phpbb Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Díly na škodovky a německý auta vůbec se obvykle vyplatí objednávat z Německa, já to vždycky tak dělal. Např.: http://www.ebay.de/itm/SKODA-OKTAVIA-1Z3-1-6-1-9-TDI-BREMSSCHEIBEN-BELAGE-ZIMMERMANN-BREMSEN-KIT-/280876793996?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AOctavia&hash=item41658fc08c 4x kotouče + desky + výstražný kontakty Zimermann cca za 4600. Poštovný z DE k nám bývá cca 15-25 EUR Kdyby to náhodou někdo řešil :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Pokud budeš dělat i zadní brzdy nezapomeň namazat vodící čepy vazelínou k tomu určenou ! Ty čepy musí chodit naprosto hladce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Díly na škodovky a německý auta vůbec se obvykle vyplatí objednávat z Německa, já to vždycky tak dělal. Např.: http://www.ebay.de/itm/SKODA-OKTAVIA-1Z3-1-6-1-9-TDI-BREMSSCHEIBEN-BELAGE-ZIMMERMANN-BREMSEN-KIT-/280876793996?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AOctavia&hash=item41658fc08c 4x kotouče + desky + výstražný kontakty Zimermann cca za 4600. Poštovný z DE k nám bývá cca 15-25 EUR Kdyby to náhodou někdo řešil :) z CC je to jeste lepsi ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Zdravim panove, chystam se na vymenu brzd a rad bych se zeptal, zda nize zmineny vyber bez problemu sedne na moji Skoda OII 1Z3 1.9TDi, hledam neco spolehlivejsiho, nez original, ne hlucnejsiho, spise naopak: Zadek: 2x ZIMMERMANN KOTOUC BRZDY ZADNI OCTAVIA 2/RS/ - 286*12 - 1K0615601AD http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-5_5 1x SEGMENTY TRECI ZADNI OCTAVIA 2 - ZIMMERMANN - 1K0698451G /258*12 + 286*12/ http://www.cc-autodily.cz/segmenty-zadni-oct-2 (u techto desticke je sada na dva kotouce, tzn staci objednat 1kus, nebo sada pouze na jeden kotouc tedy objednat 2 kusy?) Predek: 2x ZIMMERMANN KOTOUC BRZDOVY PREDNI OCTAVIA 2 ,SUPERB, SUPERB 2 - 312*25 - 1K0615301AA http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-312-25?brands[4556]=0&brands[394]=0&brands[30]=0&brands[65]=0&sort=cena_dph&order=desc&count=60 1x ZIMMERMANN/288+312*25/ SEGMENTY TRECI PREDNI OCTAVIA RS SE SIGNALIZACI OPOTREBENI - 1J0698151M (u techto desticke je sada na dva kotouce, tzn staci objednat 1kus, nebo sada pouze na jeden kotouc tedy objednat 2 kusy?) pripadne doporucili byste neco jineho? Jiny rozmer, jiny vyrobce nez ZIMMERMANN? Napr. Brembo, Brembo MAX, Zimmermann SPORT, Ferodo, Originaly? (ATE vynechavam, nasel jsem si tu apr prizpevku, ze se nekomu pokroutily) Co rozmery na predek? 312*25, 288*25, 280*22? zadek: 253*10, 255*10, 258*12, 286*12? pripadne pri te vymene, nedoporucili byste i vymenu rovnou vsech plech. krytu kotoucu? Zase takova polozka navic by to nebyla. Diky za info a zkusenosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Co se týče rozměrů doporučuji poslat jeldovi VIN a on ti to zjistí.. Desky máš v sadě vždy 4kusy, tzn. na 2 kotouče. Ještě je dobré zjistit, jestli máš destičky se signalizací nebo bez ;) U krycích plechů záleží na jejich stavu a je jen na tobě, jestli použiješ stávající nebo objednáš nové :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 (upraveno) no, nafotil jsem to ZDE, tzn mam se signalizaci a jeslti jsem to spravne pochopil, tak se vyrabi signalizace jen na predek, ok, zkusim Jeldovi poslat VIN, at mi zjisti ty rozmery, uvidime, ale nejake obecne pravidla? treba co se vyrobcu tyce(neco ve stylu 'ATE ne, krouti se' atp.)