoru (popřípadě k startéru), ty jdou mimo pojistky. Není možné, abys nezjistil, kudy ti proud 130mA uniká. A navíc ta tvoje baterka není v nejlepší kondici - 4dny je 96 hodin, t.j. úbytek kapacity 0,13x96=12,5 Ah, takže jestli máš baterku okolo 60 Ah, mělo by ji vymlátit jen z 20 procent. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Jestli jsi opravdu všechny pojistky odpojil a nemáš tam žádný amatérský bastl, pak: -odpoj ten tlustý kabel k alternátoru (popřípadě k startéru), ty jdou mimo pojistky. Není možné, abys nezjistil, kudy ti proud 130mA uniká. A navíc ta tvoje baterka není v nejlepší kondici - 4dny je 96 hodin, t.j. úbytek kapacity 0,13x96=12,5 Ah, takže jestli máš baterku okolo 60 Ah, mělo by ji vymlátit jen z 20 procent. Skusim, ale az sa mi nabije baterie. Mam z toho hlavu uplne mimo, co to moze byt. Ale preistotu este raz premeriam tok bez jednotlivych poistiek, musim to najst, inak ma slahne. Ale jedna vec bola, ze som mal tok 0.5A a to robilo radio, lebo som ho mal zapojene na priamo, cize bez pouzitia kluca v zapalovani, tak som to zapojil cez kluc a kleslo to na 0,13A, co je stale vela a ked som radio odpojil uplne stale to zere tych 0.13A, takze je niekde inde uz chyba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 necituj pls prispevky ktere jsou primo nad tvym new prispevkem. ju ... odporuje to pravidlum... dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Ahojky Mal by som na vas prosbu. Za tento mesiac sa mi vybila uz dva krat z nicoho nic baterka, nechal som ju premerat a je dobra. Len mam problem s prudom, nameral som 0,13A ked bolo vsetko vypnute, len kapota otvorena. Neviete nahodou aky ma byt kludovy odber? Skusal som aj vytahovat poistky ale prud stale 0,13A. Nestretol sa nekto uz s tym? Napiš základní věc, a to - jak píšeš když jsi na naměřil těch 130 mA - auto bylo zamčené a jednotky uspané? Anebo prostě jen pozavírané dveře, otevřená kapota, vypnuté všechny spotřebiče, ale nezamčené a neuspané? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Napiš základní věc, a to - jak píšeš když jsi na naměřil těch 130 mA - auto bylo zamčené a jednotky uspané? Anebo prostě jen pozavírané dveře, otevřená kapota, vypnuté všechny spotřebiče, ale nezamčené a neuspané? Postup merania. Takze otvoril som kapotu, zatlacil spinac na kapote aby bol co najmensi odber, dvere boli zabuchnute, nie zamknute, vsetky spotrebice vypnute. Odpojeny + pol a prepojeny cez merak. Pri kazdom merani vystupila hodnota prudu na 0.7 a po 20s klesla na 0.13A a uz neklesla 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Fajn, takže teď to zkus ještě jednou, zaklapni mikrosínač na kapotě jakože je zavřená, zamkni auto, a sleduj měřák proudu, po několika minutách, až se uspí řídící jednotky, by odbě měl klesnout pod 50 mA. Jinak v tom momentě kdy ještě nejsou uspané jednotky je odběr kolem 130 mA naprosto normální. Problém je, když po zamčení auta po několika minutách neklesne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 22, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Fajn, takže teď to zkus ještě jednou, zaklapni mikrosínač na kapotě jakože je zavřená, zamkni auto, a sleduj měřák proudu, po několika minutách, až se uspí řídící jednotky, by odbě měl klesnout pod 50 mA. Jinak v tom momentě kdy ještě nejsou uspané jednotky je odběr kolem 130 mA naprosto normální. Problém je, když po zamčení auta po několika minutách neklesne... Jasne budem musiet to skusit ale kontrola okruhu v poistkovej skrini v motore sa premera jednoducho ale v palubke to bude na dlhoooo :(, vybrat, zamknut, pockat, zmerat a dookola to iste 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 (upraveno) To je pravda, toto není na půlhodinku. Na E-boxu v motoru máš taky taky pár kousků pojistek.. Já se s tím na jaře drbal 2 soboty, sice jsem našel vadný okruh ale stejně jsem nevyřešil příčinu, tak jsem to dal do servisu (neautorizovaného :-), tam to kluci šikovní zjistili po dalších pár dnech laborování Upraveno Listopad 22, 2011 uživatelem Kajman 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 To Jopos: Nevim jestli si delas srandu nebo to delas nevedomky. Necituj prispevek pred tebou.... Jinak te budu muset resit. Dik za pochopeni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Je možný že Ti uhnila jednotka pro uspání-gateway. Jinak je to tak jak píše Kajman-některé jednotky usínají po několika minutách (třeba stahování okýnek). Zkus to udělat jak Ti Kajman radí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
