Přejít na obsah

BRZDY - rozdil mezi RS TDI a 2.0 TDI


Ol@f

Doporučené příspěvky

hele kdyz to tady tak ctu tak reknu svuj nazor kdyz das na 288 / 312 kotouce tak strasne zalezi jak s tim budes jezdit kdyz das lepsi kotouce a desky treba ds2500 tak ty brzdy pokud nejsou ohraty tak to skoro nebrzdi a jakmile je zahrejes tak to zase zere kotouce(nerikam ze vsechny ale nafta je na predek tezsi!!) ale brzdi to dobre pokud das obyc kotouce a obyc desky a budes se chtit povozit a samozdrejme i brzdit tak ty brzdy proste vadnou a stojej za houby to je moje vlastni zkusenost

 

ja jsem na svoje daval kombinaci 345/310 a nemuzu si to vynachvalit

Odkaz ke komentáři

Barty: super, tohle jsem potreboval slyset (cist

Asi by tam byl nejakej ucinek navic kdyz bych prehodil predek i zadek z RSky ale otazka jestli to stoji za ty penize (to je to co tezko dokazu urcite) a jeste na te moji babicce.

Asi to zkusim cestou lepsich kotoucu a pokud najdu nejaky desky ktery brzdi studeny jako serie a vadnou pozdeji.

 

Tady je videt, ze co ma opravdu smysl je kombinace 345/310. Sirsi kotouce, vetsi plocha desticek a jeste vetsi paka. Mit to auto chvili jako vetsina z Vas asi bych se urval a sel

do toho, takhle se mi moc nechce a pak jeste navic 4kg na kadym kole pro tu 103kW zadna legrace.

 

Hmm tak koukam se to zase odviji k tomu ze pokud se chci svest budu potrebovat jine auto.

 

Vasek: zajimalo by me cim se ten valec lisi neni to treba jen tim ze RS ma nekde nejakou komponentu brzd jinak, nebo je to protoze je tam treba vetsi sila?

Odkaz ke komentáři

kdyz prehodis 288 za 312 tak rozdil poznas hned jelikoz je to o 24mm vetsi prumer tak ten kotouc toho snese vic protoze je vetsi plocha ktera se vydrzi dele zahrivat a myslim ze investice to nebude zase tak hrozna jelikoz jsou desky stejny takze bys je pri dalsi vymene brzd kupoval stejne akorat musis koupit kotouce a zbytek brzd

Odkaz ke komentáři

..myslim ze investice to nebude zase tak hrozna jelikoz jsou desky stejny takze bys je pri dalsi vymene brzd kupoval stejne akorat musis koupit kotouce a zbytek brzd

 

Tak kdyz to vezmes suma sumarum tak 12 000 s novejma kotoucema a deskama. Nepocitam praci.

Preci jen jsou to brzdy a mam se rad takze bych nedal jete desky na novej kotouc.

 

Kdyz tohle srovnas s tim ze ted vymenim zadni kotouce a desky (bembo klasika) za 2000 Kc a pozdeji predek Brembo high performance + nejaky desky za cca 6500 Kc tak jsem na 8500 Kc.

 

Jsem tedy na pomeru ceny 3/2 otazka jestli ty 4000 stoji za to protoze ty stary brzdy si muzu povesit maximalne tak nad krb.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Takze abych to trosku ozivil... KDyz bych chtel upgrade z 288mm v predu a v zadu mam 258mm. Chtel bych up nahoru na uroven RSsky.. Jde mi o bzdeni z vysokych rychlosti na autobahnu.. Sice jde o VW Touran ale komponenty jsou stejne. Pochopil jsem, ze mi zustanou 16" zimaky.. O coz mi jde hlavne. Ale zvedam ted vykon tak premyslim i o posileni brzd... Diky za pomoc kluci ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...