? Brzdy nebudu menit kazdy rok, takze klidne i priplatim. ;) Hlavne zadny zbytecny hluk a kvalitku. Upraveno Květen 16, 2013 uživatelem Dakie necituj předchozí příspěvky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 zimmerman sport nebrat !!!! praskaji mezi vrtanim. Ja mam PR:Brembo sport + Textar Ceramic Zad: Brembo+Brembo rozmer kotoucu musis dodrzet nemuzes dat kotouce z RS bez vymeny dalsich casti na tehlici 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Signalizace je vždy pouze na předku na levé straně.. Na straně spolujezdce už kabelnení Ty krycí plechy bych vyměnil, vypadají hrozně :D Ze značek bych se nebál ATE, Brembo, TRW, Zimmermann... Pokud se ATE někomu zkroutily, tak je asi špatně zajel.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 tak jsem pisnul Jeldovi SZ a VINko, uvidime, co mi rekne, co se tyce rozmeru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Doporučuju spíš email na eshop@cc-autodily.cz a připsat, že jsi z OC a přezdívku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Doporučuju spíš email na eshop@cc-autodily.cz a připsat, že jsi z OC a přezdívku ;) Hotovec, diky za tip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Kde jsi přišel na to ze ate se kroutí ? Jak pise Dakie jen je nekdo neumi zajet jake myslis ze tam mas kotouce ted ? Pokud máš ještě originál tak ver ze jsou právě od firmy ate:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 zimmerman sport nebrat !!!! praskaji mezi vrtanim. Ja mam PR:Brembo sport + Textar Ceramic Zad: Brembo+Brembo rozmer kotoucu musis dodrzet nemuzes dat kotouce z RS bez vymeny dalsich casti na tehlici Kde jsi přišel na to ze ate se kroutí ? Jak pise Dakie jen je nekdo neumi zajet jake myslis ze tam mas kotouce ted ? Pokud máš ještě originál tak ver ze jsou právě od firmy ate:-D Jenže na netu se prodávají kopie ate pozor na to !! A hlavně se ate musí zajizdet !! Jinak se zkrouti neprisel jsem na to, hodil jsem to spis jako priklad, proste at mi sem nekdo hodi neduhy a znama fakta ;) ted jsem o dve bohatsi, ATE treba zajet, jinak se krouti a ZIMMERMAN SPORT praskaji mezi vrtanim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 (upraveno) A brembo nejsou original brembo na to pozor ale vyroba made in poland a huungary :-D protože by tu prý originál brembo nikdo nezaplatil takhle mi to bylo řečeno Upraveno Květen 16, 2013 uživatelem chipmann 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Tak to se schválně podívám na krabici, kupoval jsem te´d Brembo Max :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Obal snese všechno jsem čekal kdy se ozves :-D:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Na kazdem sprochu pravdy trochu... ZIMMERMAN SPORT nebrat!!!! praskaji mezi vrtanim by Ol@f ATE se musi zajizdet, jinak se krouti by chipmann BREMBO nejsou original BREMBO, ale vyroba made in PL a HU, brembo by u nas nikdo nezaplatil by chipmann 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 vsechny brzdy je potreba zajet. Brembo mam pocit ze ta vyroba je opravdu v Polsku a je mi celkem jedno kde se to vyrabi pokud to brzdi, pokud to nebude brzdit nebo to praskat tak utrpi hlavne jejich jmeno a pak muzou (brembo) plakat na svym vlastnim rozhodnutim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Brembo je pořád Brembo. ;) Ať je výroba v Polsku, Česku, Maďarsku, Anglii atd... Firma dodržuje stejné výrobní procesy a postupy, používají stejný materiál, stejný výrobní stroje jen hodinová sazba robotníka v daných zemích se liší. A toto je velmi citelná položka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Duri Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Na Zimmerman Sport som spravil na OIRS cca 20.000 km a nepraskali. A to nemali veru ľahký život Potom mi ju lopli :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Brembo je pořád Brembo. ;) Ať je výroba v Polsku, Česku, Maďarsku, Anglii atd... Firma dodržuje stejné výrobní procesy a postupy, používají stejný materiál, stejný výrobní stroje jen hodinová sazba robotníka v daných zemích se liší. A toto je velmi citelná položka. tak v tom s Tebou naprosto nesouhlasim !!!! dělám ve firmě kde se vyráběj písty do aut Audi,BMW,Mercedes atd. a u nás se používá trochu jiná technologie než v Německu třeba.A stroje oni maj třeba novější u nás jsou starší..