breta Odesláno Listopad 22, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2011 Kajman 1. Prozradíš, kde ti šikovní kluci našli závadu? 2. Chceš říci, že když strčím auto do vlastní garáže a nezamknu ho, že z baterky pořád utíká 130mA? Tomu se mi nechce věřit, to by musel být konstruktér debil..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 23, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2011 auto se samo uspí, ale po delším čase jak když ho zamkneš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Listopad 23, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2011 U mne byla závada v externím LCD monitoru, odešel mu napájecí modul a pořád bral i ve vypnutém stavu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Listopad 23, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 23, 2011 Vypis z VAG Pro p2p Sorry, neuvedomil som si to, na kazdom fore su ine pravidla OK Úterý,22,Listopad,2011,13:18:41:43663 VCDS verze: SVO 805.0 Verze dat: 20080309 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Model: 1K0 Sken: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 76 VIN: TMBHS61Z072094389 Kilometry: 87540km 00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000 01-Motor -- stav: OK 0000 03-ABS brzdy -- stav: OK 0000 08-Klima/topení -- stav: Nespolehlivá komunikace 1000 09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000 15-Airbagy -- stav: OK 0000 16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000 17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000 19-CAN Gateway -- stav: Nefunkční 0010 25-Imobilizér -- stav: Nespolehlivá komunikace 1000 42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000 44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000 46-Komfort systém -- stav: Nespolehlivá komunikace 1000 52-El. PP dveří -- stav: OK 0000 76-Park. pomocník -- stav: Nespolehlivá komunikace 1000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: 03G-906-016-BKC.lbl Řídící jednotka SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN Díl: R4 1,9L EDC G000SG 9251 Revize: --H06--- Seriové číslo: SKZ7Z0F3986064 Kódování: 0000071 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC Díl: ESP FRONT MK60 0101 Revize: 00H11001 Kódování: 0021121 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Klima/topení Labely: 1K0-907-044.lbl Řídící jednotka: 1Z0 907 044 J Díl: ClimatronicPQ35 084 0305 Dílna #: WSC 00000 000 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 3C0-937-049.lbl Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 AE HW: 3C0 937 049 AE Díl: Bordnetz-SG H52 2002 Revize: 00H52000 Seriové číslo: 00000004641978 Kódování: 01888F011004140000110D000000000000097F075C0000 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C Díl: Wischer 291106 022 0601 Kódování: 00055223 Dílna #: WSC 73430 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbagy Labely: 1K0-909-605.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA Díl: Q2 AIRBAG VW8 027 0900 Revize: 11027000 Seriové číslo: 003B5D10KXSS Kódování: 0020786 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 16: Elektronika volantu Labely: 1K0-953-549.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC Díl: Lenksäulenmodul 036 0070 Kódování: 0000042 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1K0-920-xxx-17.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D Díl: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610 Revize: V1610056 Seriové číslo: SKZ7Z0F3986064 Kódování: 0003101 Dílna #: WSC 08176 234 93975 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 19: CAN Gateway Labely: 1K0-907-530.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951 Díl: J533__Gateway H04 0020 Revize: H04 02 Seriové číslo: 05110602000237 Kódování: 3D0F070007002302 Dílna #: WSC 36421 143 84440 4 závad nalezeno. 00474 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! 004 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Počítadlo resetů: 164 Indikace času: 0 01330 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! 004 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 164 Kilometry: 87539 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:02 01320 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! 004 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 164 Kilometry: 87539 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:21 01327 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! 