Přejít na obsah

Bliknutí při zamykání


Maxim

Doporučené příspěvky

a dialkove ovladnie si mal, ci si si ho dorabal?

ja som povodne dialkove ovladanie nemal, kupil som novu komfortku, ktora dialkove ovladanie vedela, vsetko fungovalo, len neblikalo :)

trebalo dotiahnut kable z packy smeroviek do komfortky a cuduj sa svete, zacalo to pri odomykani a zamykani blikat ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 roky později...

zdarvim,mam octavii model2002, mam tam origo alarm,ale když si nastavim ton pri zamknuti nebo odemknuti tak to nefunguje,ale alarm houka:-) a pak my blikaj blinkry jenom pri odemykani a pri zamykani ne,zkoušel jsem to aj pres motordiag a nic,pomuže nekdo _?

Ahoj, měl jsem stejný problém na O1 r.v.2001 model 2002. Při odemčení blinkry blikly při zamčení jednou ne jednou jo. Při zamčení bliknutí znamená potvrzení zavření a zajištění všech dveří a aktivaci alarmu. Pokud necháš jedny dveře otevřené a zamkneš, blikne to až po zavření posledních dveří, pokud to nebliklo alarm se neaktivuje!!! Většinou se jedná o problém zámků dveří, jednotka nedostane signál o zavření a zajištění všech dveří. Může to být i kontakt kapoty, je taky hlídaná nebo zámek pátých dveří. Jednoduchý test který zámek by to mohl být: 1.-test zajištění: jestli při soustavném zamykání a odemykání jeden nebo více čudlů ve dveřích lítá ven už při prvník zvuku (jsou slyšet dva-odjištění a odemknutí nebo naopak zamknutí a zajištění) tak je zámek vadný, pozor, ale nemusí to být pravidlo, může být vadný mikrospínač v zámku detekující zajištění. 2.-test funkčnosti detekce otevřených dveří: postupně otevírej dveře a sleduj jestli se ti rozsvítí stropní světlo, zavři dveře, počkej až zhasne a pokračuj dalšíma, pokud ti jedny dveře nerozsvítí stropní tak je pravděpodobně zase vadný zámek. 3.-test pátých dveří a kapoty: otevři páté dveře, musí se rozsvítit světlo v kufru, zajištění neotestuješ, v přední kapotě proměř kontakt zavřené kapoty. Já už měnil dva zámky, druhovýroba cca 1.200,- a třikrát jsem jí reklamoval během měsíce, nakonec jsem musel do spolehlivého originálu za 5.000,- krát dva kousky, pěkný. Pozor, zámky můžou být v pohodě, klidně může být zlomený drát ve dveřích v průchodce. Hodně štěstí těm co je to ještě čeká :-) Petr

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, měl jsem stejný problém na O1 r.v.2001 model 2002. Při odemčení blinkry blikly při zamčení jednou ne jednou jo. Při zamčení bliknutí znamená potvrzení zavření a zajištění všech dveří a aktivaci alarmu. Pokud necháš jedny dveře otevřené a zamkneš, blikne to až po zavření posledních dveří, pokud to nebliklo alarm se neaktivuje!!! Většinou se jedná o problém zámků dveří, jednotka nedostane signál o zavření a zajištění všech dveří. Může to být i kontakt kapoty, je taky hlídaná nebo zámek pátých dveří. Jednoduchý test který zámek by to mohl být: 1.-test zajištění: jestli při soustavném zamykání a odemykání jeden nebo více čudlů ve dveřích lítá ven už při prvník zvuku (jsou slyšet dva-odjištění a odemknutí nebo naopak zamknutí a zajištění) tak je zámek vadný, pozor, ale nemusí to být pravidlo, může být vadný mikrospínač v zámku detekující zajištění. 2.-test funkčnosti detekce otevřených dveří: postupně otevírej dveře a sleduj jestli se ti rozsvítí stropní světlo, zavři dveře, počkej až zhasne a pokračuj dalšíma, pokud ti jedny dveře nerozsvítí stropní tak je pravděpodobně zase vadný zámek. 3.-test pátých dveří a kapoty: otevři páté dveře, musí se rozsvítit světlo v kufru, zajištění neotestuješ, v přední kapotě proměř kontakt zavřené kapoty. Já už měnil dva zámky, druhovýroba cca 1.200,- a třikrát jsem jí reklamoval během měsíce, nakonec jsem musel do spolehlivého originálu za 5.000,- krát dva kousky, pěkný. Pozor, zámky můžou být v pohodě, klidně může být zlomený drát ve dveřích v průchodce. Hodně štěstí těm co je to ještě čeká :-) Petr

 

Ahoj, mam O1 rv 2000, prechodova verze 1.9TDi 81kW AHF. Vcera jsem rozdelaval tapec kvuli montazi a demontazi zrcatka u ridice. Pri sundavani jsem utrhl led diodu od alarmu z plastu (ulomili se zobacky drzici ji v plastu), ale je funkcni. Potom jsem jsem si jeste hral s nastavenim vule u zamku pravych zadnich dveri. Nevim presne kdy se to mohlo stat, ale po techto dvou operacich mi okta po zamceni neproblikne a nezatroubi.Pri odemykani 2x zahouka a 2x problikne. Driv fungovalo oboji, mam to povolene. Zadni vuli mezi lankem a tahlem jsem vratil do stejne pozice jak byla, a porad nic. Musi to byt mikrospinac dovirani dveri (zamku dveri - ten co je na kabliku), protoze palubni svetlo sviti i po zavreni vsech dveri (pokud je prepnuto na dvere). Nejspi jeden z nich - ktere mohly byt ovlivneny, ale neverim tomu, ze se to pokazilo pri sundavani tapecu. Diagnostiku zatim nemam, aby mi ukazala ktere dvere to presne jsou.

 

Napada Vas prosim nekoho jak to vyresit ? Predem dekuji..

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...