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Nevím jak to probíhá u Vás ve firmě, ale měl jsem možnost vidět jak se pneumatiky Hancook vyrábějí v Maďarsku a jak v Korey. Vše bylo velmi podobné, ačkoliv nemohu až tak objektivně posoudit, jelikož nejsem odborník v daném segmentu. Takže asi jak, která firma. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 18, 2013 Sdílet Odesláno Květen 18, 2013 Obal snese všechno jsem čekal kdy se ozves :-D:-D Tak jsem koukal na krabici a mám Made in Italy :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Květen 19, 2013 Sdílet Odesláno Květen 19, 2013 Nevím jak to probíhá u Vás ve firmě, ale měl jsem možnost vidět jak se pneumatiky Hancook vyrábějí v Maďarsku a jak v Korey. Vše bylo velmi podobné, ačkoliv nemohu až tak objektivně posoudit, jelikož nejsem odborník v daném segmentu. Takže asi jak, která firma. jak píšeš podobné :) když projdeš u nás v CZ a v DE tak neuvidíš rozdíl pač se to vyrábí stejně :) ale jsou jiné směsy litiny atd. :)) a jak to může dělat i Hancook :)) stačí ubrat nějaký příspěsy atd :)) ale to bude u všeho :)) ale pořád si hlídaj svojí kvalitu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Květen 19, 2013 Sdílet Odesláno Květen 19, 2013 a jak sa spravne maju brzdy zajazdit? tak 6-7tisic km dozadu som daval dopredu nove ate brzdy, zatial nic nekope do pedalu ani volantu ako tie pred vymenou... takze na zajazdenie ich staci iba setrit a jazdit normalne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Květen 19, 2013 Sdílet Odesláno Květen 19, 2013 První cca 500-700 km se brzdí piánko. Lehká noha, raději brzdit dříve před překážkou. Po ujetí té vzdálenosti je dobré je trochu probrzdit. Stačí brzdění ze 120km/h na 0km/h. Tak dvakrát. Pak si všechno pořádně sedne a je to v pohodě. Pak se užívají normálně. Ale každý si zajetí provádí sám, tudíž zde může být i příspěvek o jiném způsobu zajíždění, ale ve směs je to podobné. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas Travnik Odesláno Červen 4, 2013 Sdílet Odesláno Červen 4, 2013 to Sniper_2003 Rozhodně se nedporučuje zastavit na 0km/h. vždy do 15-20km/h. Zkuste si počíst: http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Červen 5, 2013 Sdílet Odesláno Červen 5, 2013 http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf wow!! tak jsem to prelouskal uz 2x, snad to vsechno v te hlave zustane paradni clanek! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červen 5, 2013 Sdílet Odesláno Červen 5, 2013 2 Lukas Travnik Hezký článek. Zase jsem se trochu poučil. Nicméně jak jsem psal někde v mém předchozím příspěvku, každý to zajíždí trochu jinak. ;) A domnívám se, že toto kritické zastavení 120 - 0km/h není pro brzdy až tak kritické, pokud se po té pokračuje v cestě, kvůli do-chlazení brzd. Párkrát jsem již brzdy zajížděl a nikdy se mi po té nezkroutily. Je pravdou, že jsem vždy volil vyšší řady brzdových komponentů. Ale musím přiznat, že článek je to poutavý. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Červen 5, 2013 Sdílet Odesláno Červen 5, 2013 takze ak som tie brzdy nezajazdoval, ale maju pekny homogenny povrch tak by som to nemal riesit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.