p2p Odesláno Duben 2, 2012 Sdílet Odesláno Duben 2, 2012 taky muj nazor.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 2, 2012 Sdílet Odesláno Duben 2, 2012 Nee dej 345 stojí to za to... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 tahle varianta ve výběru není 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 Nevadí, já ho stejně ukecám.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 taky budu pžecházet z 288 na 312 a už jen kvůli tomu že chci na zimu 16" a navíc přestavba je jen o podkovách a kotoučích, takže skoro žádná změna. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 nemají 312 větší pístek? Já, že ten větší brzdovej válec tam nebude jen tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 3, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 vypada to ze oba trmeny maji stejnej prumer pistku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 hele kdyz to tady tak ctu tak reknu svuj nazor kdyz das na 288 / 312 kotouce tak strasne zalezi jak s tim budes jezdit kdyz das lepsi kotouce a desky treba ds2500 tak ty brzdy pokud nejsou ohraty tak to skoro nebrzdi a jakmile je zahrejes tak to zase zere kotouce(nerikam ze vsechny ale nafta je na predek tezsi!!) ale brzdi to dobre pokud das obyc kotouce a obyc desky a budes se chtit povozit a samozdrejme i brzdit tak ty brzdy proste vadnou a stojej za houby to je moje vlastni zkusenost ja jsem na svoje daval kombinaci 345/310 a nemuzu si to vynachvalit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 Jak jsem psal je to zaměnitelné u 288 se to liší jen v podkově možná zadní krycí plech a to stejný na zadku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 4, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 Barty: super, tohle jsem potreboval slyset (cist Asi by tam byl nejakej ucinek navic kdyz bych prehodil predek i zadek z RSky ale otazka jestli to stoji za ty penize (to je to co tezko dokazu urcite) a jeste na te moji babicce. Asi to zkusim cestou lepsich kotoucu a pokud najdu nejaky desky ktery brzdi studeny jako serie a vadnou pozdeji. Tady je videt, ze co ma opravdu smysl je kombinace 345/310. Sirsi kotouce, vetsi plocha desticek a jeste vetsi paka. Mit to auto chvili jako vetsina z Vas asi bych se urval a sel do toho, takhle se mi moc nechce a pak jeste navic 4kg na kadym kole pro tu 103kW zadna legrace. Hmm tak koukam se to zase odviji k tomu ze pokud se chci svest budu potrebovat jine auto. Vasek: zajimalo by me cim se ten valec lisi neni to treba jen tim ze RS ma nekde nejakou komponentu brzd jinak, nebo je to protoze je tam treba vetsi sila? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Duben 4, 2012 Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 kdyz prehodis 288 za 312 tak rozdil poznas hned jelikoz je to o 24mm vetsi prumer tak ten kotouc toho snese vic protoze je vetsi plocha ktera se vydrzi dele zahrivat a myslim ze investice to nebude zase tak hrozna jelikoz jsou desky stejny takze bys je pri dalsi vymene brzd kupoval stejne akorat musis koupit kotouce a zbytek brzd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 4, 2012 Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 Taky bych šel alespoň na 312, těch dílů na ně všude je.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 4, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 ..myslim ze investice to nebude zase tak hrozna jelikoz jsou desky stejny takze bys je pri dalsi vymene brzd kupoval stejne akorat musis koupit kotouce a zbytek brzd Tak kdyz to vezmes suma sumarum tak 12 000 s novejma kotoucema a deskama. Nepocitam praci. Preci jen jsou to brzdy a mam se rad takze bych nedal jete desky na novej kotouc. Kdyz tohle srovnas s tim ze ted vymenim zadni kotouce a desky (bembo klasika) za 2000 Kc a pozdeji predek Brembo high performance + nejaky desky za cca 6500 Kc tak jsem na 8500 Kc. Jsem tedy na pomeru ceny 3/2 otazka jestli ty 4000 stoji za to protoze ty stary brzdy si muzu povesit maximalne tak nad krb. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 4, 2012 Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 Olafe stojí to za ty 4tis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 4, 2012 Sdílet Odesláno Duben 4, 2012 Dej tam Bremba a Textary desky na předek a uvidíš, že to bude o.k. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 5, 2012 Sdílet Odesláno Duben 5, 2012 Jardo nekaž nám to Ba ne, na normální ježdění opravdu stačí to co psal Jarda, osvědčená funkční kombinace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 5, 2012 Sdílet Odesláno Duben 5, 2012 a nebo Brembo max a desky brembo, taky super 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Duben 6, 2012 Sdílet Odesláno Duben 6, 2012 Jj taky souhlasím stačí normalní brzdy na "normální" ježdění :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Duben 6, 2012 Sdílet Odesláno Duben 6, 2012 JJ stačej originály v pohodě :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 6, 2012 Sdílet Odesláno Duben 6, 2012 Vašku to jsou ty tvoje nebo nějakej další level 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Duben 6, 2012 Sdílet Odesláno Duben 6, 2012 Další level. 6ti píst cayenne a kotouč 350x32 Merc (časem plovoucí). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Duben 6, 2012 Sdílet Odesláno Duben 6, 2012 Jo to má kámoš na G6 GTi, brzdí to pěkně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 Takze abych to trosku ozivil... KDyz bych chtel upgrade z 288mm v predu a v zadu mam 258mm. Chtel bych up nahoru na uroven RSsky.. Jde mi o bzdeni z vysokych rychlosti na autobahnu.. Sice jde o VW Touran ale komponenty jsou stejne. Pochopil jsem, ze mi zustanou 16" zimaky.. O coz mi jde hlavne. Ale zvedam ted vykon tak premyslim i o posileni brzd... Diky za pomoc kluci ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 ani při 312mm brzdách jsou 16" v poho. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 Tak prvni predpoklad by byl. Zachovani 16" zimaku ;) Ted dalsi komponenty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cubecnik Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 Dopředu ti stačí jen držák třmenů, třmeny, plech za kotouč... kotouč a desky... zadek nevím ten jsem už měl... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 Koukni do etky a jsi doma 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Září 11, 2013 Sdílet Odesláno Září 11, 2013 (upraveno) Etku nemam :( Ale dost jsem pochopil z cislu dilu kdyz jsem hledal zadni bzdy treba na cc-autodily... Upraveno Září 11, 2013 uživatelem Kube 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.