004 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 164 Kilometry: 87539 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:22 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D Díl: IMMO VD1 1610 Revize: V1610056 Seriové číslo: SKZ7Z0F3986064 Dílna #: WSC 00000 000 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 42: El. dveří řidiče Labely: 1K0-959-701-MIN3.lbl Řídící jednotka SW: 1T0 959 701 D HW: 1T0 959 701 D Díl: Tuer-SG 005 0953 Kódování: 0000116 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 44: Posilovač řízení Labely: 1Kx-909-14x.lbl Řídící jednotka: 1K1 909 144 L Díl: EPS_ZFLS Kl.068 H07 1806 Dílna #: WSC 02069 000 90108 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Komfort systém Labely: 1K0-959-433.lbl Řídící jednotka: 1K0 959 433 CP Díl: KSG 0401 Kódování: 80D002007F2DE505084B010004CC Dílna #: WSC 73430 790 00000 Díl: Sounder n.mounted Díl: NGS n.mounted Díl: IRUE n.mounted Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 52: El. PP dveří Labely: 1K0-959-702-MIN3.lbl Řídící jednotka SW: 1T0 959 702 D HW: 1T0 959 702 D Díl: Tuer-SG 005 0943 Kódování: 0000116 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 76: Park. pomocník Labely: 1Z0-919-283.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 919 283 B HW: 1Z0 919 283 B Díl: Parkhilfe 4-Kan H04 0020 Kódování: 0000001 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nenalezena žádná chyba. Konec ------------------------------------------------------------------- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 23, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2011 To co si dal je vypis diagnostiky.... To co musis udelat je otavrit kapotu... zamacknout zamek a zamknout a merit odber... Po cca 20 min budes vecet co a jak.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest pantomas Odesláno Prosinec 12, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2011 Já jsem měl podobný problém, tak dva až tři dny a bylo po baterce. Zjišťoval jsem co to je a nakonec to byla samotná baterka. Normálně se může stát že až dvacet minut po uzamčení auta ti odebírá řídící jednotka kolem 500mA, ale po cca 20ti minutách to má spadnout. Trochu se to liší typem vozu, ale je to pak jen pár mA. Problém u mě byl v tom, že se baterka vybíjela sama, nevím nějakej problém uvnitř, zkus si od někoho pújčit baterku a jezdit s ní nejakou dobu jestli to udělá. Ještě mě napadá jedna věc, stalo se to kámošovi. Dnešní baterky fungují jinak než ty dřívější. Pokud jezdíš krátké vzdálenosti a navíc ti taky auto sem tam stojí nejakou delší dobu tak se může stát, že baterie ztratí kapacitu. Ona se sice nabíjí rádoby do 100% ale díky tomu jak jsi často startovala, nabíjel a pak třeba nejel, tak ztratila 100% kapacitu (dá se to nazvat paměť). Je důležité ji dát na moderní nabíječku, která nabíjí v daný okamžik různými proudy. V podstatě jsou tam tři cykly, kde se mění nabíjecí proud. Jestli máš starou nabíječku tak do ní pusť proud rovnající se cca 10% kapacity. (Pokud máš šedesátku tak 6A atd.) Nám se to povedlo, udělali jsem to dvakrát s odstupem jednoho měsíce a bylo to. Každopádně se nikdy nedostaneš na 100%, to jen s novou profi nabíječkou, která ti taky napíše jestli to má cenu a neboje ta baterka po smrti. Každopádně bych jako první zkusil cizí baterku, co to udělá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
balijp Odesláno Prosinec 25, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 25, 2011 sewa hosi......mam O2 rs tdi 2006 a posledne 3x sa mi stalo ze som rano nenastartoval (nakopne ale po 1-2 sekundach off), dalsi start som trocha pridal plynu a nezdochlo.....daval som na vinu autobateriu az dnes som meral prud kludoveho rezimu max 400mA bez zmeny aj po 10tich minutach....po zamknuti central 50mA.....garazujem auto a nezamikam tak baterka dostava zabrat cez noc......nie som mechanik ale co ho vlastnim som nabehal 30,000km do roka a do auta mi mechanik nesiahol len ked som vybral DPF a bolo treba upravu softu........ otazka...je 400mA v poho bez kluca v zapalovani? dikes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Prosinec 25, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 25, 2011 400 mA je moc, i když nezamkneš, tak by se měly jednotky po nějakém čase uspat, jen to trvá tošku déle, než se zamčeným autem. Těch 50 mA je ještě v normě, ale tak už skoro na hraně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Prosinec 28, 2011 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2011 Takze, po meraniach som zistil, ze auto po zamknuti odobera maly prud ako ma, cize po prechode do spanku prud klesol na nejakych 16 mA, co ma potesilo. No chlapik v servise co mi premeraval baterku, povedal, ze je baterka dobra. Kupil som novu a uz mesiac a pol mam pokoj, cize to bola baterka. Takze asi takto som dopadol 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 28, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2011 hlavne ze se to vyresilo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Prosinec 28, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2011 Přesně tak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jopoz Odesláno Prosinec 29, 2011 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2011 Takze dakujem vsetkym, co sa do temy zapojili a hlavne za tipy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.